Loop je op je handen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn al dat vocht, fokking veel pijn aan mijn handen, en ook aan mijn knieën, kan bijna niet lopen
Ik zou op dit moment geen wedstrijdje aandurven met Bidenquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Knieën zijn ook wel handig met lopen
Vind ik niet, het wordt zondagmiddag 20 graden. Perfect weer.quote:
Ik zou eigenlijk wel weer eens een bewolkte dag willen meemakenquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil nu gewoon weken lang 25+ en geen gezeik.
Deprimerende hoerenkou![]()
Ja, te laat. Ik heb dit weekend iets wat compleet in het water lijkt te vallen. Was vorig jaar ook al, maar toen was het tenminste net na een lange warme periode, waardoor het iets dragelijker was. Godhoerenzomer.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:45 schreef INViCTuS het volgende:
dit is wel ok. na zondag
Op zondag 7 juli is het nog koel. Daarna zakt een grootschalige hoogtetrog ten westen van Nederland zuidwaarts uit. De hoogtestroming wordt dan zuidwestelijk en dat betekent aanvoer van warmere lucht. Daarin loopt de temperatuur vanaf dinsdag op naar waarden tussen 21 en 25 graden. Hogere waarden zijn niet uitgesloten. Verder vaker zonneschijn, maar onder invloed van ‘verstoringen’ soms ook kans op een regen- of onweersbui.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja hoor, en de voorspellingen van hoge temperaturen na het weekend kakken weer in.
Het is al anderhalf jaar verschrikkelijk schijtweer.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:04 schreef Xenorium het volgende:
Regen, regen, regen.. Volgende week is het ook niet veel beter, alleen warmer en dan regen die lang blijft hangen omdat er geen wind staat, kans op wateroverlast dus.
Wat een tyfuszomer zeg, getverdemme. Lente al verpest, winter verpest, nu de zomer ook naar de knoppen. Weekje droog gehad met zon, dat is het wel zo een beetje, man man man.
Die kou kan me niet boeien maar die regen elke keer weer, vieze vuile vochtigheid.
Daarom nu ook weer dagen regen. Was ook nodig na die 5 mooie dagen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:04 schreef Xenorium het volgende:
Regen, regen, regen.. Volgende week is het ook niet veel beter, alleen warmer en dan regen die lang blijft hangen omdat er geen wind staat, kans op wateroverlast dus.
Wat een tyfuszomer zeg, getverdemme. Lente al verpest, winter verpest, nu de zomer ook naar de knoppen. Weekje droog gehad met zon, dat is het wel zo een beetje, man man man.
Die kou kan me niet boeien maar die regen elke keer weer, vieze vuile vochtigheid.
Wel moeilijk kiezen, maar met regen kan je nog minder dan met hitte. Regen hebben vaak en hitte niet, dus een dag kan geen kwaad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:43 schreef StateOfMind het volgende:
Maar nog altijd liever dit dan 35 graden.
Oneens.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel moeilijk kiezen, maar met regen kan je nog minder dan met hitte. Regen hebben vaak en hitte niet, dus een dag kan geen kwaad.
Deze intens grijze en doodsaaie ellendige treurnis hebben we sinds 10 oktober al zo vaak gehad. Als dat nou eens een dag voorkwam of evt 2, dan is dat niet zo erg. Maar dit is de zoveelste herfstdag. Het is gvd 13/14 graden en wederom zeiknat
Deze dooddoenerquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Oneens.
Op kou en regen kun je je kleden, op hitte niet.
Het is beide helemaal niets. Je kunt in beide gevallen niets met je dag.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel moeilijk kiezen, maar met regen kan je nog minder dan met hitte. Regen hebben vaak en hitte niet, dus een dag kan geen kwaad.
Deze intens grijze en doodsaaie ellendige treurnis hebben we sinds 10 oktober al zo vaak gehad. Als dat nou eens een dag voorkwam of evt 2, dan is dat niet zo erg. Maar dit is de zoveelste herfstdag. Het is gvd 13/14 graden en wederom zeiknat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |