Ook fout. Back to the Future. E.T. is wel een top 10 film.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij verbastert alle namen van eten alsof je een kleuter bent.
Ga jij nou niet vertellen wat de allerbeste film allertijden is.
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M3GAN - VS 2023 16 1:41 uur | Camp, Horror, Sci-Fi
Een roboticus test de levensechte pop die ze heeft uitgevonden uit op haar ouderloze nichtje. Maar al snel neemt de robot haar taken als oppas bloedserieus.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:07 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, afgelopen weekend een trailer voor AIA gezien in de bios en de klinkt gelijkwaardig. Daar is het een soort Google Home Assistent die op hol slaat, hier een robot.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M3GAN - VS 2023 16 1:41 uur | Camp, Horror, Sci-Fi
Een roboticus test de levensechte pop die ze heeft uitgevonden uit op haar ouderloze nichtje. Maar al snel neemt de robot haar taken als oppas bloedserieus.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet echt nieuw conceptquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, afgelopen weekend een trailer voor AIA gezien in de bios en de klinkt gelijkwaardig. Daar is het een soort Google Home Assistent die op hol slaat, hier een robot.
Wie is die linkse dude?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet echt nieuw concept
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dark Waters - VS 2019 9 2:07 uur | Drama
Een advocaat van een kantoor dat chemiebedrijven vertegenwoordigt, zet zijn carrière op het spel als hij illegale afvallozingen aan het licht probeert te brengen.
Dirty Pop: The Boy Band Scam - VS Miniserie 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Backstreet Boys. NSYNC. Lou Pearlman creëerde de grootste boybands van de jaren 90 - en een van de grootste Ponzifraudes in de geschiedenis. Een meeslepende docuserie.
Legend - VK 2015 16 2:11 uur | Drama, Misdaad
In het swingende Londen van de jaren 60 maken de tweelingbroers Reggie en Ronnie Kray naam als de meest beruchte gangsters van de East End.
Resurrected Rides - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Comedian Chris Redd werkt met een dreamteam van auto-experts om oude auto's nieuw leven in te blazen met verbluffende make-overs.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat was al lang bekend want bridgerton was in 1 klap voor seizoen 3 en 4 renewedquote:
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend want bridgerton was in 1 klap voor seizoen 3 en 4 renewed
Deze even kijken vanavond.quote:Dirty Pop: The Boy Band Scam - VS Miniserie 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Backstreet Boys. NSYNC. Lou Pearlman creëerde de grootste boybands van de jaren 90 - en een van de grootste Ponzifraudes in de geschiedenis. Een meeslepende docuserie.
4 8 15 16 23 42quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Decameron - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama
Terwijl de builenpest zich door Italië verspreidt, trekt een groep edelen en bedienden zich terug in een villa, waar hun weelderige verblijf al snel uitdraait op chaos.
Fien & Teun: Circus op de Boerderij - Nederland 2024 AL 1:06 uur | Kinderfilm
Met hulp van hun boerderijdieren verrassen Fien en Teun het jarige varken Sebastiaan met een circusfeestje vol zang, dans en magie.
Kleo - Duitsland S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Na de val van de Berlijnse Muur wil een voormalige Oost-Duitse spion uitzoeken wie haar verraden heeft en waarom. Ze schuwt haar dodelijke skills niet om wraak te nemen.
Tokyo Swindlers - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een team oplichters krijgt lucht van eersteklas onroerend goed ter waarde van tien miljard yen en deinst nergens voor terug om hun meest ambitieuze klus ooit uit te voeren.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh ja, die moet ik ook nog. Hoeveel eps en van hoe lang?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cobra Kai was tof weer maar veel te kort.
5 afleveringen van rond de 37 minuten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog. Hoeveel eps en van hoe lang?
Ohhh, daar ben je zo doorheen inderdaad. Geef ik die ff voorrang nadat ik The Boyz heb bijgekeken en voordat ik met HotD2 begin.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
5 afleveringen van rond de 37 minuten.
Was er in een dag doorheen.
November komen er nog een paar en dan ergens volgend jaar het slot.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cats in the Museum - Rusland 2023 6 1:18 uur | Comedy, Familiefilm
Een kater en een muis die dol is op kostbare kunst, stuiten op kattenbewakers, een spook en een sluwe dief wanneer ze van een museum hun nieuwe thuis maken.
The Dragon Prince - VS S06 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.
Élite - Spanje S08 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Als drie arbeiderskinderen zich inschrijven bij een exclusieve privéschool in Spanje, leidt de confrontatie tussen de arme en rijke studenten tot een moord.
House of Ga'a - Nigeria 2024 16 2:00 uur - Netflix Original | Drama
Op het hoogtepunt van het Oyo-rijk werd de meedogenloze Bashorun Ga'a nog machtiger dan de koningen die hij aanstelde, totdat hij zelf buitenspel werd gezet door zijn eigen bloed.
No negociable | Non Negotiable - Mexico 2024 12 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Thriller
Onderhandelaar Alan Bender wordt ingeschakeld om de ontvoerde president te redden, maar blijkt ook te moeten bemiddelen om zijn vrouw en huwelijk te redden.
Wonderland - Zuid-Korea 2024 9 1:54 uur - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Wanneer rouwende mensen dankzij kunstmatige intelligentie kunnen praten met overledenen, worstelen een stewardess en een moeder met de betekenis van realiteit en menselijkheid.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoolander - VS 2001 6 1:30 uur | Comedy, Satire
Mode-icoon Derek Zoolander werkt samen met de vasthoudende journalist Matilda en het zelfingenomen model Hansel om een internationaal moordcomplot te ontrafelen.
Zoolander 2 - VS 2016 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Satire
Tien jaar nadat de mode-iconen Derek en Hansel beroemd zijn geworden als supermodel, gaan ze weer aan de slag wanneer ze worden gevraagd voor een supergeheime missie.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:54 schreef Aether het volgende:
“Ooooooh who is she?”SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoolander - VS 2001 6 1:30 uur | Comedy, Satire
Mode-icoon Derek Zoolander werkt samen met de vasthoudende journalist Matilda en het zelfingenomen model Hansel om een internationaal moordcomplot te ontrafelen.
Zoolander 2 - VS 2016 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Satire
Tien jaar nadat de mode-iconen Derek en Hansel beroemd zijn geworden als supermodel, gaan ze weer aan de slag wanneer ze worden gevraagd voor een supergeheime missie.
SOONY
Heerlijke seriequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Seizoen 2 van Kleo is online hier. Ook in NL?
Kleo is een Duitse zwarte humor actiethrillerserie g
De hoofdpersoon van de serie is Kleo Straub, een voormalige DDR huurmoordenaar gespeeld door Jella Haase. Nadat ze in de DDR onder een voorwendsel wordt gearresteerd na een missie en drie jaar in de gevangenis moet doorbrengen tot het einde van de DDR, begint Kleo een wraakcampagne die vele betrokkenen het leven zal kosten.
Kleo Straub voert missies uit voor de Stasi als onofficiële huurmoordenaar (Chekist) voor de DDR en kleindochter van een Stasi-functionaris.Na haar voorlopig laatste huurmoord in 1987 in de West-Berlijnse club Big Eden wordt ze de volgende dag in een door de Stasi opgezette valstrik beschuldigd van verraad, gearresteerd en opgesloten in de DDR.Daar wordt ze onderworpen aan bruut geweld. Ze raakt zo zwaar gewond dat ze haar ongeboren kind verliest. Na drie jaar wordt ze vrijgelaten vanwege de algemene amnestie voor politieke gevangenen met de val van de Berlijnse Muur.
Kleo besluit uit te zoeken wie haar in de gevangenis heeft gestopt en waarom ze door de Stasi is “gedeactiveerd”. Zo komt ze tot op de bodem van een samenzwering van de geheime dienst die banden heeft met de voormalige BRD. Haar vendetta eist veel slachtoffers en ze maakt zichzelf het doelwit van verschillende mensen die haar vanaf dat moment op het spoor zijn. Een van hen is de West-Duitse politieman Sven Petzold, die Kleo tijdens haar missie in Big Eden heeft gezien en als enige de moord als zodanig herkent. Hij hoopt dat het oplossen van de zaak zijn carrière een boost zal geven en achtervolgt Kleo door Berlijn, Mallorca en Chili.
Aanrader.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breaking - VS 2022 12 1:43 uur | Drama, Thriller
Wanneer een berooide ex-marinier geen steun krijgt van Veteranenzaken, voert hij een radicaal plan uit om zijn grieven te uiten. Daarbij zet hij alles op het spel.
Failure to Launch - VS 2006 6 1:37 uur | Comedy, Romantisch
Zijn ouders zijn het beu dat hun volwassen zoon thuiswoont. Ze huren een vrouw in die mannen op deskundige wijze uit huis duwt door hen verliefd te laten worden op haar.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond het tot dusver een stuk beter dan dat oersaaie vorige seizoen over New York.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe seizoen Homicide is best okay voor de crime liefhebber. Enige nadeel is dat er een deel dan over de rechercheurs zelf gaat. Maar gelukkig meestal op het einde vd aflevering dat dit nog even wordt uitvergroot. Maar voor de rest zijn de moordzaken en opsporing naar een verdachte nog wel de moeite om te kijken.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:37 schreef Seven. het volgende:
Wij zitten echt helemaal in Sex and the City. Humor, leuke korte verhaallijnen met scherpe maatschappelijke observaties. Ook de overarching storylines zijn eigenlijk heel goed. Mijn man vindt het ook helemaal leuk. En als veertiger kijk ik het ook met veel meer wijsheid natuurlijk, nu zie ik pas wat echt het probleem is. En dat is niet Mr. big. Ik identificeerde me toen al het meest met Miranda en dat is ook zo gebleven.
Op naar seizoen 3.
Vol verwachting begon ik eraan. Eerste aflevering over Phil Spector.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe seizoen Homicide is best okay voor de crime liefhebber. Enige nadeel is dat er een deel dan over de rechercheurs zelf gaat. Maar gelukkig meestal op het einde vd aflevering dat dit nog even wordt uitvergroot. Maar voor de rest zijn de moordzaken en opsporing naar een verdachte nog wel de moeite om te kijken.
Wilde gisteren seizoen 2 gaan kijken, maar bedacht me, eerst seizoen 1 nog een keer. Geen spijt van, was veel vergeten en uitstekend kijkvoerquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vengeance - VS 2022 16 1:48 uur | Comedy, Mystery, Offbeat
Een ambitieuze schrijver uit New York reist naar Texas om onderzoek te doen naar de moord op een ex-vriendin en grijpt een buitenkans aan om een misdaadpodcast te maken.When the student is ready, the teacher will appear.
Zo'n goede film was datquote:Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef Seven. het volgende:
Ex machina: mooie opbouw, passend eind. Trage ontwikkeling, eigenlijk gebeurt er weinig in de film en toch is het boeiend.
Mooie beschouwende dialogen vooral.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zo'n goede film was dat
Een van die films waarvan je alles zou willen kunnen vergeten om hem opnieuw te ervaren
What?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef StevenHyde het volgende:
Hier begon ik met aflevering 5. Toen 3 en toen 2. Kijk altijd eerst in beschrijving wat me het meest boeit.
Begint een beetje slow, maar einde is geweldig. Echt gelachen.quote:
Zijn toch gewoon losse afleveringen die niks met elkaar van doen hebben. Sommige zaken lees ik en denk ik nehquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, dat kan mijn brein niet aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |