abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214204282
Heftig Exode!

Bij Kim is een tijd geleden een test gedaan toen ze nog bij de kinderarts onder controle was omdat ze best klein is.
Ik weet de naam niet meer, maar was voor een syndroom wat het zou kunnen verklaren. Als je dan leest wat dat allemaal voor gevolgen zou kunnen hebben was dat best eng. Gelukkig kwam er niks uit.
Geen oorzaak voor het klein zijn. Behalve dat ik ook maar 165 ben en vader niet veel langer.
Ze al jong ongesteld werd en ook al jaren ritalin slikt.

En verder volgen we hier trouw alle wedstrijden van Oranje! *O*
Kim en Tyler ook een aantal andere EK wedstrijden. En als we bij mijn vader zijn in het verpleeghuis die ook helemaal versierd is, is er ook altijd wel een wedstrijd te kijken.

Morgen krijg ik uitslag van bloedonderzoek. Ik ben telkens duizelig, tintelende vingers, afgekneld gevoel in linkerbeen, dikke voet en enkels die niet meer weggaan. Terwijl het niet warm is. Onder andere. Hopelijk komt er wat uit.
pi_214207287
Zo'n kinderfeestje op die leeftijd klink echt bizar, ik vind dat je je nog netjes hebt gehouden Exode! Ik weet nog dat ik een slaapfeestje had toen ik een jaar of 14 was, we gingen the dentist kijken en ik vond het echt vreselijk. Dan had het er bij mij nog gewoon mee te maken dat ik niet zo van de enge films was op dat moment, helemaal niet in combinatie met een groep kinderen waar je niet jezelf bij kon zijn zonder uitgelachen te worden. Maar voor kinderen van 9 en 10 jaar vind ik echt niet kunnen, al vinden ze het wel leuk, er zit niet voor niets een leeftijdsgrens op films.

Heel veel sterkte voor je spoiler trouwens, wat een zorgen ;( :*

Ingrid jij ook heel veel sterkte en beterschap, hopelijk levert de uitslag iets op en kan er dan ook naar een oplossing toegewerkt worden.

Ik moet nog 3 weken tot mijn vakantie en het voelt alsof mijn hele lijf en hoofd nu alvast in de proteststand gaan. Heb ook echt een super kort lontje, al moet ik waarschijnlijk ook gewoon ongesteld worden. Kan iemand de tijd wat vooruit zetten? 8)7
pi_214207384
Volwassenen krijgen ook muziek in een mri hoor :Y

Niet dat dat het gerammel en gestamp van het apparaat overstemt, maar dat terzijde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214207443
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Volwassenen krijgen ook muziek in een mri hoor :Y

Niet dat dat het gerammel en gestamp van het apparaat overstemt, maar dat terzijde.
Idd. Dat gestamp :{
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 8 juli 2024 @ 09:38:08 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_214207606
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:23 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Idd. Dat gestamp :{
Ik vond dat gestamp minder erg dan de radio 538 die ik te horen kreeg ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214208130
Ik snap dat je met buikpijn ophing na zo’n telefoontje exode! Het is niet niks allemaal.
Hoe was het kinderfeestje nog geweest? Hadden ze inderdaad gekozen voor een andere film?

Ingrid hopelijk komt er voor jou duidelijkheid dat je aan herstel kan werken!
pi_214208570
B vond het een leuk feestje, ze zijn thuis gebleven en hebben veel spellen gedaan en een Pokemon film gekeken. Er waren ook een paar Russiche jongens dat vond ie behoorlijk interessant. Ik haalde hem met een blij koppie op iig.

De moeder bood ter plekke haar excuses nog aan en voelde zich duidelijk ongemakkelijk. Ze bedankte me wel dat het zo was gegaan ipv dat B gewoon niet was gekomen.
pi_214209854
Ach @exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*
En goed opgelost, een pokemonfilm ;)

Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it :X
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214210627
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*

Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it :X
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.

Nog 2,5 uur en dan vakantie!! Ik ben thuis ingelogd, heb niks te doen.. zit de minuten weg te kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214210908
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 14:31 schreef Vicky het volgende:

[..]
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.

Nog 2,5 uur en dan vakantie!! Ik ben thuis ingelogd, heb niks te doen.. zit de minuten weg te kijken.
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijken :D
GoT en Vikings enzo mag ie niet van me kijken maar Deadpool... :')

Yay, nu nog 2 uur tot je vakantie ;)
If they say
pi_214211363
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 15:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijken :D
GoT en Vikings enzo mag ie niet van me kijken maar Deadpool... :')

Yay, nu nog 2 uur tot je vakantie ;)
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissen :D )

Misschien te combineren met je reisje naar Maastricht? Al heb ik geen idee hoe dat met openbaar vervoer de grens over gaat daar, of dat een beetje soepel werkt.
  maandag 8 juli 2024 @ 16:11:09 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_214211535
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*

Het is een wettelijke regel en daarom heb je er zelf niets over te zeggen. Wachten totdat het thuis te zien is, dan ga je er wel zelf over.
Net zoals je er niets over te zeggen hebt dat je met 16+ geen bier mag kopen in de winkel, maar het wel thuis kan schenken aan je kind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214211634
Het rare is wel dat games voor 16+ ook gerust door een 10-jarige gekocht kunnen worden in een winkel. Trek daarin dan ook gewoon één lijn lijkt me.

Ik ben een heel aantal keer op een gamebeurs in Duitsland geweest, en daar zijn alle stands van games voor 12/16+ helemaal afgetimmerd. Daar kom je ook alleen in met een bandje (als twijfelgeval), en ben je dat nog niet dan kun je dus niets van het spel zien. Het kromme was wel dat achter de schermen een minderjarige met perskaart wel gewoon een presentatie van zo'n spel bij kon wonen. Soms zelfs inclusief speelsessie met biertje erbij.
pi_214211850
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 15:46 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissen :D )

Misschien te combineren met je reisje naar Maastricht? Al heb ik geen idee hoe dat met openbaar vervoer de grens over gaat daar, of dat een beetje soepel werkt.
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in België :D Hopelijk in de buurt van Maastricht :)

Ik weet het @Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder... :N

Whahaha, zoon vraagt nu of we naar België kunnen verhuizen _O-

@FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe ;)
Maar ook met games bepaal ik of hij het mag spelen of niet en niet de leeftijd die erop staat.
If they say
pi_214212005
Exode, heftig, wat een zorgen om B, ik zou er ook wel wakker van liggen. Heel veel sterkte met alles wat er bij komt kijken :* :*

Fijn dat het feestje leuk was met een Pokemonfilm :) .

Ik twijfel heel erg om zelf naar de huisarts te gaan. Ik zit bepaald niet lekker in mijn vel en denk dat het allemaal gerelateerd is aan de overgang. Vooral mentaal zit het niet lekker, heel erg kort lontje en vaak opgefokt, maar ook qua energie is het slecht. De afgelopen dagen slaap ik 's middags op de bank omdat ik zo moe ben, voel me af en toe net een hoogbejaarde.....
pi_214212283
Ik zou idd naar de huisarts gaan Tolstoi. Dan kun je dit bespreken. Evt bloedprikken voor het een of ander om te kijken of er nergens tekorten zijn.
  maandag 8 juli 2024 @ 17:30:00 #267
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214212377
@TolstoiFan ik zou ook even bloedprikken. Bij mij, net in de overgang, bleek mijn vitamine D flink te dippen. Nu ik dat bijslik gaat het een stukkie beter.
  maandag 8 juli 2024 @ 17:58:07 #268
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214212642
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in België :D Hopelijk in de buurt van Maastricht :)
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.
pi_214212655
@TolstoiFan ik zit sinds 5 maanden aan de hormonen, femoston continu en voel me een stuk beterder. Ben weer meer mezelf en heb geen rare klachten meer. Moeheid is ook foetsie want ik deed ook tukkies overdag. Misschien daarom ook wel dat ik schoonschip aan het maken ben, geen idee😬.
Maar laat eerst idd bloedprikken en bespreek alles met de ha.
If they say
pi_214212674
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 17:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.
Dat zag zoon idd, tweetalige ondertiteling.
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet :')

Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al :D :')
If they say
pi_214212737
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet :')

Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al :D :')
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.
pi_214212764
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.
Ah, das lekker dichtbij :) We reizen met ov dus dan zal het iets van een uur zijn. Moet nog wel uitvogelen hoe ik moet bussen/treinen in België :@
If they say
  maandag 8 juli 2024 @ 18:20:01 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_214212871
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bent :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 juli 2024 @ 18:24:24 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214212928
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik weet het @:Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder... :N

Whahaha, zoon vraagt nu of we naar België kunnen verhuizen _O-

@:FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe ;)
Maar ook met games bepaal ik of hij het mag spelen of niet en niet de leeftijd die erop staat.
Europolis/euroscoop in Maasmechelen

https://g.co/kgs/hNScMCV
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214212929
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bent :D
Nee, daarom :D
Vroeger waren ze minder streng. Bij Harry Potter werd de leeftijd steeds verhoogd en dochter is toen meegeweest al was ze jonger. Maarja, kannietmeer nu.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')