SPOILER: De VragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog dingen om over na te denken?
- Tellen gebeurt zoveel mogelijk automatisch via Excel, daarom de vraag om je aan het volgende format te houden:
1 Ja
2 Nee
3 Ja
4 Nee
Ofwel: Haal de vraag weg, laat het nummer staan, en zet er je antwoord bij.
- Probeer spatiegebruik te beperken (vooral aan het eind van je antwoord), want ik kan het niet zo makkelijk zien en de sheet gaat je antwoord fout rekenen
- Schrijf namen volledig uit. Hierbij kun je gebruik maken van de startlijst van Stephan: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/startlist
- Graag geen accentjes of dergelijke op de naam. Het is gewoon Lukasz Owsian of Tadej Pogacar. Aangezien de helft dat toch vergeet of niet doet zorgt dat weer voor minder gedoe
- Ook teamnamen bij voorkeur zoals op PCS staat, dan weet je zeker dat het goed gaat. Maar ik kan me wel voorstellen dat een foutje daar zo gemaakt is, dus daar zal ik op controleren.
- Verder mogen antwoordposts in een spoiler
Als laatste: het is een beetje last minute-werk geweest, dus er kan zomaar ergens een foutje ingeslopen zijn. Vergeef het ondergetekende of @crv en we lossen het waar mogelijk op.
Hall of fame:
2023 - H.Vviv
2022 - wimderon
2021 - ijs_beer
2020 - winaar nooit bepaald
2019 - Sherlock_Holmes
2018 - Sherlock_Holmes
2017 - Kon ik niet vinden
2016 - Niet georganiseerd
2015 - Immersdebestebob
2014 - Kon ik niet vinden
2013 - thiemo16
2012 - Panthera
2011 - TheArt
2010 - Niet georganiseerd
2009 - Dpadnul
2008 - Gillingham
[ Bericht 0% gewijzigd door wimderon op 04-07-2024 17:29:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
[ Bericht 0% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 29-06-2024 11:47:45 ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:59 schreef crv het volgende:
Bij 28 is er een foutje ingeslopen: er staat Bean Healy in plaats van Ben Healy. Moet je bij het nakijken even checken of zorgen dat de sheet zowel Bean Healy als Ben Healy goedkeurt, mocht Healy het juiste antwoord blijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet even kijken of dit exact klopt, want dat heb ik gekopieerd van de vorige OP:quote:Op de vragen geldt een verschillende puntenvoet. Vraag 1-15 (Ja/Nee vragen) zijn 2 punten waard, vraag 16-30 (Keuze tussen 2-4 renners) zijn 3 punten waard, vraag 31-45 (Makkelijke open vragen) zijn 4 punten waard, en vraag 46-60 (Moeilijke open vragen) zijn 5 punten waard. Verder is er een schiftingsvraag om gelijkstand te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |