Gohquote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
Dombo heeft duidelijk een communicatieprobleem
Je hebt al een post verwijderd vanavondquote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK wilde die post verwijderen @:coco![]()
Kan ook eens mijn steentje bijdragen
Andersom ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef -XOR- het volgende:
Als Spanje het gewoon binnen 90 minuten afmaakt kunnen Kvaratschelia en co nog met de midnight train naar huis.
Net op tijd op printen gedrukt dus het is niet helemaal wegquote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Iedereen we konden alleen niet replyen haha
oh en ik maakte maar een gebbetje het is 3x Bianconeri (of PSVCL)quote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland en Italie toch Europees wel de leukste volksliederen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
Dombo heeft duidelijk een communicatieprobleem
Wat vraag ik hier?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand al bezig aan een voorbeschouwing voor Spanje - Georgië? Anders wil ik dit morgen nog wel even doen zonder dat ik iemand iets afpak natuurlijk.( @:Coco bijvoorbeeld die al druk een OP aan het maken is)
Daar zou ik niet blind op vertrouwenquote:
ik zei toch dat het goed was?quote:
Aix-la-Chapellequote:Op zondag 30 juni 2024 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
Deze wedstrijd wordt gespeeld in eau de cologne
CoCommunicatiequote:
Je kreeg geen antwoord, dus niemand was ermee bezigquote:
Akkoordquote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we voetbal gaan kijken.
Hup Spanje.
Eens met het eerstequote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we voetbal gaan kijken.
Hup Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |