Verbaasd me idd.quote:
Kan ook gaan zeuren, verandert niks.quote:
Anders zorgt hij daar wel voorquote:Op zondag 30 juni 2024 15:35 schreef FvanS het volgende:
Al krijgt Max 5 seconden, of zelfs 10 wint hij waarschijnlijk nog.
Dus jij pleit voor positiestraffen ipv tijdstraffen?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:35 schreef FvanS het volgende:
Al krijgt Max 5 seconden, of zelfs 10 wint hij waarschijnlijk nog.
Z'n wielsporen staan nog op de baan, moeilijk te ontkennenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:35 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis accepteert het gewoon, zo ken ik hem niet
Mooie aannamequote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis klonk zo depressief dat Toto meteen ingreep
Nee hoor, dat zeg ik toch nergens?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij pleit voor positiestraffen ipv tijdstraffen?
Over het algemeen krijgt dat van mij een dikke duim, ongeacht welk nummer.quote:
Later stoppenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar is Piastri al die tijd kwijtgeraakt tov Hamilton?
verkeer wellicht?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar is Piastri al die tijd kwijtgeraakt tov Hamilton?
Die is alvast aan het oefenen voor volgend seizoen bij Ferrariquote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verplicht 2 weken geen seks zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij pleit voor positiestraffen ipv tijdstraffen?
Deze is wel terecht.quote:
*Bump*quote:
Beter is 'ie depri in Suzuka.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee ging volgens mij over shortshiftquote:Op zondag 30 juni 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max problemen met de versnellingsbak?
Geen FOK!ker die zich daardoor meer aan de regels gaat houden.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplicht 2 weken geen seks zou ik zeggen.
Ah thanksquote:
Of zijn vader 2 weken lang zijn bek houden.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplicht 2 weken geen seks zou ik zeggen.
Dat is een teamfout waarschijnlijk hoor.quote:
Checking.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een teamfout waarschijnlijk hoor.
Lol neequote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk het niet, waarschijnlijk te laat geremd.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Leclerc, kan er nog wel bij.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:42 schreef Legoblokje het volgende:
Wie wordt de volgende coureur die straf krijgt?
Ocon.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:42 schreef Legoblokje het volgende:
Wie wordt de volgende coureur die straf krijgt?
Maar 7,8squote:Op zondag 30 juni 2024 15:43 schreef Szura het volgende:
Hopelijk rijden Alpines elkaar weer van de baan
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Gasly heeft de gun factor die Ocon niet heeft.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly vs Ocon
Ocon toch de betere man lijkt het.
Op naar reddit!quote:Op zondag 30 juni 2024 15:45 schreef Jane het volgende:
Geen straf voor Max. Daar zullen weer veel haters ziedend over zijn.
X ontploft.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:45 schreef Jane het volgende:
Geen straf voor Max. Daar zullen weer veel haters ziedend over zijn.
Letterlijk!quote:
Testen voor Sainz?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat zijn ze met Leclerc aan het doen? Zo komt die helemaal niet naar voren.
Is dat niet logisch dat hij dat wilt? Of denk je dat de andere coureurs op de baan niet dezelfde insteek hebben?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Ocon wil gewoon weer koste wat het kost van Gasly winnne,, dat gaat nog een keer fout
Ze zijn hem mentaal aan het sterken.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat zijn ze met Leclerc aan het doen? Zo komt die helemaal niet naar voren.
Speeding in the pitlanequote:
Hij reed te hard.quote:
Ligt eraan hoe gefrustreerd je het doet.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dat niet logisch dat hij dat wilt? Of denk je dat de andere coureurs op de baan niet dezelfde insteek hebben?
Sky stelt nooit teleurquote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Oh, op Sky zijn ze zuur aan het doen geweest over die no further action
Ja, nou durft 'ie niet meer.quote:
En Sargeant rijd op de laatste plek (water is nat)quote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Wat bizarre bullshit is want F1 is geen populariteitswedstrijd.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Gasly heeft de gun factor die Ocon niet heeft.
Water is nat.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
das zo heerlijk van luisteren via SKYquote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Nee, ze vonden het terecht.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal vast de enige zijn maar ik denk dat Max precies hetzelfde zou doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gefrustreerd je het doet.
Ocojn rijdt zoals ik in de kart zit.. ik beuk ook iedereen aan de kant omdat ik er anders niet voorbij kom.
Yeah, maar die kun je beter hebben dan viaplay..quote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Is Russell nog niet gestopt eigenlijk?
8 seconden losquote:
jawel maar van M naar Mquote:Op zondag 30 juni 2024 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Is Russell nog niet gestopt eigenlijk?
Max is daar zeker tegenwoordiger wat rustiger over, wacht z'n moment af.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zal vast de enige zijn maar ik denk dat Max precies hetzelfde zou doen.
Nogal!quote:
Dat wordt een boetequote:
Zit in verkeerquote:Op zondag 30 juni 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk Max verliezen en Viaplay wil er niet over praten
Nergens last vanquote:
Oh nu toch ineens wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk Max verliezen en Viaplay wil er niet over praten
Hij rijdt er nu naartoe. Max zit weer redelijk in vrije lucht.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Norris dan ook last moeten hebben?
De McLaren gaat sowieso beter op de banden dan de RBR.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Norris dan ook last moeten hebben?
Past wel bij hem, niets.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Perez zit wel een beetje in het grote niets, 15 seconden achter Piastri en 22 seconden voor Ocon
Ik denk dat hij ook aan het managen isquote:
11!quote:
zwaai even naar Mark van mequote:Op zondag 30 juni 2024 15:57 schreef FvanS het volgende:
Ik ga de finish helaas niet redden, moet zo met mijn pannen bij het torentje gaan staan.
Nee, binnen de lijnen blijven de pits in en uit is een dingetjequote:Op zondag 30 juni 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Dat speeden in de pitlane is wel een dingetje..
Die pitlane is wel een dingetje deze racequote:Op zondag 30 juni 2024 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, binnen de lijnen blijven de pits in en uit is een dingetje![]()
Speeden deed alleen PER
En nog uitlopen.quote:
ga lollipopman maar luisterenquote:
Tijdreizigers!quote:Op zondag 30 juni 2024 16:01 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk dat ik hier telkens kan lezen wat er gaat gebeuren.
Misschien naar softs?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:02 schreef Middelpunt het volgende:
Maar waarom wachten ze zo lang met Verstappen?
zekerheidje dat het geen unsafe werd denk ikquote:
als je aan het glijden bent op je bandjes en degenen achter je ook dan mag je prima zeikenquote:
3 rondenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:05 schreef Middelpunt het volgende:
Hoe oud zijn die mediums van Verstappen?
3 rondenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:05 schreef Middelpunt het volgende:
Hoe oud zijn die mediums van Verstappen?
Onze Max haterquote:
Kwaad. Woedend.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
En Norris weer ouderwets mazzel met verkeer
Moet hij wetenquote:
Ricciardo krijgt een nieuwe monteur..quote:Op zondag 30 juni 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die monteur linksachter heeft ingezet op Lando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |