SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matt Rife: Lucid - A Crowd Work Special - VS 2024 AL 0:54 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn eerste Netflix-special met publieksparticipatie praat en grapt Matt Rife samen met een onvoorspelbaar publiek in Charlotte over alles wat met dromen te maken heeft.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Murder: Laci Peterson - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Laci Peterson was acht maanden zwanger toen ze verdween. De daaropvolgende zoektocht eindigde in een tragedie. Deze docuserie duikt in de moordzaak uit 2002.
Daughters - VS 2024 12 1:48 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze ontroerende docu over de helende kracht van liefde bereiden vier vrouwen zich voor op een weerzien met hun vaders via een speciale dans in een gevangenis in Washington DC.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All My Life - VS 2020 12 1:31 uur | Drama, Romantisch
Een verloofd stel kijkt uit naar een lang en gelukkig leven samen, maar de onverwachte diagnose van een terminale ziekte zet hun toekomst op losse schroeven.
Backyard Wilderness - VS 2018 9 0:43 uur | Documentaire
Deze inventieve documentaire vertelt het verhaal van hoe een kind de wonderen der natuur ontdekt via de dieren en planten in de bossen rond haar huis in een buitenwijk.
Emily in Paris - VS S04/A 2022 14 - Netflix Original | Camp, Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.
Kengan Ashura - Japan S02/B 2023 14 - Netflix Original | Actie
Ohma Tokita treedt een verborgen wereld binnen waar zakelijke disputen opgelost worden via gladiatorgevechten. Geld is niet meer belangrijk. Hij wil alleen nog vechten, en winnen.
Kissufim - Israël 2024 12 1:27 uur | Drama
Aan het einde van hun militaire dienst in 1977 werkt een groep jonge Israëlische soldaten als vrijwilliger in een kibboets, een plek van liefde, geweld en moraliteit.
Let Him Go - VS 2020 16 1:54 uur | Boek, Drama, Thriller, Western
Nadat hun zoon overlijdt en hun schoondochter hertrouwt met een gewelddadige man, moet een ouder echtpaar hun kleinzoon redden van zijn machtige nieuwe familie.
Lost - VS S01-S06 2010 12 | Actie, Avontuur, Drama, Sci-Fi
Nadat ze zijn neergestort op een onbewoond eiland, moet een groep mensen zich aanpassen aan hun nieuwe thuis en kampen ze met de vreemde krachten van het eiland.
Madame Web - VS 2024 12 1:56 uur | Actie, Sci-Fi
Een ambulancemedewerker ontdekt dat ze in de toekomst kan kijken en gebruikt dat nieuwe talent meteen om drie jonge vrouwen te redden van een mysterieuze, spinachtige schurk.
The Other Woman - VS 2014 12 1:49 uur | Comedy, Romantisch
Als een zelfverzekerde advocaat uit New York ontdekt dat haar vriend is getrouwd en nóg een vriendin heeft, besluiten de vrouwen hem gedrieën aan de schandpaal te nagelen.When the student is ready, the teacher will appear.
You have to go back...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog steeds mijn zes seizoenen kijktijd terug
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog steeds mijn zes seizoenen kijktijd terug
Nope. Ik ga al voor Borderlands dit weekendquote:
Dan kan je een goede vergelijking makenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Ik ga al voor Borderlands dit weekend
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Union - VS 2024 12 1:49 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Spionage
Een bouwvakker uit New Jersey wordt een spion in opleiding wanneer zijn vroegere vriendin hem rekruteert voor een geheime missie.When the student is ready, the teacher will appear.
Eerste seizoenen waren prima en vernieuwend voor die tijd. De makers wrongen zich echter in steeds moeilijkere bochten, waardoor de uitleg te wensen liet met uiteindelijk een moeilijk te verkroppen laatste seizoen. Bespaar je de frustraties. Ik heb ze 14 jaar later nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:38 schreef Seven. het volgende:
Lost: al zo veel over gehoord ook, die ga ik ook in mijn lijst zetten. Heerlijk, een serie met 6 seizoenen!
En zijn de eerste 5 seizoenen dan wel de moeite?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerste seizoenen waren prima en vernieuwend voor die tijd. De makers wrongen zich echter in steeds moeilijkere bochten, waardoor de uitleg te wensen liet met uiteindelijk een moeilijk te verkroppen laatste seizoen. Bespaar je de frustraties. Ik heb ze 14 jaar later nog.
Seizoen 1 is beste ooit. Daarna kreeg je wat filler (o.a. door schrijverstaking). Het werd tevens wat gerekt vanwege succes. Het laatste seizoen voelt daarentegen beetje afgeraffeld. Het uiteindelijke eind is het eind dat ze altijd voor ogen hadden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
En zijn de eerste 5 seizoenen dan wel de moeite?
Met mijn account wordt op 3 plekken gekeken. In het huishouden zijn 2 tv's op twee locaties. De derde is een tv dat alleen maar Kids kan kijken op een heel andere locatie. Een vierde persoon waar ik mee deelde heeft zijn tv eens ingesteld op zijn huishouden, waarna mijn tv op zwart ging, net als de andere tv op het tuinhuisje van mn broer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:45 schreef De_Hertog het volgende:
Hier al mensen ‘false positives’ gehad van het nieuwe account delen beleid? Ben natuurlijk op vakantie geweest, in maar liefst drie verschillende landen, maar inmiddels al meer dan een week terug en al een paar keer wat gekeken zonder problemen.
Maar vandaag dus ineens zo’n melding terwijl ik na een lange dag net wat wilde ontspannen. En ik moet zeggen dat het passief-agressieve toontje van ‘oh je bent vast op reis, dan kun je bij hoge uitzondering wel een speciale code aanvragen om toch te mogen kijken’ me dan toch best tegenstond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |