Dat is toch standaard elke winter?! Meestal is het max 2 weken winters en de rest van de tijd gewoon een verlengstuk van de herfst. Waarvan 80% van de tijd grijs/bewolkt verloopt vanaf ongeveer het moment dat de wintertijd ingaat tot de zomertijd weer begint. De meest doodsaaie maanden op weergebied. 5-10 graden is overigens wel te doen in de winterquote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht een even treurige winter als deze zomer treurig is. Kwakkelweer bij 5-10 graden kan je krijgen.
Ja, daarom verwacht ik het ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is toch standaard elke winter?! Meestal is het max 2 weken winters en de rest van de tijd gewoon een verlengstuk van de herfst. Waarvan 80% van de tijd grijs/bewolkt verloopt vanaf ongeveer het moment dat de wintertijd ingaat tot de zomertijd weer begint. De meest doodsaaie maanden op weergebied. 5-10 graden is overigens wel te doen in de winter
die is deaud. beter een halve liter pakken danquote:Op zondag 30 juni 2024 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, sfeertje hier zeg.
[ afbeelding ]
De Kreeftquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Tot op 't bot verbrand, #hdp @:RamboDirk
Prutserquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Tot op 't bot verbrand, #hdp @:RamboDirk
Dan is er nog het scenario "wat als" de golfstroom komt stil te liggen. Dat als het hier erg zou kunnen gaan omslaan qua klimaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is toch standaard elke winter?! Meestal is het max 2 weken winters en de rest van de tijd gewoon een verlengstuk van de herfst. Waarvan 80% van de tijd grijs/bewolkt verloopt vanaf ongeveer het moment dat de wintertijd ingaat tot de zomertijd weer begint. De meest doodsaaie maanden op weergebied. 5-10 graden is overigens wel te doen in de winter
Euhm totaal oneensquote:Op zondag 30 juni 2024 19:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zonnetje heeft vandaag behoorlijk geschenen hoor.
zooooo dat lijkt me wel watquote:Op zondag 30 juni 2024 23:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan is er nog het scenario "wat als" de golfstroom komt stil te liggen. Dat als het hier erg zou kunnen gaan omslaan qua klimaat.
#iederjaarelfstedentocht
ZZZZzzzz...
Die golfstroom is al stil komen te liggen, begreep ik. Met zomers zonder temperaturen boven 25 gradenquote:Op zondag 30 juni 2024 23:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan is er nog het scenario "wat als" de golfstroom komt stil te liggen. Dat als het hier erg zou kunnen gaan omslaan qua klimaat.
#iederjaarelfstedentocht
ZZZZzzzz...
https://www.bbc.com/news/science-environment-66289494quote:Op zondag 30 juni 2024 23:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die golfstroom is al stil komen te liggen, begreep ik. Met zomers zonder temperaturen boven 25 graden
*gaat Koek en Zopie imperium opbouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |