SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:06 schreef livelink het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik zaterdag wel met een schuin oog naar het voetbal zal kijken als je draait. Dus half kijken, half luisteren. Ik denk dat dat voor jou ook niet zo gezellig zou zijn. En kans dat mijn dochter zaterdag bij ons is, want die werd gisteren echt helemaal gek van het getoeter en het vuurwerk.
Het is een beetje behelpen met draaien, met al die sport op tv. Zowel vandaag als morgen twee kwartfinalewedstrijden op het EK. Heel misschien dat ik - voor de verandering - zondag nog wat doe.quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:06 schreef livelink het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik zaterdag wel met een schuin oog naar het voetbal zal kijken als je draait. Dus half kijken, half luisteren. Ik denk dat dat voor jou ook niet zo gezellig zou zijn. En kans dat mijn dochter zaterdag bij ons is, want die werd gisteren echt helemaal gek van het getoeter en het vuurwerk.
Ingetuned.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Vrijdagmiddag, tijd om weer eens met de knoppen te spelen.
De stream staat aan...
Het is nog aan te horen.quote:
Even het weekend inknallen...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is nog aan te horen.
BONK BONK BONK!
Nee, ik laat het helemaal aan jou vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar Bonzai genoeg, als je dat wilt horen...
Het is net waar ik zin in heb nu, maar de Bonzai map is al geopend...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik laat het helemaal aan jou vandaag.
Nee, de plaat zegt me zo niets. Maar klinkt goed.quote:
Ik zat wel altijd in een kroeg waar dit de muziekstijl werd gedraaid, en ben naar een paar kleinere feestjes geweest. Maar nooit een echte stamper geweest.quote:
Dit in een kroeg lijkt me wel hel bijzonder...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat wel altijd in een kroeg waar dit de muziekstijl werd gedraaid, en ben naar een paar kleinere feestjes geweest. Maar nooit een echte stamper geweest.
Was de enige bezoeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit in een kroeg lijkt me wel hel bijzonder...
Was echt maandenlang. Waren met 3-en aanwezig. Dj, barvrouw en ik.quote:
En toen gingen ze failliet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Was echt maandenlang. Waren met 3-en aanwezig. Dj, barvrouw en ik.
Nee, hadden 2 zaken. 1 café/discotheel waar ik zat.quote:
Bizar wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hadden 2 zaken. 1 café/discotheel waar ik zat.
En een zaal waar het druk was.![]()
Na een paar maanden heb ik wat kennissen uitgenodigd, en werd het wel iets drukker.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Was echt maandenlang. Waren met 3-en aanwezig. Dj, barvrouw en ik.
Ik had wel willen luisteren, maar weer een vergadering van onze nieuwe MFA. Die begint om 19.00 uur. dus moet helaas weer overslaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Woensdagavond is er een uitzending die ik al een tijdje wilde doen op deze specifieke dag, niet wetende dat Nederland in de halve finale van het EK zou staan. Pet Shop Boys-zanger Neil Tennant wordt 70 en daar wijd ik een uitzending aan. Wees gerust: niet al te veel nummers van de Pet Shop Boys zelf: veel ruimte voor remixes die ze maakten en nummers die ze voor anderen schreven en/of produceerden.
De uitzending zal om 18:45 uur beginnen en is sowieso ruim vóór 21:00 uur - aanvang voetbal - afgelopen
(NB: ik zou een andere dag hebben gezocht, maar dinsdag is er ook voetbal en zowel maandag als donderdag kan ik niet)
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had wel willen luisteren, maar weer een vergadering van onze nieuwe MFA. Die begint om 19.00 uur. dus moet helaas weer overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |