SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima toevoeging inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:16 schreef Idisrom het volgende:
Dat kleine beeld met het geworstel achterin het peloton, zoals nu Cavandish vind ik wel mooi.
Het is voor hem nog 4 en half uur koers. Dat is best een eindje fietsen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een minuutje of 50, dat moet toch wel lukken. Tenzij hij echt volledig oververhit blijft.
Als je nu al oververhit bent. Het blijft ruim 30+ deze dag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is voor hem nog 4 en half uur koers. Dat is best een eindje fietsen.
Gaat alleen nog maar warmer worden lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je nu al oververhit bent. Het blijft ruim 30+ deze dag.
Lijkt mij ook niet gezond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Als je loopt te kotsen, met dit weer, dit parcours en de capaciteiten van Kef, dan lijkt mij dit een vrij kansloos verhaal
Eigenlijk moet een renner in deze toestand en met dit soort weer gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Men zeikt constant over de veiligheid, nou dit is pas echt onveilig en ongezond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:20 schreef TAmaru het volgende:
Cav heeft in feite natuurlijk wel een aantal jaren naar z’n 35e toegewerkt
dus afstappen zal ie niet makkelijk doen
Word je niet gewoon door de dokter uit koers genomen dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Als je loopt te kotsen, met dit weer, dit parcours en de capaciteiten van Kef, dan lijkt mij dit een vrij kansloos verhaal
Beflikkertquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Oeroeboeroe beflikkerd nu al mijn wielerpoules
Wat is er met Aranburu?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef Momo het volgende:
Oeroeboeroe beflikkerd nu al mijn wielerpoules
Gelost, of wacht op Gaviria.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |