Idd. Dat gestampquote:Op maandag 8 juli 2024 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Volwassenen krijgen ook muziek in een mri hoor
Niet dat dat het gerammel en gestamp van het apparaat overstemt, maar dat terzijde.
Ik vond dat gestamp minder erg dan de radio 538 die ik te horen kreegquote:
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaalHet zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie
![]()
En goed opgelost, een pokemonfilm![]()
Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it![]()
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijkenquote:Op maandag 8 juli 2024 14:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.
Nog 2,5 uur en dan vakantie!! Ik ben thuis ingelogd, heb niks te doen.. zit de minuten weg te kijken.
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissenquote:Op maandag 8 juli 2024 15:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijken![]()
GoT en Vikings enzo mag ie niet van me kijken maar Deadpool...![]()
Yay, nu nog 2 uur tot je vakantie
Het is een wettelijke regel en daarom heb je er zelf niets over te zeggen. Wachten totdat het thuis te zien is, dan ga je er wel zelf over.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaalHet zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie
![]()
En goed opgelost, een pokemonfilm![]()
Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it![]()
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in Belgiëquote:Op maandag 8 juli 2024 15:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissen)
Misschien te combineren met je reisje naar Maastricht? Al heb ik geen idee hoe dat met openbaar vervoer de grens over gaat daar, of dat een beetje soepel werkt.
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in BelgiëHopelijk in de buurt van Maastricht
![]()
Dat zag zoon idd, tweetalige ondertiteling.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat zag zoon idd, tweetalige ondertiteling.
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet
Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al![]()
![]()
Ah, das lekker dichtbijquote:Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.
Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bentquote:Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat zag zoon idd, tweetalige ondertiteling.
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet
Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al![]()
![]()
Europolis/euroscoop in Maasmechelenquote:Op maandag 8 juli 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in BelgiëHopelijk in de buurt van Maastricht
![]()
Ik weet het @:Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder...![]()
Whahaha, zoon vraagt nu of we naar België kunnen verhuizen![]()
@:FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe![]()
Maar ook met games bepaal ik of hij het mag spelen of niet en niet de leeftijd die erop staat.
Nee, daaromquote:Op maandag 8 juli 2024 18:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |