In Amsterdam ging het volgens mij aardig tekeer. Een neef van mij stuurde een filmpje.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb je de supercel afgelopen dinsdag nog meegemaakt, Melting?
Of ging die langs je heen?
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Califormia Dreamin' - Mama's & Papa's
Nee, het viel hier ook reuze mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
In Amsterdam ging het volgens mij aardig tekeer. Een neef van mij stuurde een filmpje.
Hier viel het heel erg mee.
Ik zag dat ding op de radar bij jou in de buurt komen en had gezien wat 'ie in België had aangericht.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat er middenin.
Een boom op zo'n 50 meter van mijn huis kon ik niet meer zien, door de harde regen.
Onweer viel hier ook erg mee. Was erger voorspeld. Maar vlaggenmast hier is afgebroken door de storm.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het viel hier ook reuze mee.
Had de auto ingepakt om een poffertjespan te voorkomen door de voorspelde hagel, maar dat was achteraf totaal onnodig. We hebben geen hagel gehad, alleen 5 minuten flitsen, knallen en donkerte. En wat regen…
Gelukkig niet. Al had ik best wat schrik daarvoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat ding op de radar bij jou in de buurt komen en had gezien wat 'ie in België had aangericht.
Maar geen schade hopelijk bij jou…
Dit is er eentje voor livelink.quote:
In september gaan we naar Inzell, bekend van het schaatsen en in december weer naar Curaçao…quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
Heb je al een volgende vakantie in de planning, Mad? Of duurt dat nog even?
Mooi vooruitzichten dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In september gaan we naar Inzell, bekend van het schaatsen en in december weer naar Curaçao…
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Het strand van Ameland
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Stool Pigeon - Kid Creole & The Coconuts
De volgende 3 zijn ook voor jou…quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
Kid Creole and the Coconuts - Stool Pigeon
Deze weet je vast wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ik presteer slecht onder druk.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Paula kan geweldig dansen maar zingen hoeft van mij niet zo
Goede avond Ddm en Symph.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |