Ik prefereer toch een Bardet of Senechal, als ik ergens tegen een lantaarnpaal aangevouwen lig.quote:
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt heel grappig.
Ze kunnen er vrij weinig van?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.
Nou, ja, deze totale expositie der middelmatigheid van Fraudu had zich allang aangekondigd. Hij kan er geen reet van. Lenny op zijn beurt zou hier eigenlijk niet mogen zijn. Dat hij er een keer doorheen zou zakken viel te verwachten na zijn beurt in Zwitserland. Dat is een beetje hetzelfde als Visma dat besluit om Uijtdebroeks mee te nemen, terwijl de batterij gewoon leeg is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.
Stukje attest #neverforget Wout is een compleet ongeloofwaardige gozerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou het zelf lachwekkend willen worden. Je continu indekken en zeggen dat je zo slecht bent en dan nu gewoon op de afspraak zijn. Hetzelfde verhaal als in de Tour van 2022, toen hij zo'n last had van zijn knie. Komediant.
Morgenochtend bij de lokale Decathlon even een Van Rysel kopen en dit komt goedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Je zou kunnen zeggen dat deze Franse ploegen niet op de afpsraak zijn.
quote:José: "Ergens voelt het als een gemiste kans want je wint de sprint achter twee mannen die er niet hadden hoeven voor te blijven onder normale omstandigheden. Je kan dan teruggaan naar Bilbao of San Sebastian vorig jaar: had die of die een trap meer moeten geven?"
Renaat: Tussen de lijnen zeg je dat met een kopbeurt meer van pakweg Jonas Vingegaard het wel had gekund?
José: "Of met een extra push 3 kilometer voor de top van de laatste klim, met een Jorgenson die iets vroeger begint. Maar dat weet je niet. En op dat moment denk je dat die mannen niet voorop blijven. Zij verrassen iedereen met hun sterkte."
Dat was ook al zo toen hij nog koerste. Geweldige wielrenner, maar geen zinnig gesprek mee te voeren. Nou ja, misschien in het Spaans, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag nog de analyse van Contador bij Eurosport. Maar die man kan geen Engels en er komt geen zinnig woord uit?
Ze kunnen die man beter Spaans laten praten en er een tolk naast zetten want op de huidige manier is het een zapmoment.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was ook al zo toen hij nog koerste. Geweldige wielrenner, maar geen zinnig gesprek mee te voeren. Nou ja, misschien in het Spaans, dat weet ik niet.
Ik zag daarna nog een 500 decibel Allo Allo analyse van Jens Voigt, ook niet te onderschatten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag nog de analyse van Contador bij Eurosport. Maar die man kan geen Engels en er komt geen zinnig woord uit?
Nou aan de trainer van dsm vragen na dit 1-2'tje "does it also hurt you as a coach to see this happen?" vond ik er wel een beetje over, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Remco het volgende:
Ach ja dit stukje Sporza bij de NOS is nog enigzins begrijpelijk.
Kelderman doet er voor het klassement ook niet toequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb alles gemist. Heeft behalve Kelderman nog iemand die er toe doet tijd verloren?
Hoe zag Vingegaard eruit?
Ion, Vauquelin, Gaudu, Martinez, Gregoire, Pacher en RGP horen hier gewoon in de eerste groep te zitten. Misschien Zingle zelfs wel maar dan overdrijf ik wellicht een beetje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Je zou kunnen zeggen dat deze Franse ploegen niet op de afpsraak zijn.
How can I make it about Remco-genot. Koffieplanter levert.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Goede vriend van Remco, dat wil ik toch even benoemd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |