Een instrumentale plaat van Paula Abdul was nog ongeloofwaardiger geweest…quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Paula kan geweldig dansen maar zingen hoeft van mij niet zo
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:10 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel - Ik kan veel beter zwijgen
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Mijn moeder is wat ongelukkig. Ze mist haar huis en haar tuin en ze durft mijn vader nog steeds niet alleen te laten, dus ze heeft ook geen vrijheid gekregen. Wel heeft ze het fysiek veel minder zwaar. Mijn vader is er wel van opgeknapt, vooral omdat hij nu weer goed eet.quote:
Als een echte zorro binnengesneaked.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi zorro, ik had je binnenkomst even gemist
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
George Harrison - Got My Mind Set On You
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als een echte zorro binnengesneaked.
Wat jammer voor je moeder. Hopen maar dat ze toch nog kan wennen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Mijn moeder is wat ongelukkig. Ze mist haar huis en haar tuin en ze durft mijn vader nog steeds niet alleen te laten, dus ze heeft ook geen vrijheid gekregen. Wel heeft ze het fysiek veel minder zwaar. Mijn vader is er wel van opgeknapt, vooral omdat hij nu weer goed eet.
Zelf heb ik wel minder stress nu, nu mijn vader veilig zit. Maar dan nog kost het ons veel tijd. Ik ben er zaterdag de halve dag geweest, dinsdag heb ik daar gewerkt en woensdag is mijn man er bijna de hele dag geweest. Vooral om mijn moeder af te lossen (want als wij er zijn, durft ze wel even weg).
+ Fun Boy Threequote:Op donderdag 11 juli 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Bananarama - It ain't what you do, it's the way that you do it
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Bananarama - It ain't what you do, it's the way that you do it
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |