Prima hoor, niet gaan jakkerenquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog onderweg naar huis @:DJ11. ik weet niet of ik het begin van je uitzending haal.
Absolutely Fabulous - Absolutely Fabulous (7-inch mix)
Wees welkomquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Is dit tevens een verwijzing naar de serie absolutely fabulous ?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:46 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending begint in 1994, met een novelty-song voor het goede doel. Uitgebracht onder de artiestennaam Absolutely Fabulous. Britse top 10-hit.Absolutely Fabulous - Absolutely Fabulous (7-inch mix)
Pet Shop Boys - Shameless
Meer dan dat. Beide hoofdrolspeelsters werkten aan dit nummer mee en treden ook op in de bijbehorende videoclip.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is dit tevens een verwijzing naar de serie absolutely fabulous ?
Ja meende de stemmen al te herkennen, maar dit nummer was mij tot op heden onbekend.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Meer dan dat. Beide hoofdrolspeelsters werkten aan dit nummer mee en treden ook op in de bijbehorende videoclip.
Je kunt het op Spotify onder Pet Shop Boys - Absolutely Fabulous terugvinden. Er zijn trouwens meerdere nummers over AbFab gemaakt, maar alleen deze is officieel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja meende de stemmen al te herkennen, maar dit nummer was mij tot op heden onbekend.
Noel Gallagher's High Flying Birds - Think Of A Number (Pet Shop Boys Magic Eye 12-inch remix)
Prima, graag tot straksquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn wat later, over een half uur zijn we er bij
Closer to Heaven (original cast recording) - Call Me Old-Fashioned
Hoi anotherRandomdude. Heb je al vakantie?quote:
De Pet Shop Boys leverden zelf een cover van Sail Away, maar produceerden ook deze voor Robbie, nota bene samen met Brian Eno.quote:Twentieth-Century Blues: The Songs of Noël Coward is a 1998 Noël Coward tribute album curated by Neil Tennant, who invited prominent artists of the day to reinterpret Noël Coward's songs for the late 20th century. Profits from the albums sale were donated to the Red Hot AIDS Charitable Trust.
Robbie Williams - There Are Bad Times Just Around The Corner
Grappig nummer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys leverden zelf een cover van Sail Away, maar produceerden ook deze voor Robbie, nota bene samen met Brian Eno.Robbie Williams - There Are Bad Times Just Around The Corner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |