Nice!!quote:Op maandag 1 juli 2024 14:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een jaar geleden zat ik te stressen omdat Zuid Afrika.
In 2025 (paasvakantie) ga ik terug.
Nu al voorpret!quote:Op maandag 1 juli 2024 14:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een jaar geleden zat ik te stressen omdat Zuid Afrika.
In 2025 (paasvakantie) ga ik terug.
Idd. Omdat het dan herfst is en hopelijk goed weer.quote:
Durf je daar in?!quote:Op maandag 1 juli 2024 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Omdat het dan herfst is en hopelijk goed weer.
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
Vorig jaar regende het dus hopelijk deze keer wel.
Ik ben al gaan bungee springen in Zuid Afrika. Dat was in 2018.quote:
Wowquote:Op maandag 1 juli 2024 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben al gaan bungee springen in Zuid Afrika. Dat was in 2018.
quote:Op maandag 1 juli 2024 15:15 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik vind het echt heel knap.
Maar dat komt door mijn hoogtevrees.
Altijd goedquote:Op maandag 1 juli 2024 19:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben gelukkig hersteld van die bijna appelflauwte.
Zo druk in mijn hoofd.
Oh en nu heb ik zin in frieten.
Je geeft het zelf toe in de post hierbovenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keertje hartgrondig niet eens met jou.
O kak idd; meestal wordt het tegenovergestelde gezegd. Is een automatismequote:Op maandag 1 juli 2024 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je geeft het zelf toe in de post hierboven:{w
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
O kak idd; meestal wordt het tegenovergestelde gezegd. Is een automatisme![]()
Toch nog birdiesquote:
Mooi vogeltjequote:
Ah liefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:53 schreef Domnivoor het volgende:
Gewoon midden in Utrecht, in de buurt van een park![]()
[ afbeelding ]
Ja dan zien we jullie weerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:41 schreef mario390 het volgende:
weten du als we en du vandaag winnen
spelen we weer tegen
@:JustinK
@:hemarookworst
@:pullup
DTS?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:41 schreef mario390 het volgende:
spelen we weer tegen
Puzzie doet niet aan voetbalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he voetbal julie spelen
vandaag en we ook
weet je niet?
Ik hoorde het toevallig maar ik kijk niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag en we ook
weet je niet?
maar bijna het hele land kijktquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde het toevallig maar ik kijk niet.
ja kann ik verstaan, de team wasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik schaam me een beetje voor het belg zijnde![]()
Maar ben een half nederlandse.
Wij kijken geen sport ...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar bijna het hele land kijkt
julie land zijn toch darbij
Gaat Nederland winnen vandaag?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:41 schreef mario390 het volgende:
spelen we weer tegen
Ja revanchequote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee, willen julie weer
teg. onz spelen ?
Nederlands.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn wel veel vrouwen vele he
wat praat je ?
Dat is sowieso beter als niet meer spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee, willen julie weer
teg. onz spelen ?
Ik kijk geen voetbalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag en we ook
weet je niet?
Ik kijk geen voetbalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja he julie land spelt moet je
wel duimen houden
je hebt iig nog niets gemistquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet.
Het was net op 't nieuws.
Heeft dat nadelige gevolgen voor je boogschieten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben serieus aan het verslijten vrees ik.
Na troubles met linkerschouder heeft de rechter er niet beter op gevonden om ook lastig te gaan doen.
Fijne namiddag
Soort van squatten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wordt weer een wedstrijd van samengeknepen billen pffff
Weet ook niet of dat dan een vereiste isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen zigzagpatroon in zijn haarband
Ontploffing?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
gaa ik later kijken, is 30 seconden van mijn wohnblock weg
[ afbeelding ]
IJshockey referentiequote:
Dat lijkt me iets logischer jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
IJshockey referentie
Althans dat denk ik
In de rust pizza bestellenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:37 schreef D. het volgende:
Zo onder etenstijd is helemaal niet handig
Moeten die spelers niet ook eten?
Misschien wel tenzij ik intensieve behandeling krijg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft dat nadelige gevolgen voor je boogschieten?
Dat gokpo ik ookquote:
van gackpopoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:39 schreef engine het volgende:
Prachtige goal van Gakpo![]()
Roemenië heeft een probleem.
ja zo geef je die Roemenen weer een kans.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
echt hè grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hartverknettering krijg ik hier
Zou zeker jammer zijn!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien wel tenzij ik intensieve behandeling krijg.
Zou jammer zijn als ik met boogschieten moet stoppen.
Ze hebben hun best gedaan. Nu Oostenrijk nogquote:
Ik weet het niet om eerlijk te zijn ... Oostenrijk hebben we eerder tegen gespeeld dus kennen we hun trucs.. we verloren wel .. maar nu zijn we beterquote:
We kunnen Oostenrijk ons verlies laatst idd moeilijk verwijtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet om eerlijk te zijn ... Oostenrijk hebben we eerder tegen gespeeld dus kennen we hun trucs.. we verloren wel .. maar nu zijn we beter
Het gaat meer om hoeveel er in Berlijn in het stadion zitten .... we waren eerder klaar dus mag hopen dat we alles gekocht hebben wat verkrijgbaar was ...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen Oostenrijk ons verlies laatst idd moeilijk verwijten
Maar, meer Turken dan Oostenrijkers in NL, dus het is een beetje meer een 'ondersonsje'
Waren die niet allang allemaal uitverkocht dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat meer om hoeveel er in Berlijn in het stadion zitten .... we waren eerder klaar dus mag hopen dat we alles gekocht hebben wat verkrijgbaar was ...
Keine Ahnungquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waren die niet allang allemaal uitverkocht dan?
We gaan van ze winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:26 schreef mario390 het volgende:
het is ook moelijk wanneer de türken
nur meer abwehren
Ik hoop het.quote:
Zo is datquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is zeker schade. Oostenrijk had moeten winnen.
Hey puzziequote:
Ja hequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
![]()
Binnenkort vierdaagse...is er ook in Cuijk vanalles te doen
Het is hier wel grijs maar (nog) geen regen gezien. De kans is wel groot dat het vandaag nog losgaatquote:
Zegt me niksquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nadeel dat je dichtbij de grens woont.
Maar ik ga er een leuke leerrijke dag van maken.
[ afbeelding ]
Het berucht gordijn.
Ahhhhh dat wist ik nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn douchegordijn was toch gaan vliegen. Dat is em.
quote:
Dank je welquote:
Wat een verwennerij hier, je wordt op je wenken bediendquote:
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een verwennerij hier, je wordt op je wenken bediend
quote:
Je moet even geduld hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk komt @:Pullup ons binnenkort weer van Birdies voorzien![]()
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Beetje aan het inpakken, gaat een maandje rustig worden qua vogeltjes want op reis
Die zal wel ergens in het buitenland zitten gok ikquote:
Hij ging inderdaad een mooie buitenlandse reis maken, iets met een fiets ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zal wel ergens in het buitenland zitten gok ik![]()
OMGquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ging inderdaad een mooie buitenlandse reis maken, iets met een fiets ook
Zekers!quote:
Oh wauw!!! Spannend!!quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers!
Zo gaat mijn dochter morgen met haar vriend naar Zwitserland, vanaf daar gaan ze terug kajakken naar Nederland
Stoer zegquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers!
Zo gaat mijn dochter morgen met haar vriend naar Zwitserland, vanaf daar gaan ze terug kajakken naar Nederland
Heel gaaf ja, wat een avontuur en natuurlijk heel spannend, maar ik ga zeker mee genietenquote:
Dat is dan wel weer leuk dat je veel mee kan volgen tegenwoordigquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel gaaf ja, wat een avontuur en natuurlijk heel spannend, maar ik ga zeker mee genieten
Verkapte ‘mijn dochter is nog stoerder dan pullup’ postquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers!
De eerste foto staat al op Polarsteps jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk dat je veel mee kan volgen tegenwoordig![]()
![]()
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste foto staat al op Polarsteps ja
Dat lees jij erinquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte ‘mijn dochter is nog stoerder dan pullup’ post
Maar je hebt wel gelijk
Het is een soort digitaal openbaar dagboek, waarvan ze mensen toestemming kan geven om het te volgen.quote:
Ik ken het wel , my badquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een soort digitaal openbaar dagboek, waarvan ze mensen toestemming kan geven om het te volgen.
Heel handig.
Dat is ook handig om daarvoor te gebruiken, kan je er ook allemaal foto's in zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het wel , my bad![]()
Ik had een aantal jaren geleden ook track apps om mijn lopen bij te houden
Ik deed er ook foto's bijquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook handig om daarvoor te gebruiken, kan je er ook allemaal foto's in zetten.
Het leuke van die app is dat je achteraf een fotoboek kan laten maken van je reis.
Dus dat kan ook, leuk om het eens terug te zien, toffe app.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik deed er ook foto's bij![]()
En daarna kon je je looproute 3D bekijken
Ja ik heb em ook gehadquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat kan ook, leuk om het eens terug te zien, toffe app.
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik heb em ook gehad![]()
Dat was ik ff vergeten
quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze al veel kajakkilometers geoefend?
Jazeker, en contact gehad met de 2 mannen die het een paar jaar geleden hebben gedaan, ook is hun buurvrouw een verwoed kajakker, dus ze hebben aardig wat tips gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze al veel kajakkilometers geoefend?
Hoe lang verwachten ze onderweg te zijn?quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, en contact gehad met de 2 mannen die het een paar jaar geleden hebben gedaan, ook is hun buurvrouw een verwoed kajakker, dus ze hebben aardig wat tips gekregen.
Ze hebben er 5 weken voor uitgetrokken, maar denken met een week of 4 weer thuis te zijn.quote:
Mijn oom heeft dat ook vroeger gedaan maar dan in Frankrijk . feest was snel voorbij , en zo kon mijn moeder hem destijds met de eend weer ergens oppikken , met een kayak op dat dakjequote:Op woensdag 3 juli 2024 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Deze twee mannen hebben het ook gedaan, misschien leuk om te lezen.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Gaan zij ook tot Rotterdam?quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Deze twee mannen hebben het ook gedaan, misschien leuk om te lezen.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Respectquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben er 5 weken voor uitgetrokken, maar denken met een week of 4 weer thuis te zijn.
Dat is wel een mooi verhaal voor op een verjaardag, ik hoop dat het voor mijn dochter anders aflooptquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat ook vroeger gedaan maar dan in Frankrijk . feest was snel voorbij , en zo kon mijn moeder hem destijds met de eend weer ergens oppikken , met een kayak op dat dakje![]()
Toch wel leuke herinneringen aan
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi verhaal voor op een verjaardag, ik hoop dat het voor mijn dochter anders afloopt
Dat is in principe wel de bedoeling, maar misschien zijn ze het ontzettend zat als ze bijna thuis zijnquote:
quote:
Ik vind het heel spannend, maar ben ook wel heel trots op haar dat ze dit gaat doen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Maar sowieso respect dat ze het gaat doen
Of je mag ze halverwege komen oppikken, en dan met de kajak op je dakjequote:Op woensdag 3 juli 2024 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is in principe wel de bedoeling, maar misschien zijn ze het ontzettend zat als ze bijna thuis zijn
Sowieso wil ik ze dan wel op wachten, in Rotterdam of anders in de buurt van Nijmegen.
Begrijpelijk!!quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het heel spannend, maar ben ook wel heel trots op haar dat ze dit gaat doen.
Ja nee, dat is nou net niet de bedoelingquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Of je mag ze halverwege komen oppikken, en dan met de kajak op je dakje
Maar wel weer een leuk verhaalquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, dat is nou net niet de bedoeling
Solly maar ik kom weer terug 👍🙏quote:
Ja hoorquote:
Prachtig die roofvogels altijdquote:
En morgen ook nog een keer?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat zou valsspelen zijn
In de kantine bij de klant
OK dan horen we het morgen wel..quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet ik morgen pas
Maar een keer iets anders mag ook, vond 4 al aardig
Misschien hebben ze kipcorn, doe ik ook een vogeltjequote:Op donderdag 4 juli 2024 12:35 schreef chufi het volgende:
Doe ik misschien wel weer een vogeltje bij afwezigheid van pullup
Ik doe geen vogeltje maar wel iets dat ook kan vliegen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze kipcorn, doe ik ook een vogeltje
Met een beetje goede wil kan alles wat ze serveren wel vliegenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe geen vogeltje maar wel iets dat ook kan vliegen.
Aardbei gebak
quote:
Wauwquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afdeling mooie wolken:
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof er letterlijk een kuip word leeg gekiept
quote:
Ja das jouw pech ...quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was al nat voordat ik in de trein zat
wow!!quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afdeling mooie wolken:
[ afbeelding ]
Laat ik credit geven waar credit due is:quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afdeling mooie wolken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afdeling mooie wolken:
[ afbeelding ]
Alleen als het je eigen foto is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Je weet dat je die foto kunt insturen voor het weerbericht op de FP?
Niente de problemo.quote:
Wauw!! Tof!!quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afdeling mooie wolken:
[ afbeelding ]
Gaat snel he ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb gescoord. Voetbal met Olle.
Maandag weer de normale doen. Week vloog voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:19 schreef chufi het volgende:
@:pinnenmutske Waarom hangen er nog zoveel vlaggetjes in WW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |