Totale meltdown van die jongen met de capuchonquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-België heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Er was iemand witheet.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-België heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Vanwege de slechte vragen van Joep Squote:
Ik heb even gekeken, dat is niet mals!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanjequote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kwartfinale ga ik vermoedelijk toch missen.
Er ging een mod zijn boekje te buiten.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Duitsland - Spanje heb ik enorm zin in ja. Zaterdag hebben wij jubileumdag op de voetbalclub dus zou ook wel genot zijn als NL dan moet.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Dit stelt mij diep teleur.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
RW?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
Meteen in de kiem smoren dit.quote:
Die ga ik ook missen, maar het aidspotje daarna ben ik er wel bijquote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.quote:
Ga je naar Taylor Swift?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |