Meloen is echt het meest ranzige fruitquote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vervang banaan voor meloen en je lijstje is perfect
Frankrijk-Slovenië is nochtans een matige kwartfinalequote:Op maandag 1 juli 2024 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Portugezen eruit op pingels zou het allemaal wel een beetje opfleuren.
Rechtstreeks bij de lokale kweker vandaan. Zijn 2x zo groot als die in de supermarkt.quote:
Allemaal lekker ja. Ik ben ook wel fan van blauwe bessen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kiwi, mango, ananas, peer, banaan, druiven, frambrozen, grapefruit, pruim, aardbei
Goede kersenquote:
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kiwi is lekker, maar ik lepel deze altijd uit. Is de schil een aanrader ja?
De helft van die troep mot ik nietquote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kiwi, mango, ananas, peer, banaan, druiven, frambrozen, grapefruit, pruim, aardbei
ik vind watermeloen heel erg overrated. Honing of galiameloen is primaquote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meloen is echt het meest ranzige fruit.
Gewoon doorheen knagen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die pitten altijd zo matig; je kunt niet lekker doorvreten.
Ook een goede. En een van de gezondste.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Allemaal lekker ja. Ik ben ook wel fan van blauwe bessen.
Oxo kersenontpitterquote:Op maandag 1 juli 2024 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die pitten altijd zo matig; je kunt niet lekker doorvreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |