dit is mijn uitslag alquote:Op zondag 30 juni 2024 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Georgie wint 1-2 na verlenging.
#thank me later.
Tegen Duitsland ben ik er lang niet zeker van, dat wordt 3-3 ofzoquote:Op zondag 30 juni 2024 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk dim je wat met dat Spanje gegeil.
Mwah, ik snap wel wat hij bedoelt. Hij hoopt gewoon op een leuke wedstrijd en niet op een Georgie dat 90 minuten lang de deur gaat liggen barricaderen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jan Mulder is weer uit de instelling ontsnapt zie ik. Wat loopt die idioot nu allemaal weer te bazelen.
Wat is jouw top 3 proleten op fok?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Ah lekker KingRoland is er ook. Volle VBL proleten bak vanavond.
minstens 20 airfryers tegen de rust.
Je specificeert het net nog tot VBL proleten.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pff op de FP zitten er duizenden en dat zijn professionals.
Op de FP komenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pff op de FP zitten er duizenden en dat zijn professionals.
Nee Georgië - Spanjequote:
Morataquote:Op zondag 30 juni 2024 20:50 schreef Perrin het volgende:
Rodri, Pedri, Williams, Morata, Yamal genot.
Ik had eerst plannen om hem te maken. Maar had er toch geen zin in.quote:
no rest for the wicked.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou @:dombohetolifantje1 doen
Dus heb ik het moeten doen
hoho, jij opent al genoeg topics!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK wilde die post verwijderen @:coco![]()
Kan ook eens mijn steentje bijdragen
Ik vroeg me vooral af wat er met zijn spraak is gebeurd. Hij klinkt alsof hij een beroerte of een gebroken kaak heeft gehad ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jan Mulder is weer uit de instelling ontsnapt zie ik. Wat loopt die idioot nu allemaal weer te bazelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |