Eerst Nederlands leren!quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou eigenlijk heel goed zijn als Dumfries een schorsing pakt.
Stukje Frimpong graag.
Van Dijk speelt natuurlijk allesquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:49 schreef byah het volgende:
Starten met vd Ven - Ake - de Vrij - Dumfries zie ik ook nog wel zitten tegen de Turkjes
Ik vind hem technisch ook wat beperkt ja, en zijn voorzet is 9 van de 10x niet zuiver.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben ik de enige die Dumfries niet zo goed vond gisteren? Z'n technische beperkingen zijn wel heel erg duidelijk als hij teveel tijd heeft en de tegenstander verder naar achter staat. Denk dat Frimpong gisteren meer had kunnen bewerkstelligen.
Eens, Aké is misschien wel onze meest solide verdediger maar brengt als back eigenlijk te weinig in aanvallende zin.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:49 schreef byah het volgende:
Starten met vd Ven - Ake - de Vrij - Dumfries zie ik ook nog wel zitten tegen de Turkjes
Dat is ook gewoon een bewuste keuze aangezien Dumbfries veel weg is. Wedstrijd tegen Polen gemist?quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eens, Aké is misschien wel onze meest solide verdediger maar brengt als back eigenlijk te weinig in aanvallende zin.
Daarvoor heb je je verdigende middenvelders, linksback die niet weg zou kunnen omdat de rechtsback dat doet zou heel raar zijn en niet zoals je 4-3-3 speelt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een bewuste keuze aangezien Dumbfries veel weg is. Wedstrijd tegen Polen gemist?
Nee hoor, dat is een beetje voetbal voor dummy's. Ene back is weg, dan blijft de ander wat meer teruggetrokken staan.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarvoor heb je je verdigende middenvelders, linksback die niet weg zou kunnen omdat de rechtsback dat doet zou heel raar zijn en niet zoals je 4-3-3 speelt.
Maar dat betekent niet dat je 45 minuten enkel de rechtsback naar voren laat gaan. Daarom dus ook een linksback die dat kan zodat het veld breed blijft.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een beetje voetbal voor dummy's. Ene back is weg, dan blijft de ander wat meer teruggetrokken staan.
Steijn probeerde dat concept afgelopen seizoen wat aan te passen door beide backs gewoon als een debiel op de buitenplek te laten uitkomen, maar dat pakte niet best uit.
Denk dat het in dit team een bewuste keuze is, en het is natuurlijk ook geen Dumfries maar aanvallend is het ook absoluut niet pover wat hij laat zien. Eigenlijk al twee toernooien je beste spelerquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je 45 minuten enkel de rechtsback naar voren laat gaan. Daarom dus ook een linksback die dat kan zodat het veld breed blijft.
Stop met deze onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus hou je dit allemaal nog goed in de gaten?
Opvallend hoe weinig fouten hij maakt. Zowel kwa positionering als kwa passing..quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het in dit team een bewuste keuze is, en het is natuurlijk ook geen Dumfries maar aanvallend is het ook absoluut niet pover wat hij laat zien. Eigenlijk al twee toernooien je beste speler
ik heb nu de juiste topic gevonden voor deze onzin....quote:
Gaat Koeman nooit doen helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:49 schreef byah het volgende:
Leuk hoor zo'n flashmob maar daar ga ik niet helemaal naar Ankara voor rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:00 schreef Ferdii het volgende:
Al toeterend door de straten turkjes provoceren zodra we dik hebben gewonnen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben eruit, 1974 verloren WE de WK-finale van West-Duitsland. 14 jaar later namen WE revanche op ze en worden uiteindelijk Europees kampioen.
In 2010 verloren WE de WK-finale van Spanje. 14 jaar later nemen WE revanche op ze en worden uiteindelijk Europees kampioen.
@:tong80
Vond Gakpo en Schouten de beste mannen op het veld. Verder eens, hij komt er wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste man op het veld gisteren. Als hij nou ook nog eens rendement in Oranje gaat krijgen heb je er een wereldtopper aan.
Dan pijp ik hemquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, credits zeker. Uiteindelijk gaat het om het resultaat, en een halve finale EK is niet slecht. Toch blijft het wel bij credits wat mij betreft hoor. Als je ook nog van een Engeland wint, krijgt hij van mij een bos bloemen, en als hij dan ook nog van Spanje/Duitsland wint een *grote* doos bonbons erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |