abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214412681
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cats in the Museum - Rusland 2023 6 1:18 uur | Comedy, Familiefilm
Een kater en een muis die dol is op kostbare kunst, stuiten op kattenbewakers, een spook en een sluwe dief wanneer ze van een museum hun nieuwe thuis maken.

The Dragon Prince - VS S06 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.

Élite - Spanje S08 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Als drie arbeiderskinderen zich inschrijven bij een exclusieve privéschool in Spanje, leidt de confrontatie tussen de arme en rijke studenten tot een moord.

House of Ga'a - Nigeria 2024 16 2:00 uur - Netflix Original | Drama
Op het hoogtepunt van het Oyo-rijk werd de meedogenloze Bashorun Ga'a nog machtiger dan de koningen die hij aanstelde, totdat hij zelf buitenspel werd gezet door zijn eigen bloed.

No negociable | Non Negotiable - Mexico 2024 12 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Thriller
Onderhandelaar Alan Bender wordt ingeschakeld om de ontvoerde president te redden, maar blijkt ook te moeten bemiddelen om zijn vrouw en huwelijk te redden.

Wonderland - Zuid-Korea 2024 9 1:54 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Wanneer rouwende mensen dankzij kunstmatige intelligentie kunnen praten met overledenen, worstelen een stewardess en een moeder met de betekenis van realiteit en menselijkheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214428221
Zoolander - VS 2001 6 1:30 uur | Comedy, Satire
Mode-icoon Derek Zoolander werkt samen met de vasthoudende journalist Matilda en het zelfingenomen model Hansel om een internationaal moordcomplot te ontrafelen.

Zoolander 2 - VS 2016 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Satire
Tien jaar nadat de mode-iconen Derek en Hansel beroemd zijn geworden als supermodel, gaan ze weer aan de slag wanneer ze worden gevraagd voor een supergeheime missie.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 08:51:19 #128
429367 DKUp
ON TOUR
pi_214428521
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 07:54 schreef Aether het volgende:
Zoolander - VS 2001 6 1:30 uur | Comedy, Satire
Mode-icoon Derek Zoolander werkt samen met de vasthoudende journalist Matilda en het zelfingenomen model Hansel om een internationaal moordcomplot te ontrafelen.

Zoolander 2 - VS 2016 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Satire
Tien jaar nadat de mode-iconen Derek en Hansel beroemd zijn geworden als supermodel, gaan ze weer aan de slag wanneer ze worden gevraagd voor een supergeheime missie.
“Ooooooh who is she?”
SOONY
  zaterdag 27 juli 2024 @ 09:05:39 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214428624
Seizoen 2 van Kleo is online hier. Ook in NL?
Kleo is een Duitse zwarte humor actiethrillerserie g
De hoofdpersoon van de serie is Kleo Straub, een voormalige DDR huurmoordenaar gespeeld door Jella Haase. Nadat ze in de DDR onder een voorwendsel wordt gearresteerd na een missie en drie jaar in de gevangenis moet doorbrengen tot het einde van de DDR, begint Kleo een wraakcampagne die vele betrokkenen het leven zal kosten.

Kleo Straub voert missies uit voor de Stasi als onofficiële huurmoordenaar (Chekist) voor de DDR en kleindochter van een Stasi-functionaris.Na haar voorlopig laatste huurmoord in 1987 in de West-Berlijnse club Big Eden wordt ze de volgende dag in een door de Stasi opgezette valstrik beschuldigd van verraad, gearresteerd en opgesloten in de DDR.Daar wordt ze onderworpen aan bruut geweld. Ze raakt zo zwaar gewond dat ze haar ongeboren kind verliest. Na drie jaar wordt ze vrijgelaten vanwege de algemene amnestie voor politieke gevangenen met de val van de Berlijnse Muur.

Kleo besluit uit te zoeken wie haar in de gevangenis heeft gestopt en waarom ze door de Stasi is “gedeactiveerd”. Zo komt ze tot op de bodem van een samenzwering van de geheime dienst die banden heeft met de voormalige BRD. Haar vendetta eist veel slachtoffers en ze maakt zichzelf het doelwit van verschillende mensen die haar vanaf dat moment op het spoor zijn. Een van hen is de West-Duitse politieman Sven Petzold, die Kleo tijdens haar missie in Big Eden heeft gezien en als enige de moord als zodanig herkent. Hij hoopt dat het oplossen van de zaak zijn carrière een boost zal geven en achtervolgt Kleo door Berlijn, Mallorca en Chili.

Aanrader.
pi_214441748
Megan vond ik een geslaagde film, tis de vrouwelijke variant van Chucky :D ik hoop dat er n deel 2 van komt :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 juli 2024 @ 23:37:38 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214442053
Wij zitten echt helemaal in Sex and the City. Humor, leuke korte verhaallijnen met scherpe maatschappelijke observaties. Ook de overarching storylines zijn eigenlijk heel goed. Mijn man vindt het ook helemaal leuk. En als veertiger kijk ik het ook met veel meer wijsheid natuurlijk, nu zie ik pas wat echt het probleem is. En dat is niet Mr. big. Ik identificeerde me toen al het meest met Miranda en dat is ook zo gebleven.

Op naar seizoen 3.
Resistance is futile.
  Spellchecker zaterdag 27 juli 2024 @ 23:42:23 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214442110
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Seizoen 2 van Kleo is online hier. Ook in NL?
Kleo is een Duitse zwarte humor actiethrillerserie g
De hoofdpersoon van de serie is Kleo Straub, een voormalige DDR huurmoordenaar gespeeld door Jella Haase. Nadat ze in de DDR onder een voorwendsel wordt gearresteerd na een missie en drie jaar in de gevangenis moet doorbrengen tot het einde van de DDR, begint Kleo een wraakcampagne die vele betrokkenen het leven zal kosten.

Kleo Straub voert missies uit voor de Stasi als onofficiële huurmoordenaar (Chekist) voor de DDR en kleindochter van een Stasi-functionaris.Na haar voorlopig laatste huurmoord in 1987 in de West-Berlijnse club Big Eden wordt ze de volgende dag in een door de Stasi opgezette valstrik beschuldigd van verraad, gearresteerd en opgesloten in de DDR.Daar wordt ze onderworpen aan bruut geweld. Ze raakt zo zwaar gewond dat ze haar ongeboren kind verliest. Na drie jaar wordt ze vrijgelaten vanwege de algemene amnestie voor politieke gevangenen met de val van de Berlijnse Muur.

Kleo besluit uit te zoeken wie haar in de gevangenis heeft gestopt en waarom ze door de Stasi is “gedeactiveerd”. Zo komt ze tot op de bodem van een samenzwering van de geheime dienst die banden heeft met de voormalige BRD. Haar vendetta eist veel slachtoffers en ze maakt zichzelf het doelwit van verschillende mensen die haar vanaf dat moment op het spoor zijn. Een van hen is de West-Duitse politieman Sven Petzold, die Kleo tijdens haar missie in Big Eden heeft gezien en als enige de moord als zodanig herkent. Hij hoopt dat het oplossen van de zaak zijn carrière een boost zal geven en achtervolgt Kleo door Berlijn, Mallorca en Chili.

Aanrader.
Heerlijke serie :Y
pi_214443447
Breaking - VS 2022 12 1:43 uur | Drama, Thriller
Wanneer een berooide ex-marinier geen steun krijgt van Veteranenzaken, voert hij een radicaal plan uit om zijn grieven te uiten. Daarbij zet hij alles op het spel.

Failure to Launch - VS 2006 6 1:37 uur | Comedy, Romantisch
Zijn ouders zijn het beu dat hun volwassen zoon thuiswoont. Ze huren een vrouw in die mannen op deskundige wijze uit huis duwt door hen verliefd te laten worden op haar.
pi_214448385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe seizoen Homicide is best okay voor de crime liefhebber. Enige nadeel is dat er een deel dan over de rechercheurs zelf gaat. Maar gelukkig meestal op het einde vd aflevering dat dit nog even wordt uitvergroot. Maar voor de rest zijn de moordzaken en opsporing naar een verdachte nog wel de moeite om te kijken.
Ik vond het tot dusver een stuk beter dan dat oersaaie vorige seizoen over New York.
anonieme razernist
  zondag 28 juli 2024 @ 15:27:35 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214449402
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 23:37 schreef Seven. het volgende:
Wij zitten echt helemaal in Sex and the City. Humor, leuke korte verhaallijnen met scherpe maatschappelijke observaties. Ook de overarching storylines zijn eigenlijk heel goed. Mijn man vindt het ook helemaal leuk. En als veertiger kijk ik het ook met veel meer wijsheid natuurlijk, nu zie ik pas wat echt het probleem is. En dat is niet Mr. big. Ik identificeerde me toen al het meest met Miranda en dat is ook zo gebleven.

Op naar seizoen 3.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214451567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe seizoen Homicide is best okay voor de crime liefhebber. Enige nadeel is dat er een deel dan over de rechercheurs zelf gaat. Maar gelukkig meestal op het einde vd aflevering dat dit nog even wordt uitvergroot. Maar voor de rest zijn de moordzaken en opsporing naar een verdachte nog wel de moeite om te kijken.
Vol verwachting begon ik eraan. Eerste aflevering over Phil Spector.
Daar heb ik al zoveel docu's van gezien dus totaal niet interessant voor mij :D

Zo aan de tweede aflevering beginnen.
  zondag 28 juli 2024 @ 20:34:33 #137
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_214454699
Hier begon ik met aflevering 5. Toen 3 en toen 2. Kijk altijd eerst in beschrijving wat me het meest boeit.
  zondag 28 juli 2024 @ 21:29:03 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214456249
Ex machina: mooie opbouw, passend eind. Trage ontwikkeling, eigenlijk gebeurt er weinig in de film en toch is het boeiend.
Resistance is futile.
  maandag 29 juli 2024 @ 08:36:44 #139
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214459353
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 23:42 schreef maily het volgende:

[..]
Heerlijke serie :Y
Wilde gisteren seizoen 2 gaan kijken, maar bedacht me, eerst seizoen 1 nog een keer. Geen spijt van, was veel vergeten en uitstekend kijkvoer
pi_214460725
SPOILER: Trailers
Vengeance - VS 2022 16 1:48 uur | Comedy, Mystery, Offbeat
Een ambitieuze schrijver uit New York reist naar Texas om onderzoek te doen naar de moord op een ex-vriendin en grijpt een buitenkans aan om een misdaadpodcast te maken.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:35:31 #141
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_214475356

Mooi actueel weer :P
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:36:44 #142
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_214475370
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef Seven. het volgende:
Ex machina: mooie opbouw, passend eind. Trage ontwikkeling, eigenlijk gebeurt er weinig in de film en toch is het boeiend.
Zo'n goede film was dat _O_
Een van die films waarvan je alles zou willen kunnen vergeten om hem opnieuw te ervaren
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:47:10 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214477835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 12:36 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Zo'n goede film was dat _O_
Een van die films waarvan je alles zou willen kunnen vergeten om hem opnieuw te ervaren
Mooie beschouwende dialogen vooral.
Resistance is futile.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:58:47 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214479263
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef StevenHyde het volgende:
Hier begon ik met aflevering 5. Toen 3 en toen 2. Kijk altijd eerst in beschrijving wat me het meest boeit.
What? _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Spellchecker dinsdag 30 juli 2024 @ 17:59:43 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214479274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 12:35 schreef Flitskikker het volgende:

Was leuk! Mooie timing ook. ^O^
pi_214479785
Six feet under aan het herkijken. Kwam er achter dat mijn minst favoriete personage er al vanaf aflevering één in zit. Wel weer goed verder natuurlijk, en iedereen is zo jong.
anonieme razernist
pi_214479823
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
What? _O-
Ik kan dat niet hoor, dat kan mijn brein niet aan :') :D
  dinsdag 30 juli 2024 @ 21:13:29 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214482563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 12:35 schreef Flitskikker het volgende:

Begint een beetje slow, maar einde is geweldig. Echt gelachen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_214482891
  dinsdag 30 juli 2024 @ 22:26:26 #150
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_214483951
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik kan dat niet hoor, dat kan mijn brein niet aan :') :D
Zijn toch gewoon losse afleveringen die niks met elkaar van doen hebben. Sommige zaken lees ik en denk ik neh :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')