Net gekeken, staat inmiddels ook op npo-plus, grappig omdat ik het begin wel herken en denk met mij wel meer mensen, zit je gofferredomme voor de zoveelste keer een door elkaar stel letters te ontcijferen en elke keer een foutmelding met opnieuw een 'opdracht'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben geen robot(2023)7.1short, comedy, drama, fantasy, sci-fi2323minn/aVictoria WarmerdamVictoria WarmerdamEllen Parren, Henry van Loon, Thekla ReutenAfter repeatedly failing Captcha tests, music producer Lara becomes obsessed with a disturbing question: could she be a robotNet gekeken omdat hij op youtube staat en een Oscar gewonnen heeft. Ik vond het niet zo bijzonder. Wel leuk dat captcha de trigger is, maar de rest van de film vond ik nogal lauw als je het vergelijkt met andere films en media die hetzelfde uitgangspunt hebben. Acteerwerk was okee, ook niet uitzonderlijk. Ik raad boeken van Philip K Dick aan als je het gegeven interessant vindt.7
Met onze Rico ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Black Lotus gezien,
wat een debiel slechte film. Slecht genoeg om niet eens leuk meer te zijn.
Een 1.
Zonder misschien wel een 2 gegeven.quote:
Gezien op NPO-Start. Leuk gegeven en aardige korte film, maar ik snap niet zo goed dat dit een Oscar waardig was. Kan me prima vinden in jouw 7, misschien een half puntje meer ook wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben geen robot(2023)7.1short, comedy, drama, fantasy, sci-fi2323minn/aVictoria WarmerdamVictoria WarmerdamEllen Parren, Henry van Loon, Thekla ReutenAfter repeatedly failing Captcha tests, music producer Lara becomes obsessed with a disturbing question: could she be a robotNet gekeken omdat hij op youtube staat en een Oscar gewonnen heeft. Ik vond het niet zo bijzonder. Wel leuk dat captcha de trigger is, maar de rest van de film vond ik nogal lauw als je het vergelijkt met andere films en media die hetzelfde uitgangspunt hebben. Acteerwerk was okee, ook niet uitzonderlijk. Ik raad boeken van Philip K Dick aan als je het gegeven interessant vindt.7
Ik heb hem gisteren bekeken en ik vond het een aardige film, maar ik heb geen idee waarom het 5 Oscars heeft gewonnen. Zeker, de jongedame speelt het heel goed, maar de personages vond ik maar karikaturen en het verhaal heel voorspelbaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef flipsen het volgende:
Note to self: schrijf nou gewoon een review als je een film hebt gezienWant nu weet ik niet meer wat ik van Anora vond, terwijl het de grote winnaar was van de Oscars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Last Journey is een geweldige documentaire uit Zweden. Hartverwarmend, grappig en hartverscheurend tegelijk. Filip doet er alles aan om de levenslust van zijn vader weer te herstellen. Daartoe wil hij de gepensioneerde leraar Frans meenemen naar het oude vakantieadres. Hij manipuleert en zeurt om zijn zin te krijgen en dat zou irritant kunnen worden, maar dat wordt het nooit. Dat kan natuurlijk ook in de montageruimte zo vormgegeven zijn, maar ik wens te geloven dat de oprechtheid echt is.quote:In de Zweedse Oscarinzending probeert Filip zijn vader, die tijdens zijn pensioen thuis in zijn luie stoel zit, op te vrolijken door dezelfde rit naar Frankrijk te maken die de familie vroeger maakte toen Filip nog een kind was. Voor zijn hulp neemt Filip zijn beste vriend Fredrik, een flinke dosis optimisme en een oude oranje Renault 4 mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |