SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Ik heb sowieso een stevige mening over helmen met persoonlijke sponsors.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Al die Red Bull helmen zijn zeer vervelend als je probeert te kijken WOUT zit.
Leuk toch, beetje in beeld rijdenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
VDB7 overschatte zichze;f daar even flink.
Volgens Jose wel ja.quote:
hij deed de lead outquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
VDB7 overschatte zichze;f daar even flink.
Zou het wat uitmaken?quote:
Nee, die red dit wel normaal gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schakel net in. Vandaag al roemloos einde van Cav?
"Op een ander scherm" aldus de commentator.quote:
https://nos.nl/livestream(...)20-zuid-afrika-indiaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Op een ander scherm" aldus de commentator.
Ze waren not so bat dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa was cricketer, en mijn oom heeft ooit nog de finale om het landskampioenschap cricket verloren (rip)
Visma heeft de ingewanden getraindquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Wout heeft weer benen in de Tour terwijl van der Poel lost. Dat blijft toch ook een wonderlijke rubriek.
Dit is toch wel wat meer een Wout-etappe.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Wout heeft weer benen in de Tour terwijl van der Poel lost. Dat blijft toch ook een wonderlijke rubriek.
Wout klimt altijd al beter, zo wonderlijk is dat niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Wout heeft meer wedstrijdritme, heeft tussen de Kanarieramp en Tour nog bijna evenveel koersdagen afgewerkt als vdP dit hele seizoen (quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
Zou toch wel zijn parcours moeten zijn.quote:
Die is zich al voorbereiden voor volgend jaar bij Visma?quote:
Dat was vorige keer niet zo'n succesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is zich al voorbereiden voor volgend jaar bij Visma?
Op zijn fiets hoop ik?quote:
Stel u voor, zal zou dan icm met maandag een ongekende rampweek voor de Belgiërs kunnen worden.quote:
Dit is nog steeds t meeste sneue dat ik ooit in de koers heb gezien, vooral omdat Carlien eigenlijk niet wilde maar zich door de publieke druk min of meer verplicht voeldequote:
Ik hoop niet dat je hiermee ook betrokkenheid van mij insinueert?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Wensdenken rond een instorting van Remco is ook alweer aanwezig zie ik.
Is niet wensdenken is gewoon alvast voorgenieten van iets onvermijdbaarsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Na 1 etappe is de WLR TDF bingokaart al grotendeels gevuld.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Parijs is nog ver hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Dit lijkt echt wel niets meer te worden. Vreemd dat Ineos niets probeert.
Of nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal typisch Bardet zijn om tweede achter Madouas te eindigen.
Die kans acht ik niet groot meerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal typisch Bardet zijn om tweede achter Madouas te eindigen.
De sterkste van de oorspronkelijke kopgroep dus.quote:
Het hoeft ook nog niet, de wet van Herbert is hier glashelder over.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:01 schreef TAmaru het volgende:
bizar dat het peloton weer terugvalt
Visma rijdt echt sloom
voelt Jonas zich niet zo lekker?
Verder wordt er wel een muis gebaard.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
Alvast een hele mooie etappe van DSM met een sterke vdb
Die heeft zich echt ontzettend goed ontwikkeld sinds hij vorig jaar bij het NK zo goed wasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De sterkste van de oorspronkelijke kopgroep dus.
Die gaat de komende weken meer kansen krijgen.
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Is het nog wind op kop na de laatste klim?
Er gaat nog genoeg gebeuren, dont worryquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Beetje anti-climax zo als er niets meer gebeurt in het pulleton.
van Aert die het sprintje van het peloton wint achter Bardet zou wel een fantastische metldown opleveren in Belgiëquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Wout is dan wel de morele winnaar!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
van Aert die het sprintje van het peloton wint achter Bardet zou wel een fantastische metldown opleveren in België
Zwaarste openingsrit ooit!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Wat een topperquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de liveticker/GPS is Jakobsen weer bij Cav aangesloten.
Grintaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de liveticker/GPS is Jakobsen weer bij Cav aangesloten.
De KOM is dubbel zo snel iddquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De KOM en de tijd van Jakobsen in beeld.
Ik dacht dat die dood was.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou van den Broek nog kans maken op de strijdlust?
“Vingego had een kopbeurt moeten doen voor Wout”quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
We kijken uit naar Visma dat een renner tekort komt om het gat te dichten.
Een Fransman die het geel gaat weggeven?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef franklop het volgende:
Zou Bardet geel en winst aan zijn ploeggenoot gunnen?
Nee natuurlijk niet. Al weet je nooit wat er in het plan van dsm staatquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Fransman die het geel gaat weggeven?
NEVERquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef franklop het volgende:
Zou Bardet geel en winst aan zijn ploeggenoot gunnen?
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Fransman die het geel gaat weggeven?
Kelderman kan beter stoppen, als zijn botten hem lief zijn....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Jakobsen kan beter het voorbeeld volgen van Bardet en lekker gaan stoppen.
Het blijft toch een merkwaardige sport, he?quote:
Nice is nog verquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef TAmaru het volgende:
echt zwaar teleurstellend dit
peloton doet NIKS
vergeet Pogi niet na zo’n ritquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:22 schreef wimderon het volgende:
We gaan gewoon sprinten met Van Aert/Pedersen/Van den Berg/Aranburu.
Ze hadden niet veel mannetjes meer, het zwaarste klimwerk was geweest en niemand van importantie was gelost. Waarom zou je dan doorgaan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:
krijg toch de indruk dat UAE halverwege ergens besloten heeft de etappe te laten lopen, misschien omdat Ayuso zich slecht voelt
Ze hebben dus eigenlijk teveel beschermde mannen die geen kopwerk mogen doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden niet veel mannetjes meer, het zwaarste klimwerk was geweest en niemand van importantie was gelost. Waarom zou je dan doorgaan?
Mes gaat straks het hardste lachen, jammer voor DSM als ze het niet halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
José denkt nog altijd dat bettiol de sprinter is bij ef
die zijn ff aan het picnickenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Gr. Cav verliest iedere seconde een seconde
Lopen nu weer uit, GPSgod.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twintig seconden al verloren in de afdaling, dat is te veel.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twintig seconden al verloren in de afdaling, dat is te veel.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lopen nu weer uit, GPSgod.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
Tijdverschil is wel redelijk stabiel voor de twee.
Gaudu vindt dit geen leuke post.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden niet veel mannetjes meer, het zwaarste klimwerk was geweest en niemand van importantie was gelost. Waarom zou je dan doorgaan?
Ik ben altijd voor het peloton en voor Pogi, dus balenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En ben je daar blij mee? Of baal je ervan?
Gaat nu wel hardquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
De Wet van Herbert treedt inmiddels in werking
Ja? Pedersen klom echt heel goed in de Dauphine.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Pedersen 0% kans gegeven deze etappe, erg bijzonder.
De sprint van WOUT op het BK en in Noorwegen was wel walgelijk slecht, die lijkt echt puur op inhoud getraind te hebben na de Kanarieramp.quote:
Campenaertsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef TAmaru het volgende:
nu ziet het er niet goed meer voor ze uit denk ik
Pedersen wel de topfavoriet
of een totale verrassing die we al vergeten waren
Aranburu natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef TAmaru het volgende:
nu ziet het er niet goed meer voor ze uit denk ik
Pedersen wel de topfavoriet
of een totale verrassing die we al vergeten waren
Misschien Jakobsen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:42 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Cavendish de etappe niet meer winnen.
Zelfs de Fransen willen Bardet niet in het geel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Motoren zitten er overal weer kort voor.
Maar die hebben ze allang vernoemdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geniet van de totale verbazing van José als vd berg zometeen als sprinter van ef uit de bus komt ipv zijn bettiol
Toch denk ik dat het de sterkste renner gaat blijken te zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jorgenson in dienst. De hiërarchie is duidelijk voor zover dat überhaupt een vraag was.
Ik wel, maar ik ben niet objectiefquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Pedersen 0% kans gegeven deze etappe, erg bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |