SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima toevoeging inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:16 schreef Idisrom het volgende:
Dat kleine beeld met het geworstel achterin het peloton, zoals nu Cavandish vind ik wel mooi.
Het is voor hem nog 4 en half uur koers. Dat is best een eindje fietsen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een minuutje of 50, dat moet toch wel lukken. Tenzij hij echt volledig oververhit blijft.
Als je nu al oververhit bent. Het blijft ruim 30+ deze dag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is voor hem nog 4 en half uur koers. Dat is best een eindje fietsen.
Gaat alleen nog maar warmer worden lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je nu al oververhit bent. Het blijft ruim 30+ deze dag.
Lijkt mij ook niet gezond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Als je loopt te kotsen, met dit weer, dit parcours en de capaciteiten van Kef, dan lijkt mij dit een vrij kansloos verhaal
Eigenlijk moet een renner in deze toestand en met dit soort weer gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Men zeikt constant over de veiligheid, nou dit is pas echt onveilig en ongezond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:20 schreef TAmaru het volgende:
Cav heeft in feite natuurlijk wel een aantal jaren naar z’n 35e toegewerkt
dus afstappen zal ie niet makkelijk doen
Word je niet gewoon door de dokter uit koers genomen dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Als je loopt te kotsen, met dit weer, dit parcours en de capaciteiten van Kef, dan lijkt mij dit een vrij kansloos verhaal
Beflikkertquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Oeroeboeroe beflikkerd nu al mijn wielerpoules
Wat is er met Aranburu?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Oeroeboeroe beflikkerd nu al mijn wielerpoules
Gelost, of wacht op Gaviria.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aranburu valt toch eigenlijk altijd tegen in grote rondes?quote:
Goed punt wel, ik kan mij bijna niet voorstellen dat Aranburu hier moet lossen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of gewoon gelul van Renaat, dat is bij Renaat altijd de eerste optie waar je aan moet denken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Toprubriek.Dat gaat straks ook nog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer iets voor amateurs ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Nou er is geen prof die slechts 60 gram koolhydraten per uur neemt Renaat.
Dat is wat ze in de jaren '90 dachten dat het maximum was.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Nou er is geen prof die slechts 60 gram koolhydraten per uur neemt Renaat.
Emil zit nu bij TV2. Hier zijn voorbeschouwing https://sport.tv2.dk/cykl(...)-france-2024-1-etapequote:
Waarop baseer je dat?quote:
als Poga dit wint en daarna de Vuelta wintquote:
Het feit dat hij via de communicatie liet weten dat het prima gaat en geen enkel probleem heeft om in het peloton te blijven is wel een teken aan de wand. Als dat vandaag überhaupt al een vraagteken was wordt het helemaal niks de komende 3 weken.quote:
Renaissance?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk herrijzenis van de Italiaantjes.
Welten zit er al de hele tijd bij. Wordt zo opgeraapt door de Astana-trein.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hoor dat Jacobsen alleen rijdt, #nietgezellig
Dan heeeft Cavendish een leukere dag met zijn vrienden!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hoor dat Jacobsen alleen rijdt, #nietgezellig
kan toch, motor overhit, daarna duizelig en dan vallenquote:
En Gesinkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Kelderman en Kruijswijk #pechgeneratie
Die zit in Duitsland. Bij balletje trap.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Weten we al wiens verre achternicht de hele dag gestalkt wordt door Sammy?
Die beelden zijn voor mij eigenlijk ook de belangrijkste reden om de Tour te kijken altijdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:49 schreef Vincent_student het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een keer naar Toscane op vakantie ga. Mooie omgeving!
Ik heb geen reet verstand van wielrennen, maar ik kijk om de omgeving. Weer bloedmooi dit keer weer. Ik noteer ook de namen van kastelen en kerken die ze in vogelvlucht laten zien. Werkelijk adembenemend!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beelden zijn voor mij eigenlijk ook de belangrijkste reden om de Tour te kijken altijd
Iets minder dan 50 minuten?quote:
Lijkt mij geen probleem voor Cav. en Co inderdaad.quote:
Oh dat ging over dat ene bergpuntje. Man man man. Ik loop weer achterquote:
Fabio moet ook mee kunnen komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Cav erbij gaan lopen of zo? Het gaat nu wle erg hard
Fabio is n vermoeiende rubriek aan t wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Fabio moet ook mee kunnen komen.
Wordt het een sprint?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
Peloton geeft toch erg makkelijk extra tijd aan de vluchters
Bij Kefquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schakel trouwens net pas in. Ligt us Fabio voor of achter Cav?
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schakel trouwens net pas in. Ligt us Fabio voor of achter Cav?
Voor een tijdslimit van 30 minuten moeten ze 82.4 gemiddeld rijden:quote:
Gevalletje intralipid, ze zijn daar wel van de oude stempelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar goed Kazachs gebruik bloedzakken verwisseld
quote:
quote:33 Noem een renner die de Tour uitrijdt, maar die nooit de top 30 haalt in een etappe
quote:
Altijd tegen jou.quote:
We zijn net de 10 minuten gepasseerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:45 schreef wimderon het volgende:
Ze zijn ongeveer een kwartier bezig om uit te leggen dat het heet is, vroeg in de ronde is en dat het vandaag alle kanten op kan.
De eerste weekquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat Renaat elke dag aan Sven vragen of Tibo had kunnen winnen?
Nee dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat Renaat elke dag aan Sven vragen of Tibo had kunnen winnen?
Je kunt winnen, je kunt verliezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het had ook goed kunnen uitpakken.
Zie deze nu pas, maar nee, dit was de eerste keer dat ik 'm zag (op PCS dus)quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwe shirt wel gezien toch?
[ afbeelding ]
Thanks. Ik telde 5u koers (300min). 10% van 300 is 30,. Maar ik tel dys kennelijk verkeerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor een tijdslimit van 30 minuten moeten ze 82.4 gemiddeld rijden:
https://velofacts.com/cx-(...)imit-calculator.html
Ze mogen hier niet in het geel hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zie deze nu pas, maar nee, dit was de eerste keer dat ik 'm zag (op PCS dus)
Hebben ze toch niet eerder mee gekoerst? Want ik heb wel gekeken
Nee, je weet dat ze altijd tijdens de Tour met een ander truitje (moeten) rijden?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zie deze nu pas, maar nee, dit was de eerste keer dat ik 'm zag (op PCS dus)
Hebben ze toch niet eerder mee gekoerst? Want ik heb wel gekeken
Tijdslimit is eerder rond 16%.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Thanks. Ik telde 5u koers (300min). 10% van 300 is 30,. Maar ik tel dys kennelijk verkeerd
Daar zat toch eerder een Nederlander achter?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik vind de twitteraar van Astana altijd zo'n leuke rubriek. Die zit duidelijk niet in een control room, hij heeft nooit echt informatie over wat er bij de ploeg aan de hand is.
Ach ja, jeetje, dat is waar ook. Irritant altijd, volgens mij was ik vorig jaar ook al in de warquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, je weet dat ze altijd tijdens de Tour met een ander truitje (moeten) rijden?
Ook al? Er zat ook al een Nederlander achter het fanaccount van het voetbalteam van San Marino.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar zat toch eerder een Nederlander achter?
En dan nu weer op 30% naar boven rijden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaaaaaaaaaa sprinten naar de voet van een klim op 75 kilometer van het eind.
Stukje veiligheid.
En toch ligt de onvermijdelijke valpartij die vandaag nog volgt aan de organisatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En dan nu weer op 30% naar boven rijden.
Ze lossen ook op vrijwel hetzelfde moment.quote:
Zal ook wel deels aan de hitte liggen toch?quote:
Nee, of hij moet nog compleet instorten.quote:
Zal ook wel ja. Maar ze rijden wel vaker met 35 graden toch. Al misschien nog niet dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal ook wel deels aan de hitte liggen toch?
Cort normaal gesproken ook wel zou je denken.quote:
Een heleboel gaan aankomen, maar wel op flinke achterstand achter Pogacarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er überhaupt nog iemand aankomen vandaag? Of zijn de commentaren her en der enigszins overdreven?
Mwah, max tussen top 15 en 25 figuren, behalve Brilsmurf.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:08 schreef Momo het volgende:
Wel meteen veel mensen klaar voor het klassement met deze rit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |