Dat lijkt me iets logischer jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
IJshockey referentie
Althans dat denk ik
In de rust pizza bestellenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:37 schreef D. het volgende:
Zo onder etenstijd is helemaal niet handig
Moeten die spelers niet ook eten?
Misschien wel tenzij ik intensieve behandeling krijg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft dat nadelige gevolgen voor je boogschieten?
Dat gokpo ik ookquote:
van gackpopoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:39 schreef engine het volgende:
Prachtige goal van Gakpo![]()
Roemenië heeft een probleem.
ja zo geef je die Roemenen weer een kans.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
echt hè grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hartverknettering krijg ik hier
Zou zeker jammer zijn!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien wel tenzij ik intensieve behandeling krijg.
Zou jammer zijn als ik met boogschieten moet stoppen.
Ik weet het niet om eerlijk te zijn ... Oostenrijk hebben we eerder tegen gespeeld dus kennen we hun trucs.. we verloren wel .. maar nu zijn we beterquote:
We kunnen Oostenrijk ons verlies laatst idd moeilijk verwijtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet om eerlijk te zijn ... Oostenrijk hebben we eerder tegen gespeeld dus kennen we hun trucs.. we verloren wel .. maar nu zijn we beter
Het gaat meer om hoeveel er in Berlijn in het stadion zitten .... we waren eerder klaar dus mag hopen dat we alles gekocht hebben wat verkrijgbaar was ...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen Oostenrijk ons verlies laatst idd moeilijk verwijten
Maar, meer Turken dan Oostenrijkers in NL, dus het is een beetje meer een 'ondersonsje'
Waren die niet allang allemaal uitverkocht dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat meer om hoeveel er in Berlijn in het stadion zitten .... we waren eerder klaar dus mag hopen dat we alles gekocht hebben wat verkrijgbaar was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |