abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 15:00:03 #251
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216908548

Putin(2025)3biography, crime, drama, thriller, war109Rn/aPatryk VegaPatryk VegaTomasz Dedek, Justyna Karlowska, Thomas KretschmannA portrait of a formidable political figure, unraveling the contrasting facets of an iron-fisted tyrant and a man haunted by fear
rare film, maar schijnbaar gemaakt met behulp van AI, denk dat ik hem daarom zo raar vond.
Hij begon wel goed, je ziet putin in 2026 zichzelf onderschijten etc in het ziekenhuis.
Misschien scoort de film nu ook wel niet zo goed omdat het over putin gaat.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 3 maart 2025 @ 15:46:42 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216909065
Gisteren The Darkest Hour gekeken, biopic Churchill tussen zijn aantreden en de evacuatie van Duinkerke
pi_216910493

A Complete Unknown(2024)7.7biography, drama, music141Rn/aJames MangoldJames Mangold, Jay Cocks, Elijah WaldTimothée Chalamet, Joe Tippett, Edward NortonIn 1961, an unknown 19-year-old Bob Dylan arrives in New York City with his guitar and forges relationships with musical icons on his meteoric rise, culminating in a groundbreaking performance that reverberates around the world
Ik ben een groot fan van His Royal Bobness en daarom is mijn review misschien niet helemaal objectief, maar damn! wat een geweldige Dylan heeft Timothée Chalamet hier neergezet. Hij zingt en speelt alles ook zelf, en dat doet ie echt heel goed. Geldt overigens ook voor Edward Norton (die Pete Seeger speelt) en Monica Barbaro (Joan Baez), dus geen geplayback. Je weet tegenwoordig natuurlijk nooit in hoeverre de performances digitaal / mbv AI zijn opgefluft maar het kwam allemaal erg authentiek over.

De film vertelt het verhaal van de aankomst van een jonge en onervaren Dylan in New York waar hij op zoek is naar zijn grote held Woody Guthrie, die doodziek in het ziekenhuis ligt. Hij ontmoet daar Pete Seeger die hem op sleeptouw neemt, en hem introduceert aan Joan Baez die hij meteen weet in te pakken (en wederzijds). Later komen meer groten langs, waaronder Johnny Cash.

Over deze laatste heeft James Mangold overigens ook ooit de biopic "Walk the line" gemaakt met Joaquin Phoenix, waarvan ik tot mijn schaamte moet toegeven dat ik die nog altijd niet heb gezien. Ga ik snel verandering in brengen.

Dylan is erg succesvol en wordt gezien als de jonge redder van de folkmuziek maar dat vindt ie zelf al snel niks, iedereen wil dat ie iemand anders is en zelf weet ie niet echt wie hij is of wil zijn. Eigenlijk is het vaak nogal een egocentrische eikel die zijn identiteit verbergt achter verzonnen lulverhaaltjes en hij behandelt de vrouwen in z'n leven als inwisselbare speeltjes.

Langzaam begint ie er wel achter te komen welke kant ie muzikaal op wil, en de film werkt naar een mooie apotheose toe met het beroemde / beruchte concert op Newport Folk Festival in 1965. Daar schopt ie de hele uiterst conservatieve folk community in de noten door daar met een electrische band aan te komen. Dat optreden wordt bijna helemaal 1 op 1 nagespeeld, inclusief het epische moment waar hij voor "Judas" wordt uitgescholden, waarop hij antwoordt met "I don't believe you!", en hij keihard "like a rolling stone" inzet. Magistraal.
pi_216951484

Mickey 17(2025)7.3adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R16Bong Joon HoBong Joon Ho, Edward AshtonRobert Pattinson, Steven Yeun, Michael MonroeMickey 17, known as an "expendable," goes on a dangerous journey to colonize an ice planet
Ik had hier wel wat meer van verwacht. Bong Joon Ho heeft heel goede films gemaakt. "Parasite" en "snowpiercer" zijn de bekendste maar eigenlijk vond ik "memories of murder" of "mother" nog beter. Dat zijn films met kleinere thema's, in een realistischere down to earth setting. Dat kun je over Mickey 17 niet zeggen, die heeft qua thema/genre meer met snowpiercer gemeen dan met parasite. De trailer vond ik veelbelovend, maar zoals wel vaker gebeurt is dit een film waar eigenlijk de grootste ideeen al in de trailer worden verklapt. De film zelf valt dan een beetje tegen omdat er goedbeschouwd niet genoeg over is. Hoewel er heel veel in gebeurt.

Er zitten zeker wel goede scenes en ideeen in, paar leuke personages, goed acteerwerk, en ik moest ook een aantal keer lachen, maar als geheel vond ik de film te lang, te traag, en qua verhaal niet altijd even sterk. Vaak verzandde het in een klucht, soms bijna cliche (altijd lachen, met 2 kloons) en soms net te veel over the top. Het sociale commentaar, om het wat inhoud te geven, lag er vrij dik op. En het personage Kenneth Marshall vond ik net iets te veel lijken op een niet nader te noemen persoon, beetje makkelijk wel.

Ik ergerde me verder ook aan de eikel 2 rijen voor me, die het hele voorprogramma en zelfs toen de film al was begonnen nog op z'n telefoon zat te scrollen (heb hem er op aangesproken), en tijdens de film liepen er tot twee keer toe verdwaalde mensen de zaal in die er dan minuten over deden om erachter te komen dat ze in de verkeerde zaal zaten. Maar goed dat heeft verder natuurlijk niks met de film te maken.
  donderdag 6 maart 2025 @ 19:10:07 #255
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216951702

Ik ben geen robot(2023)7.1short, comedy, drama, fantasy, sci-fi2323minn/aVictoria WarmerdamVictoria WarmerdamEllen Parren, Henry van Loon, Thekla ReutenAfter repeatedly failing Captcha tests, music producer Lara becomes obsessed with a disturbing question: could she be a robot
Net gekeken omdat hij op youtube staat en een Oscar gewonnen heeft. Ik vond het niet zo bijzonder. Wel leuk dat captcha de trigger is, maar de rest van de film vond ik nogal lauw als je het vergelijkt met andere films en media die hetzelfde uitgangspunt hebben. Acteerwerk was okee, ook niet uitzonderlijk. Ik raad boeken van Philip K Dick aan als je het gegeven interessant vindt.
pi_216974222
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef herverwijderd het volgende:

Ik ben geen robot(2023)7.1short, comedy, drama, fantasy, sci-fi2323minn/aVictoria WarmerdamVictoria WarmerdamEllen Parren, Henry van Loon, Thekla ReutenAfter repeatedly failing Captcha tests, music producer Lara becomes obsessed with a disturbing question: could she be a robot
Net gekeken omdat hij op youtube staat en een Oscar gewonnen heeft. Ik vond het niet zo bijzonder. Wel leuk dat captcha de trigger is, maar de rest van de film vond ik nogal lauw als je het vergelijkt met andere films en media die hetzelfde uitgangspunt hebben. Acteerwerk was okee, ook niet uitzonderlijk. Ik raad boeken van Philip K Dick aan als je het gegeven interessant vindt.
Net gekeken, staat inmiddels ook op npo-plus, grappig omdat ik het begin wel herken en denk met mij wel meer mensen, zit je gofferredomme voor de zoveelste keer een door elkaar stel letters te ontcijferen en elke keer een foutmelding met opnieuw een 'opdracht'. :D
  zaterdag 8 maart 2025 @ 18:16:35 #257
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_216975479
Black Lotus gezien,

wat een debiel slechte film. Slecht genoeg om niet eens leuk meer te zijn.

Een 1.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_216981132
Monsieur Aznavour
https://www.imdb.com/titl(...)7_nm_1_in_0_q_monsie

Erg genoten van deze film. Ondanks dat het meer dan twee duur duurde had het van mij nog wel wat uitgebreider gemogen. Soms had ik het gevoel dat het wat snel ging in deze biopic. De dames in zijn leven vlogen voorbij en ook zijn laatste jaren leek het een beetje afgeraffeld al zal er niet veel bijzonders meer zijn geweest aangezien hij 94 is geworden.
Maar zeker de moeite waard om te kijken en met in de aftiteling Mes emmerders dat vond ik hele mooie keuze de tekst daarvan vat de film wel samen, knap gedaan.
Geweldige cast ook en Edith Piaf _O_
Ik geef het een 9

[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 09-03-2025 01:59:21 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 9 maart 2025 @ 01:54:49 #259
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216981240
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Black Lotus gezien,

wat een debiel slechte film. Slecht genoeg om niet eens leuk meer te zijn.

Een 1.
Met onze Rico ... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_216985252

Hard Truths(2024)7.3comedy, drama97Rn/aMike LeighMike LeighMarianne Jean-Baptiste, Michele Austin, David WebberOngoing exploration of the contemporary world with a tragicomic study of human strengths and weaknesses
Ik vond dit geen makkelijke film met een afgerond verhaal, maar wel een die beklijft. Centraal staat Pansy, een britse vrouw met flinke mentale problemen, die boos op alles en iedereen is. Soms heeft ze enigszins een punt, soms is ze grappig, met creatieve beledigingen, maar vaak ook niet en is ze alleen maar als een psycho om zich heen aan het rammen. Iedereen moet het ontzien maar toch ziet ze zichzelf altijd als het slachtoffer. "Alles moet altijd maar om haar draaien" verzucht haar nichtje ergens. Zelfs in de film duwt ze bijna iedereen naar de achtergrond. Alleen haar zus lijkt een soort van connectie met haar te hebben. Echtgenoot en zoon hebben het al lang opgegeven en proberen zwijgend met gebogen hoofd te ontkomen aan haar terreur. Je zit te wachten op het moment dat ze toch iets van menselijkheid toont en dat gebeurt op gegeven moment wel, je krijgt een heel klein glimpje van waar het vandaan kan komen, maar daarmee is het natuurlijk niet opgelost. De ellende duurt voort. De een gaat er aan onderdoor maar voor de ander lijken er soms toch nog lichtpuntjes te zijn. Hopelijk ziet ie dat zelf ook.
  zondag 9 maart 2025 @ 12:56:17 #261
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_216985269
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2025 01:54 schreef chufi het volgende:

[..]
Met onze Rico ... :+
Zonder misschien wel een 2 gegeven.
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 10:58:10 #262
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_216995830
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 19:10 schreef herverwijderd het volgende:

Gezien op NPO-Start. Leuk gegeven en aardige korte film, maar ik snap niet zo goed dat dit een Oscar waardig was. Kan me prima vinden in jouw 7, misschien een half puntje meer ook wel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 10 maart 2025 @ 21:52:18 #263
13148 Shogo
Psycho...
pi_217003273

Sonic the Hedgehog 3(2024)6.9action, adventure, comedy, family, fantasy, sci-fi110PG9Jeff FowlerPat Casey, Josh Miller, John WhittingtonJim Carrey, Ben Schwartz, Keanu ReevesSonic, Knuckles, and Tails reunite against a powerful new adversary, Shadow, a mysterious villain with powers unlike anything they have faced before. With their abilities outmatched, Team Sonic must seek out an unlikely alliance
Net als deel 1 en 2 heb ik ook hier van genoten. Humor slaat soms wat door, maar de film is erg vermakelijk en een echte familiefilm. Jim Carrey in zijn dubbelrol is precies wat je verwacht maar super tof! Verwacht geen briljant epos, maar echt gewoon leuk vermaak en nostalgie!
pi_217030837

En fanfare(2024)7.5comedy, drama1031h 43minn/aEmmanuel CourcolKhaled Amara, Oriane Bonduel, Emmanuel CourcolBenjamin Lavernhe, Pierre Lottin, Sarah SucoAcclaimed conductor Thibaut has leukemia and needs a bone marrow donor. Learning he was adopted, he finds an older brother, a musician and factory worker. Their reunion sparks a fraternal, musical journey amidst the town's factory closure
Prachtige muzikale feelgood film. Ik vond hem zelf extra leuk, ik ben geen dirigent, en speel ook geen trombone in de fanfare harmonie, maar wel trompet in een bigband en dat blijkt bijna hetzelfde. Moest erg lachen om de uiterst herkenbare repetitie-scenes. Daarnaast heb ik een broer waarvan ik wel eens heb getwijfeld of dat misschien maar een halfbroer is, dus ook niet hetzelfde als in de film, maar ik moest er toch aan denken.

In deze film wordt geen tijd verspild om het verhaal neer te zetten. Hij is nog maar net begonnen of Thibaut heeft zijn broer waarvan hij het bestaan nooit had vermoed al gevonden en hoppa, het beenmerg is ook zo gedoneerd. Maar de film gaat ook helemaal niet over leukemie, maar over de verbindende kracht van muziek, die zelfs de tegenstellingen tussen arm en rijk, tussen "gilets jaunes" en geprivilegeerde elite, kan overbruggen. Daarin worden de cliches en emotioneel effectbejag niet altijd helemaal vermeden, maar hey, als het werkt dan werkt het. Ik hield het in ieder geval niet droog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Farenji op 13-03-2025 13:11:24 ]
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 14:47:40 #265
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_217032221

The Big Lebowski(1998)8.1comedy, crime117 minR12Joel Coen, Ethan CoenEthan Coen, Joel CoenJeff Bridges, John Goodman, Julianne MooreJeff "The Dude" Lebowski, mistaken for a millionaire of the same name, seeks restitution for his ruined rug and enlists his bowling buddies to help get it
Zo'n 27 jaar na het verschijnen een film kijken is altijd een gevaar. Heeft de film de tand des tijds wel goed doorstaan? Gisteren kregen we de kans om The Big Lebowski op het grote scherm te zien en aangezien het vele jaren geleden was dat ik hem gezien had, werd het wel weer eens tijd. En ik ben blij om te zeggen dat de film niet aan kwaliteit heeft ingeboet. Ook het publiek in de zaal dat volgens mij jonger was dan de film, leek zich goed te vermaken. De film voelt nog steeds als nieuw aan. De cast is geweldig, van de hoofdrollen tot de kleinste bijrollen lijkt iedereen perfect op zijn plaats, de muziek is uitmuntend en het tempo is precies goed.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 14 maart 2025 @ 09:44:00 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_217043427

Maria(2024)6.4biography, drama, music124R9Pablo LarraínSteven KnightAngelina Jolie, Pierfrancesco Favino, Alba RohrwacherMaria Callas, the world's greatest opera singer, lives the last days of her life in 1970s Paris, as she confronts her identity
Een biopic over Maria Callas. Ik kende haar geschiedenis niet, dus ik ging er verder blind in.
Tragisch verhaal en het gaat vooral om de laatste periode van haar leven, met flashbacks van hoe het zo gekomen is.
Qua film is hij wel mooi, is ook duidelijk (op z'n minst deels) op analoge film gedraaid. Het acteerwerk is ook goed, vooral van de mensen direct om Callas heen.
Angelina Jolie zou 7 maanden opera hebben gestudeerd, maar bij elke zingscène komt het gewoon over als playback. Overtuigt mij nergens.

Achteraf heb ik natuurlijk dingen opgezocht over het leven van Callas en dan merk je dat er best veel heel belangrijke dingen zijn overgeslagen. Op zich wel een prima kijkbare film, maar als je altijd alles had willen weten over Maria Callas dan is dit niet de juiste film.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 11:46:17 #267
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_217058280
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef flipsen het volgende:
Note to self: schrijf nou gewoon een review als je een film hebt gezien :( Want nu weet ik niet meer wat ik van Anora vond, terwijl het de grote winnaar was van de Oscars.
Ik heb hem gisteren bekeken en ik vond het een aardige film, maar ik heb geen idee waarom het 5 Oscars heeft gewonnen. Zeker, de jongedame speelt het heel goed, maar de personages vond ik maar karikaturen en het verhaal heel voorspelbaar.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 12:57:16 #268
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217058777
Ik denk dat iedereen eerst volle bak zat op Emilia Perez, en toen daar ophef over ontstond, gekozen hebbrn voor een andere kleine independent.

Maar Demi Moore is echt bestolen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217062476
Vond Anora best wel matig. Een personage dat vooral een schreeuwerig verwend, materialistisch wijf en golddigger is, past wel bij deze narcistische instagram-maatschappij's idee van een power woman. Maar goed, haar littekens van een mannen maatschappij die haar gebruikt voor eigen lusten, is natuurlijk het perfecte excuus.
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 22:06:12 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_217065013

Nobody(2021)7.4action, crime, drama, thriller92R16Ilya NaishullerDerek KolstadBob Odenkirk, Aleksey Serebryakov, Connie NielsenA docile family man slowly reveals his true character after his house gets burgled by two petty thieves, which, coincidentally, leads him into a bloody war with a Russian crime boss
Een huisvader wordt thuis beroofd, de daders komen weg met wat kleingeld. Als zijn dochtertje vertelt dat haar 'kittycat' armbandje weg is, wordt hij superboos en gaat achter de daders aan. Vanaf daar escaleert de boel. Is de huisvader wel zo braaf :P Met in de hoofdrol Bob Odenkirk (Better call Saul).

Een van de leukste aktiefilms die ik de laatste tijd heb gezien, vol aktie, humor (de pa _O- gespeeld door Christopher Lloyd, vooral bekend van Back to the Future). Aanrader, ik heb ervan genoten en blijkbaar komt er nog een tweede deel las ik.
Bekijk deze YouTube-video

Na de aftiteling komt nog een klein stukje, dus de aftiteling niet overslaan ;)

Te zien op Netflix.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 23 maart 2025 @ 14:57:27 #271
13148 Shogo
Psycho...
pi_217154400

Captain America: Brave New World(2025)5.9action, adventure, sci-fi118PG-1312Julius OnahRob Edwards, Malcolm Spellman, Dalan MussonAnthony Mackie, Harrison Ford, Danny RamirezSam Wilson, the new Captain America, finds himself in the middle of an international incident and must discover the motive behind a nefarious global plan
Deze film probeert heel hard slim te doen en faalt hard. Het 'sleeping agents' plot is wel leuk op zich, maar het komt helemaal niet goed uit de verf. De film probeert een soort van Winter Soldier (vele malen superieure film) opnieuw te doen, maar faalt. Daarnaast is de grote plottwist waarvan je al weet dat die er komt door de overmatige spoilers in de trailers pas richting het einde van de film... en dat proberen ze de driekwart van de film verborgen te houden en wanneer dat dan los gaat is het eigenlijk zo klaar. Daarnaast was het visueel ook al geen plaatje. Dit is een van de slechtste Marvel films die ik heb gezien.
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 09:52:23 #272
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_217163403

Den sista resan(2024)7.9documentary95 min1h 35minn/aFilip Hammar, Fredrik WikingssonFilip Hammar, Fredrik Wikingsson, Lars HammarRenowned Swedish TV-duo Filip and Fredrik embark on a trip to France, aiming to rekindle the zest for life of Filip's father
quote:
In de Zweedse Oscarinzending probeert Filip zijn vader, die tijdens zijn pensioen thuis in zijn luie stoel zit, op te vrolijken door dezelfde rit naar Frankrijk te maken die de familie vroeger maakte toen Filip nog een kind was. Voor zijn hulp neemt Filip zijn beste vriend Fredrik, een flinke dosis optimisme en een oude oranje Renault 4 mee.
The Last Journey is een geweldige documentaire uit Zweden. Hartverwarmend, grappig en hartverscheurend tegelijk. Filip doet er alles aan om de levenslust van zijn vader weer te herstellen. Daartoe wil hij de gepensioneerde leraar Frans meenemen naar het oude vakantieadres. Hij manipuleert en zeurt om zijn zin te krijgen en dat zou irritant kunnen worden, maar dat wordt het nooit. Dat kan natuurlijk ook in de montageruimte zo vormgegeven zijn, maar ik wens te geloven dat de oprechtheid echt is.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 24 maart 2025 @ 11:49:11 #273
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217164284

Hard Truths(2024)7.3comedy, drama97Rn/aMike LeighMike LeighMarianne Jean-Baptiste, Michele Austin, David WebberOngoing exploration of the contemporary world with a tragicomic study of human strengths and weaknesses
Deze werd aangeprezen als een zwarte comedy/drama, maar er viel bijzonder weinig te lachen. Pansy, de hoofdpersoon, is depressief, altijd boos, overal bang voor (een vos in de tuin, of als ze bloemen krijgt is ze bang dat er insecten inzitten), altijd verongelijkt, als ze de deur uitgaat krijgt ze altijd ruzie, haar huwelijk is compleet dood, haar man is ongelukkig, haar volwassen zoon werkt niet en is ongelukkig en alles is kut. De zus van Pansy is heel anders, opgewekt en warm. Ze maakt zich zorgen om haar zus en lijkt de enige te zijn die Pansy nog niet tegen zich in het harnas gejaagd heeft. Goed geacteerd en na 10 minuten heb je al een hekel aan Pansy. Niet naartoe gaan als je wil lachen of als je een netjes afgerond verhaal wil zien.
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 14:10:05 #274
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_217165333
Afgelopen weekend ook nog een redelijke film op Netflix gezien:

Scoop(2024)6.5biography, drama102 minTV-149Philip MartinSamantha McAlister, Peter Moffat, Geoff BussetilConnor Swindells, Kate Fleetwood, Jennifer WinnAn insider account of how BBC Newsnight obtained the bombshell interview with Prince Andrew about his friendship with convicted sex offender, Jeffrey Epstein
Het verhaal achter het interview met Prins Andrew over zijn relatie met Jeffrey Epstein. Met in de hoofdrollen O+ Billie Piper O+, (Dr. Who ), Gillian Anderson (X-files) en Rufus Sewell (The Diplomat), en een bijrol van O+ Romola Garai O+ (Emma). Alleen al vanwege de cast de moeite waard dus. Het verhaal van de film zelf is uiteraard veel minder spannend dan het daadwerkelijke interview, maar daar heb ik mij verder niet aan gestoord. Enig minpuntje vind ik dat de prins af en toe wordt weggezet als een soort onvolwassen man. Niet dat dit gegeven in de film zijn acties goed praat, maar je zou dat zo kunnen invullen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_217179855
Flight Risk.

Wat een bagger zeg. Belachelijk slecht script en acteerwerk. Mark Wahlberg deed het nog wel aardig maar Topher Grace en voor Michelle Dockery waren niet om aan te zien. Dat Mel Gibson zo'n misbaksel heeft gemaakt, en ik had niet eens hoge verwachtingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')