SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Denk dat er met Transfers ook wel wat geluk bij komt kijken. Persoonlijk zou ik op voorhand zeggen dat Sutalo, Sosa, van den Boomen en Mikautadze op papier spelers zijn in de hoogst haalbare categorie voor een Nederlandse club. In ieder geval op zijn minst van toegevoegde waarde zouden zijn in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:25 schreef Bofjijff het volgende:
Laten we nou niet doen alsof mikautadze de next big thing is.
Noa lang ging vam belgie terug naar nederland om er een half seizoen uit te liggen
Snap dat het beleid verre van goed was hoor maar dit gaat ook nergens over
Tevens: een speler kan in team A prima passen en in team B geen pepernoot raken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat er met Transfers ook wel wat geluk bij komt kijken. Persoonlijk zou ik op voorhand zeggen dat Sutalo, Sosa, van den Boomen en Mikautadze op papier spelers zijn in de hoogst haalbare categorie voor een Nederlandse club. In ieder geval op zijn minst van toegevoegde waarde zouden zijn in de Eredivisie.
Als die dan al door het ijs zakken. Hoeveel is dan toe te schrijven aan beleid. Dit is volgens mij gewoon een niet functionerende technisch staf geweest alsmede een stronteigenwijze technisch directeur.
Maar ja die aanstellen is ook weer beleid.
Die teef mag dankbaar zijn dat 'ie niet plots zijn jodokus in een keer naar binnen beukte, anders had ze nu brandwonden tussen haar benen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een boefje die Brobbey.
https://www.roddelpraat.n(...)t-achterin-zijn-keel
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl ze er was voor een goed gesprek en advies wat betreft haar studiekeuze.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien hadden ze Mikautadze wat langer vast moeten houden.quote:Op zondag 30 juni 2024 06:41 schreef tong80 het volgende:
Mike Verweij is zeer kritisch op de fitheid-status van de spelers van Ajax de laatste seizoenen. In Kick Off, de voetbalpodcast van De Telegraaf, is Verweij wél enthousiast over de werkwijze van Francesco Farioli op de trainingen.
"Het is te bespottelijk voor woorden dat de spelers bij Ajax de afgelopen jaren veel minder fit waren dan bij PSV en Feyenoord", begint Verweij. "Het begint bij goede voetballers en daarna of ze fit zijn of niet. Er is gewoon maar wat gedaan. Ajax was soms twee of drie dagen in de week vrij. Spelers liepen om half 2 alweer De Toekomst af."
Onder de nieuwe Ajax-trainer Farioli lijkt er in ieder geval enorm hard gewerkt te worden aan de fitheid op de trainingen. "Farioli heeft in ieder geval goed begrepen dat daar verandering in moet komen. Laat hem ze maar aanpakken", vervolgt Verweij.
Ajax houdt zich tot nu toe redelijk rustig op de transfermarkt. EK-sensatie Georges Mikautadze werd voor dertien miljoen euro verkocht aan Metz. "Ik had gisteren even contact met mensen bij Ajax. Dat geld van Mikautadze kan niet uitgegeven worden voor een vervanger. Er moet heel veel verkocht gaan worden, wil Ajax nieuwe spelers aantrekken", aldus Verweij.
https://www.msn.com/nl-nl(...)4f7c7879fd345&ei=185
Ze moet vooral iets over de lippen van Brobs zeggen met die duckface van 'r.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat hou je toch altijd, zit dacht ik wel een verkoop% nog op.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Mikautadze wat langer vast moeten houden.
Dan heb je de (voorlopig) topscoorder van het EK en de buitenspeler van Portugal in je selectie en dan sta je zelf met Berghuis en Bergwijnquote:Op zondag 30 juni 2024 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien hadden ze Mikautadze wat langer vast moeten houden.
De verkeerde spelers verkocht, dat is wel duidelijk nuquote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan heb je de (voorlopig) topscoorder van het EK en de buitenspeler van Portugal in je selectie en dan sta je zelf met Berghuis en Bergwijn
Wat zou Ajax precies moeten met een soort valse spits die totaal niet in een 4-3-3 past? Ook al maakt hij er vanavond nog twee bij dan verandert dat niet echtquote:Op zondag 30 juni 2024 13:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
De verkeerde spelers verkocht, dat is wel duidelijk nu
Jij vond destijds Charisteas zeker ook een goede aankoop hè?quote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan heb je de (voorlopig) topscoorder van het EK en de buitenspeler van Portugal in je selectie en dan sta je zelf met Berghuis en Bergwijn
Er was ook weinig systeem, maar Mikautadze is een beetje als Romario, in het balletjes afwachten en niet meeverdedigen, dat kon toen nog maar dat had ook met het rendement van Romario te maken.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikautadze past duidelijk niet in het systeem.
En wat heeft Conceicao precies laten zien bij Portugal? Was gewoon van hetzelfde bij Ajax. Hoop dribbels, nul resultaat.
Hij had er ook na een paar weken zelf al geen zin meer in. Leuk, dat zo’n autistische midget die enkel Frans en Georgisch spreekt het nu goed doet maar hij kwam zo’n beetje de allerslechtste plek voor hem binnen.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou Ajax precies moeten met een soort valse spits die totaal niet in een 4-3-3 past? Ook al maakt hij er vanavond nog twee bij dan verandert dat niet echt
Dit Ajax was ook gewoon zo slecht dat alleen de relatief ervaren voorhoede zijn stempel half kon drukken.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had er ook na een paar weken zelf al geen zin meer in. Leuk, dat zo’n autistische midget die enkel Frans en Georgisch spreekt het nu goed doet maar hij kwam zo’n beetje de allerslechtste plek voor hem binnen.
Een goalgetter op het EK is niet goed genoegquote:Op zondag 30 juni 2024 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou Ajax precies moeten met een soort valse spits die totaal niet in een 4-3-3 past? Ook al maakt hij er vanavond nog twee bij dan verandert dat niet echt
in een 433 heb je er echt geen klote aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Een goalgetter op het EK is niet goed genoeg
Voor het allerslechtste Ajax in jaren?
Hercules - Ajax 3-2quote:Valkanis: 'Er mag meer respect zijn voor wat we hebben gepresteerd bij Ajax'
Lekker debiel om 1 klein zinnetje uit een hele lap tekst te halen. Wel leuke troll weer op de maandagochtend.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hercules - Ajax 3-2
Misschien moet je dan je mond houden
Natuurlijk speelt context een rol, maar dit soort uitspraken zijn echt van de pot gerukt na zo'n dramatisch jaar.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lekker debiel om 1 klein zinnetje uit een hele lap tekst te halen. Wel leuke troll weer op de maandagochtend.
Context speelt een enorme rol. In het artikel is hij verder ook kritisch genoeg en legt het allemaal uit. Maar daar hebben sommigen geen boodschap aan en is geen opzet tot een normale discussie met die gasten. Ook prima hoorquote:Op maandag 1 juli 2024 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt context een rol, maar dit soort uitspraken zijn echt van de pot gerukt na zo'n dramatisch jaar.
Misschien kun jij beter nog een paar duizend euro in een videospelletje stoppen. Als een echte crackjunkquote:Op maandag 1 juli 2024 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hercules - Ajax 3-2
Sow boem koekoekquote:Op maandag 1 juli 2024 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter nog een paar duizend euro in een videospelletje stoppen. Als een echte crackjunk
Eh, tsja. Dat was ook zo ontzettend kansloosquote:Op maandag 1 juli 2024 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hercules - Ajax 3-2
Waarom zou een verdeger van Juve naar Ajax komen?quote:
Het is niet verboden om het artikel te lezen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou een verdeger van Juve naar Ajax komen?
Wat zal je daar nog voor krijgen, de helft ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zal vast wel een mooie transfer maken na dit EK.
Met de (slinkende) Ajax bonus en basisspeler Kroatië verwacht ik iets meer dan de helft.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sutalo in de MUD
[..]
Wat zal je daar nog voor krijgen, de helft ofzo?
Fair enoughquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet verboden om het artikel te lezen.
Twee keer de helftquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal je daar nog voor krijgen, de helft ofzo?
Leuke throwback naar het uitshirt van '95.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:58 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch leuk voor de kinderen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Leuke throwback naar het uitshirt van '95.
Worden wel veel shirtjes dit jaar op deze manier: thuis, uit, derde, pre-match, training en dan ergens dit jaar ook nog dat 125-jarig bestaan shirt.
Begin dit jaar geblesseerd. Laatste helft van de tweede seizoenshelft wel gewoon gespeeld. Wedstrijdje schorsing gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
Cowman gaf gisteren aan dat Bergwijn een stuk fitter was dan toen hij bij oranje aankwam
Was dat een sneer naar ajax of had hij een blessure aan het eind van het seizoen?
normaal gesproken niet, maar het fit maken en houden van het elftal was geen prio afgelopen jaar (wat wel)quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begin dit jaar geblesseerd. Laatste helft van de tweede seizoenshelft wel gewoon gespeeld. Wedstrijdje schorsing gehad.
Fitheid zou normaal gesproken geen issue moeten zijn.
Het ding is vooral dat hij heel plichtmatig voetbalt, zonder sprankje vreugde of plezier. Hij doet wel wat hij moet doen, maar zonder dat je het idee hebt dat hij er zelf in gelooft.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Bergwijn heeft nou 2 seizoenen bij Ajax 32 wedstrijden geen moer uitgevoerd en alleen de laatste 2 potten met een beetje inzet gespeeld om zijn marktwaarde op te voeren.
Met als dieptepunt zijn "de plezier is terug" om de week erna weer kansloos te verliezen.
Nou ja, dat bedoelde ik min of meer. Zijn niet meeverdedigen heeft al een zooi tegengoals opgeleverd afgelopen jaar. En juist van de "championsleague-proof" makende aankoop verwacht je een soort Tadicrol, niet dat plichtmatige, ik krijg toch wel mijn geld, gedrag.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het ding is vooral dat hij heel plichtmatig voetbalt, zonder sprankje vreugde of plezier. Hij doet wel wat hij moet doen, maar zonder dat je het idee hebt dat hij er zelf in gelooft.
Als er een schakeltje omgaat in Bergwijn, klimt hij weer lachend naar het niveau dat jongens als Minteh en Bakayoko haalden. Alleen, ja. Hoe kun je die jongen raken?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik min of meer. Zijn niet meeverdedigen heeft al een zooi tegengoals opgeleverd afgelopen jaar. En juist van de "championsleague-proof" makende aankoop verwacht je een soort Tadicrol, niet dat plichtmatige, ik krijg toch wel mijn geld, gedrag.
Want we kunnen geen ervaring achterin gebruiken? Ligt toch volledig aan het bedrag uiteindelijk?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
29, daar moet je geen geld aan uitgeven.
eens. Hangt echt van het bedrag af.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want we kunnen geen ervaring achterin gebruiken? Ligt toch volledig aan het bedrag uiteindelijk?
Je krijgt het er iig niet meer voor terug en met alle respect voor Italianen, zelfs verdedigen kunnen ze niet meer en dan heb ik het niet eens over met ruimte in de rug.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want we kunnen geen ervaring achterin gebruiken? Ligt toch volledig aan het bedrag uiteindelijk?
Voor Blind en Tadic kreeg je ook niks terug was toch wel een succes. Ligt toch volledig aan het bedrag imo.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt het er iig niet meer voor terug en met alle respect voor Italianen, zelfs verdedigen kunnen ze niet meer en dan heb ik het niet eens over met ruimte in de rug.
Ja want deze jongen is van dat zelfde niveau, ervaring is prima maar hij moet ook de kwaliteit hebben, ik ken hem verder niet maar een onbetwiste basisplaats had hij niet bij Juve.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor Blind en Tadic kreeg je ook niks terug was toch wel een succes. Ligt toch volledig aan het bedrag imo.
Blind ook niet bij United en dat was toch een succes. Natuurlijk andere situatie maar de coach zal hem beter op waarde kunnen schatten dan wij.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want deze jongen is van dat zelfde niveau, ervaring is prima maar hij moet ook de kwaliteit hebben, ik ken hem verder niet maar een onbetwiste basisplaats had hij niet bij Juve.
Jij verwacht dat we een onbetwiste basisspeler van Juventus kunnen aantrekken. Ik weet niet of je vorig seizoen hebt gekeken, maar we zijn op de vijfde plek geëindigd. We spelen geen Champions League en hebben geen bodemloze put aan budget.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want deze jongen is van dat zelfde niveau, ervaring is prima maar hij moet ook de kwaliteit hebben, ik ken hem verder niet maar een onbetwiste basisplaats had hij niet bij Juve.
Een ervaren leider, iemand die zijn hele leven bankzitter is?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we een onbetwiste basisspeler van Juventus kunnen aantrekken. Ik weet niet of je vorig seizoen hebt gekeken, maar we zijn op de vijfde plek geëindigd. We spelen geen Champions League en hebben geen bodemloze put aan budget.
Dit zou gewoon een prima aankoop zijn voor de staat waarin we verkeren. Echter ben ik wel van mening dat we dan eerst Sutalo moeten verkopen. Dan heb je ervaren leider in de verdediging, waardoor er minder op de schouders van Kaplan en Hato terecht komt.
Heeft toch zo'n 13k minuten Serie A voetbal gespeeld in 171 wedstrijden. Dus een bankzitter zeker niet.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Een ervaren leider, iemand die zijn hele leven bankzitter is?
stand-in van bonucci, chiellini en iets mindere mate de ligt. Je kan het denk ik slechter treffe lnquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch zo'n 13k minuten Serie A voetbal gespeeld in 171 wedstrijden. Dus een bankzitter zeker niet.
De naam Juventus doet kennelijk het water in de mond lopen, want als je die gozer daadwerkelijk hebt zien spelen weet je dat het een twijfelaar is die nooit ingrijpt, een slappe zak is waarvan je niet weet of die met ruimte in de rug kan spelen want dat heeft hij nog nooit gedaan en een leider zie ik er al helemaal niet in. Als die niet uit de eigen jeugd was gekomen had die allang bij Spezia of Bari op de bank gezeten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon 13K minuten in de serie Aquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
De naam Juventus doet kennelijk het water in de mond lopen, want als je die gozer daadwerkelijk hebt zien spelen weet je dat het een twijfelaar is die nooit ingrijpt, een slappe zak is waarvan je niet weet of die met ruimte in de rug kan spelen want dat heeft hij nog nooit gedaan en een leider zie ik er al helemaal niet in. Als die niet uit de eigen jeugd was gekomen had die allang bij Spezia of Bari op de bank gezeten.
Ik dacht dat de tijd afdankertjes van grote clubs (voor waarschijnlijk een dik salaris) genre Oleguer, Krkic wel voorbij was.
quote:
Altijd maar uit te lachen. WEER GELIJK.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 01:40 schreef Wotte het volgende:
Ik gok op nog een ervaren centrale verdediger.
Henderson had ik ook niet verwacht dus Laporte schijnt ongelukkig te zijn.
Mijn all time FM favourite Yerry Mina tegenwoordig bij Fiorentina loopt uit zijn contract. Alhoewel nog wel een optie tot een extra jaar. Waarom ze dit beest niet hebben opgepikt transfervrij voor een luttele anderhalf miljoen euro netto per jaar. Is mij een raadsel.
Rugani is ook op te pikken. Van Juventus.
En als het perse een Nederlander moet zijn Wesley Hoedt, lijkt me overigens de enige die wel haalbaar is. Doet het aardig bij Watford en ook nog eens linksbenige.
Dat zeg ik toch niet? Snap dat je moeite hebt met lezen maar doe je best eens.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon 13K minuten in de serie A
LEIDER
lolquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Snap dat je moeite hebt met lezen maar doe je best eens.
Dit, het enige vinkje kan bij de leeftijd, de rest is afwachten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop (als die komt, wat ik betwijfel) dat er genoeg is bekeken om dat te beoordelen. Genoeg wedstrijden wel gespeeld om daar een beeld over te krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, het enige vinkje kan bij de leeftijd, de rest is afwachten.
Die andere 300 wedstrijden bleef die gewoon thuis?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Snap dat je moeite hebt met lezen maar doe je best eens.
Dat komt neer op 70 minuten per gespeelde wedstrijd. Nogmaals ik heb hem amper zien spelen dus kan geen oordeel vellen over zijn kwaliteiten. Dat kan Farioli vast beter dan ons allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die andere 300 wedstrijden bleef die gewoon thuis?
In 8 seizoenen Juventus 147 wedstrijden gespeeld. Gemiddeld 18 wedstrijden per seizoen. Gabri vibes.
Geen idee wat voor draai je er aan wil geven. Maar hij is over 4 weken 30 en heeft nog geen 250 wedstrijden gespeeld. Owen Wijndal(om maar wat te noemen) heeft er met zijn 24 jaar nog meer achter de rug.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt neer op 70 minuten per gespeelde wedstrijd. Nogmaals ik heb hem amper zien spelen dus kan geen oordeel vellen over zijn kwaliteiten. Dat kan Farioli vast beter dan ons allemaal.
wijndal is idd een prima voorbeeld en totaal vergelijkbaarquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee wat voor draai je er aan wil geven. Maar hij is over 4 weken 30 en heeft nog geen 250 wedstrijden gespeeld. Owen Wijndal(om maar wat te noemen) heeft er met zijn 24 jaar nog meer achter de rug.
Achja nu is het opeens een probleem. Maar dit is toch van alle tijden dat er door Jan en alleman vooraf een inschatting wordt gemaakt over de speler?quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wijndal is idd een prima voorbeeld en totaal vergelijkbaar![]()
Er wordt nergens een draai aan gegeven, maar bij elk gerucht zijn users er als de kippen bij om als een soort superscout op te treden en alles direct af te kraken zonder onderbouwing (en nee het feit dat hij ervaren is danwel 15 potjes per jaar heeft gespeeld is geen onderbouwing als je hem niet hebt zien spelen danwel weet waar Ajax exact op zoek naar is).
Wel bedankt voor de betrokkenheid natuurlijk
Het is maar net hoe je het bekijkt. Hij heeft in ieder geval een flinke tijd in de absolute top getraind. Goede leeftijd en wellicht niet al te duur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee wat voor draai je er aan wil geven. Maar hij is over 4 weken 30 en heeft nog geen 250 wedstrijden gespeeld. Owen Wijndal(om maar wat te noemen) heeft er met zijn 24 jaar nog meer achter de rug.
De Lange als nieuwe reserve keeper.quote:Op donderdag 4 juli 2024 00:16 schreef Wotte het volgende:
De geruchten van de laatste tijd op een rijtje.
Nederlandse pers
- Daniele Rugani
- Pablo Rosario
- Wout Weghorst
Vage geruchten uit Engeland
- Cedric Soares
- Nuno Tavares
Belgische twitteraar mits er XYZ verkocht wordt
- Mandela Keita
Mocht u nog aanvullingen hebben :-)
Dat heet gedegen scouten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. Hij heeft in ieder geval een flinke tijd in de absolute top getraind. Goede leeftijd en wellicht niet al te duur.
Het zegt ook allemaal niet zo heel veel bijvoorbeeld die Hancko kwam uit die Stucadoors competitie in Tsjechië. Pakte ook goed uit.
Zeker maar de aanname dat iedere transfertarget van Ajax er geen kut van word je ook wel wat moe van.quote:
Al komen ze met Wirtz dan vind jij het nog geen goede aankoopquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heet gedegen scouten.
Een onderdeel van scouten is bijvoorbeeld ook dat je spelers haalt die bij je beoogde speelstijl passen. Een beetje alles wat Ajax nu al jarenlang niet doet.
Nouja bij iemand die eigenlijk zijn hele carriere als invaller of stand-in is gebruikt van bijna 30 kan je daar wel een aardig beeld van schetsen. Maar wat ik al zei, hij is ongetwijfeld iets betrouwbaarder dan Sutalo. Wie niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeker maar de aanname dat iedere transfertarget van Ajax er geen kut van word je ook wel wat moe van.
Mist dan ook wel wat context als je achter wellicht het beste Italiaanse centrale duo allertijden zat. Scheelt wel een slok op de borrel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja bij iemand die eigenlijk zijn hele carriere als invaller of stand-in is gebruikt van bijna 30 kan je daar wel een aardig beeld van schetsen. Maar wat ik al zei, hij is ongetwijfeld iets betrouwbaarder dan Sutalo. Wie niet.
geen idee, maar meestal wordt een inschatting redelijk onderbouwd. Behalve hier dan bijna altijdquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achja nu is het opeens een probleem. Maar dit is toch van alle tijden dat er door Jan en alleman vooraf een inschatting wordt gemaakt over de speler?
jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:51 schreef Black-Death het volgende:
Klopt het nou dat Pasveer weer een jaar heeft verlengd?
Op basis van mijn saves in Football Manager 2018 zou ik zeggen meer dan uitstekende transfer. Yerri Mina zou ik ook aanraden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen idee, maar meestal wordt een inschatting redelijk onderbouwd. Behalve hier dan bijna altijd
Pffffquote:
Sutalo outquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:46 schreef Wotte het volgende:
Ik heb ook even naar Rugani lopen gluren op youtube. Denk dat dit wel een versterking zou zijn. Het is niet echt een stereotype Italiaanse slager. Rugani lijkt veel meer op een Nederlandse verdediger.
Lijkt me zo op het eerste oog een vrij intelligente speler die het liefst uit de duels blijft en middels slimme positionering in de zone verdedigd.
Daarnaast opbouwende kwaliteiten goede passing, durft in te dribbelen in het middenveld. Durft ook vooruit te voetballen.
Ik snap enerzijds dat je 'm als een grijze muis kan omschrijven. Doet niks geks, no nonsense verdediger onderscheppen en inleveren.
Ik ben lichtelijk optimistisch wat Rugani betreft.
Als ik dit zo lees vrij bizar dat die jongen al zijn hele carrière op de bank zit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:46 schreef Wotte het volgende:
Ik heb ook even naar Rugani lopen gluren op youtube. Denk dat dit wel een versterking zou zijn. Het is niet echt een stereotype Italiaanse slager. Rugani lijkt veel meer op een Nederlandse verdediger.
Lijkt me zo op het eerste oog een vrij intelligente speler die het liefst uit de duels blijft en middels slimme positionering in de zone verdedigd.
Daarnaast opbouwende kwaliteiten goede passing, durft in te dribbelen in het middenveld. Durft ook vooruit te voetballen.
Ik snap enerzijds dat je 'm als een grijze muis kan omschrijven. Doet niks geks, no nonsense verdediger onderscheppen en inleveren.
Ik ben lichtelijk optimistisch wat Rugani betreft.
Ideale 12-15 speler. Dat is ook een onderschatte kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees vrij bizar dat die jongen al zijn hele carrière op de bank zit.
OVERPERFORMERquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Denk dat we van Farioli meer een team moeten gaan verwachten met relatief matige spelers die boven zichzelf uitstijgen als eenheid dan dat we het van individuële kwaliteiten moeten gaan hebben. Denk aan AZ onder Co Adriaanse of Feyenoord onder Slot.
Qwer 3 miljoen binnen, en een salaris minder.quote:
Slim hoor Jelle, voor de winterstop flikkeren ze Ten Hag en zijn hele gevolg er alsnog uit daar.quote:
Uiteraard maar ergens is het wel goed met Ten Hag hequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
Natuurlijk wel de kans voor Jelle om financieel onafhankelijk te worden.
Dat wel, maar je tekent 2 maanden geleden een contract waarbij je ook niet bepaald slecht betaald wordt. Vindt het wel een sneue move van Ten Hag, maar die heeft blijkbaar cart blanche gekregen om daar een hele Nederlandse enclave naartoe te halenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
Zoveel moeite gedaan daar met Brexit om arbeidsmigranten buiten de deur te houden. Heb je dit weer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar je tekent 2 maanden geleden een contract waarbij je ook niet bepaald slecht betaald wordt. Vindt het wel een sneue move van Ten Hag, maar die heeft blijkbaar cart blanche gekregen om daar een hele Nederlandse enclave naartoe te halen
99,99% van alle centrale verdedigers zou bij jive natuurlijk de bank warmgehouden hebben. Zegt inderdaad weinig. Wel opmerkelijk dat ie zo lang. Is gebleven. Aparte mentaliteit. Maar als ie zo lang mócht blijven zal hij vast ook wel wat kunnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mist dan ook wel wat context als je achter wellicht het beste Italiaanse centrale duo allertijden zat. Scheelt wel een slok op de borrel.
Wat je 'm wel kan verwijten is dat ie zolang is blijven zitten. Juventus zal wel goed betalen.
Komt natuurlijk wel een moment dat ‘ie z’n heup breekt, afsterft en je tegen een rechtszaak met z’n nabestaanden aanloop.quote:
zal me niks verbazen als ze hem nu gaan gebruiken als een soort keeperstrainer. Lijkt me prima geschiktquote:Op vrijdag 5 juli 2024 02:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel een moment dat ‘ie z’n heup breekt, afsterft en je tegen een rechtszaak met z’n nabestaanden aanloop.
Ik snap de liefdadigheid wel hoor, maar je moet je wel afvragen of het nog verantwoord blijft.
Engeland is leuk hoor, maar een keeperstrainer gaat daar echt niet financieel onafhankelijk worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
De best betaalde keeperstrainers in de championship verdiende een jaar of vijf geleden al boven de twee ton, dus hij zal toch wel leuk boeren. Bij de semi-profs betalen ze daar al een modaal salaris voor keepertrainers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Engeland is leuk hoor, maar een keeperstrainer gaat daar echt niet financieel onafhankelijk worden.
Zo'n Ten Rouwelaar gaat makkelijk 2 ton verdienen inderdaad. Niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
De best betaalde keeperstrainers in de championship verdiende een jaar of vijf geleden al boven de twee ton, dus hij zal toch wel leuk boeren.
Witheetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 07:52 schreef Tarado het volgende:
Vreemde TT trouwens maar de posts ervoor van @:Origami94 sloegen ook al nergens op.
De assistent coaches in de premier league verdienen een kleine drie ton gemiddeld. Bij topclubs gaat het over de half miljoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo'n Ten Rouwelaar gaat makkelijk 2 ton verdienen inderdaad. Niet slecht hoor.
Als je van Bergwijn een tadic rol verwacht snap je er niks van. Tadic was ook 29 toen hij kwam bij ajax en Bergwijn 24quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik min of meer. Zijn niet meeverdedigen heeft al een zooi tegengoals opgeleverd afgelopen jaar. En juist van de "championsleague-proof" makende aankoop verwacht je een soort Tadicrol, niet dat plichtmatige, ik krijg toch wel mijn geld, gedrag.
Denk dat hij met Tadic rol doelt op de productie van Tadic in Ajax shirt. qua assists/goals. Denk dat iedereen wel ziet dat het natuurlijke leiderschap er niet vanaf spat bij Steven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als je van Bergwijn een tadic rol verwacht snap je er niks van. Tadic was ook 29 toen hij kwam bij ajax en Bergwijn 24
tadic had ook een veel beter elftal/talenten/structuur/bestuur om zich heenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat hij met Tadic rol doelt op de productie van Tadic in Ajax shirt. qua assists/goals. Denk dat iedereen wel ziet dat het natuurlijke leiderschap er niet vanaf spat bij Steven.
Dat Bergwijn meer moet leveren is wel terecht. Als hij het op de heupen krijgt mijns inziens de beste vleugelspeler in de Eredivisie.
moesten we daar ook wat voor betalen eigelijk? Anders idd makkelijk verdiendquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk verdiend, in die 2 weken.
Niet mee eens. Onder Schreuder speelde hij in een prima elftal met Kudus, Alvarez, Tadic, Blind, Berghuis, Timber en Brobbey. Hoe Schreuder dat niet aan het voetballen kreeg is mij nog steeds een raadsel. Het elftal dat Steijn kreeg kan ik nog verzachtende omstandigheden verzinnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:13 schreef Origami94 het volgende:
[..]
tadic had ook een veel beter elftal/talenten/structuur/bestuur om zich heen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
Voorkant shirt is prima, kraagje erbij prima.
Achterkant niet door laten lopen is wel echt doodzonde wmb
schreuder is ontslagen vanwege slechte resultaten, tadic mocht dan weer werken onder ten hagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet mee eens. Onder Schreuder speelde hij in een prima elftal met Kudus, Alvarez, Tadic, Blind, Berghuis, Timber en Brobbey. Hoe Schreuder dat niet aan het voetballen kreeg is mij nog steeds een raadsel. Het elftal dat Steijn kreeg kan ik nog verzachtende omstandigheden verzinnen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Het wordt wederom een lang seizoen als dit zo blijft..........
Het is ook nog steeds dezelfde puinhoop als vorig jaar en dan mis je nog je beste aanvaller (Brobbey) en verdediger (Kaplan).quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit blijft voorlopig nog wel een matig elftal.
Vind Hato echt beter dan Kaplan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nog steeds dezelfde puinhoop als vorig jaar en dan mis je nog je beste aanvaller (Brobbey) en verdediger (Kaplan).
Farioli is wel lekker fanatiek, maar het is onmogelijk om van stront goud te maken natuurlijk.
Hopelijk gaat er na het EK een hoop gebeuren op transfergebied.
Schreuder was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet mee eens. Onder Schreuder speelde hij in een prima elftal met Kudus, Alvarez, Tadic, Blind, Berghuis, Timber en Brobbey. Hoe Schreuder dat niet aan het voetballen kreeg is mij nog steeds een raadsel. Het elftal dat Steijn kreeg kan ik nog verzachtende omstandigheden verzinnen.
Ja zonder brobbey scoor je er maar 30 over een heel seizoen. Zo matig zijn die andere aanvallersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:22 schreef Wotte het volgende:
Dat dit nog 0-1 steeds voor zwolle mag ook een wonde heten. Ik blijf erbij Forbs is een leuke speler.
Ik denk dat we niet geheel pessimistisch hoeven te zijn. Die coach heeft in ieder geval een duidelijke visie en idee hoe hij wil voetballen. Ze lijken het ook wel goed op te pikken. Switchen al vrij moeiteloos van formaties in omschakel momenten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zonder brobbey scoor je er maar 30 over een heel seizoen. Zo matig zijn die andere aanvallers
Geef hem wat langer haar en het is gewoon Niels Fleuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:48 schreef Wotte het volgende:
Die Mannsverk oogt ook gewoon een zondag tweede divisie voetballer qua motoriek.
Ik meen te hebben gelezen dat de technische staf van Feyenoord 'm niet mooi vonden lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem wat langer haar en het is gewoon Niels Fleuren.
Kwaliteit begint nu wel een dingetje te worden. Hoop brandhout nog steeds.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet geheel pessimistisch hoeven te zijn. Die coach heeft in ieder geval een duidelijke visie en idee hoe hij wil voetballen. Ze lijken het ook wel goed op te pikken. Switchen al vrij moeiteloos van formaties in omschakel momenten.
Dat is al vooruitgang op de afgelopen twee jaar.
quote:
Harde werker!!quote:
Je voegt weer lekker veel toe maat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Harde werker!!
Slaapt op de club dit dat alles.
Kan Kroes nog wat van leren, die werkt maar van 08:00 tot 22:00z
quote:
JE MOET DE BOEL BIJ ELKAAR HOUDEN IN DE FILOSOFIE VAN CRUIJFF. SWART OMMETJE GEMAAKT DOOR DE ARENA TIJDENS HET GOUDEN UUR. VAN BASTEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Achjoh, inhoudelijk valt er nog nauwelijks wat van te zeggen, maar de vorm vind ik gewoon niet goed overkomen.
Alles en iedereen lijkt zo vuistdiep bij elkaar te zitten, dat ik denk, begin eens met daden in plaats van met woorden.
Maargoed komkommertijd he. En als jij de circlejerk wel charmant vind is dat natuurlijk je goed recht.
wie zit er vuistdiep in wiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alles en iedereen lijkt zo vuistdiep bij elkaar te zitten, dat ik denk, begin eens met daden in plaats van met woorden.
City Group, verstandige keuzequote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Mishoudinges gaat naar Girona, die heeft het gemaakt ja.
Overdrijven is ook een kunst. Het was echt een wonder dat Ajax niet heeft gescoord. Volgens mij hebben ze rond de 10 keer op doel geschoten van de 20 schoten. Daarnaast hebben ze de tweede helft volledig alles vast gezet. Zoals eerder benoemd, mis je wel gewoon kwaliteit aanvallend gezien en technisch vermogen op het middenveld /voorin.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:16 schreef Origami94 het volgende:
Mooi hoe er gisteren bij dat tegendoelpunt vijf a zes man op een lijn blijven staan. Of voorin bijna geen druk zetten of te laat.
Als dit een voorbode is voor het seizoen met spelers die na een vakantie niet eens met een beetje gegenpressing kunnen spelen kan je net zo goed stoppen of je doelstelling bijstellen
Dat wordt gegarandeerd een belachelijk groot succesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Nou zeg het maar: Boubacar Diakité van Badalabougou.
Klaar voor Vojvodina?
Malinese reïncarnatie van Patrick Kluivert.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat wordt gegarandeerd een belachelijk groot succes
Volg de Malinese competitie al een paar jaar. Deze speler kan er vrij weinig van helaas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:55 schreef De_Pel het volgende:
Nou zeg het maar: Boubacar Diakité van Badalabougou.
Klaar voor Vojvodina?
Wat nietquote:
Hij kan er niet zo veel vanquote:
waarom speelt hij niet of valt hij niet in?
Depay doet het goed tochquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nu weer mis met Brobbey, waarom speelt hij niet of valt hij niet in?
de tering hee gaat hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat niet
[..]
Hij kan er niet zo veel van
Zirkzee is als speler een klasse beter, Weghorst het betere breekijzer. Dan maak je niet gek veel minuten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nu weer mis met Brobbey, waarom speelt hij niet of valt hij niet in?
Gisteren was Koeman al van plan bij dat alles of niets scenario om Zirkzee erbij te zetten, maar toen werd er gescoord en kwam hij er iets later inquote:Op zondag 7 juli 2024 08:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie wel kansen op minuten voor Brobbey tegen de Engelsen als we de laatste tien minuten alles of niets moeten gaan spelen.
Denk dat hij eerder van plan was Depay te wisselen, Zirkzee kan wat beter mee voetballen als 10/halve 9, als je Wout er in hebt dan heeft Brobbey erbij weinig zin.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren was Koeman al van plan bij dat alles of niets scenario om Zirkzee erbij te zetten, maar toen werd er gescoord en kwam hij er iets later in
Waarschijnlijk had hij dan iets afgescheurdquote:Op zondag 7 juli 2024 08:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brobbey heeft niet eens warm gelopen.
Einde tijdperk
quote:
Ik lees hierboven dat jij Bergwijn in vorm de beste vleugelspeler van de eredivisie vindt lol. Dan is je verdere mening eigenlijk niet echt serieus te nemen, dat snap je hopelijk zelf ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er dit seizoen gewoon 25 in. Iedereen die dat niet ziet zag ook niet dat alles goed viel bij Gimenez.
Maar als je speelt met een inzakkende spits wat NL doet dan is Zikzee de betere vervanger van Depay dan Brobbey, die eigenlijk de vervanger van Wout is.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er dit seizoen gewoon 25 in. Iedereen die dat niet ziet zag ook niet dat alles goed viel bij Gimenez.
Dat is toch ook gewoon zo, al is dat in vorm wel een belangrijke toevoeging.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees hierboven dat jij Bergwijn in vorm de beste vleugelspeler van de eredivisie vindt lol. Dan is je verdere mening eigenlijk niet echt serieus te nemen, dat snap je hopelijk zelf ook.
Bijzonder dat dit dan hetgeen is waardoor je me niet serieus neemt. Nergens om hoor maar je hebt in de Eredivisie Bakayoko, Lang, Lozano en Bergwijn de rest is met alle respect puin.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik lees hierboven dat jij Bergwijn in vorm de beste vleugelspeler van de eredivisie vindt lol. Dan is je verdere mening eigenlijk niet echt serieus te nemen, dat snap je hopelijk zelf ook.
Bergwijnquote:Op zondag 7 juli 2024 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijzonder dat dit dan hetgeen is waardoor je me niet serieus neemt. Nergens om hoor maar je hebt in de Eredivisie Bakayoko, Lang, Lozano en Bergwijn de rest is met alle respect puin.
Bergwijn in vorm is denk ik op dit moment verder dan Bakayoko dan wil nog niet zeggen dat het plafond van Bakayoko (veel) hoger ligt.
Ik had persoonlijk gisteren Brobbey gebracht vanwege zijn snelheid. Wat Depay betreft is dat eigenlijk niet echt een spits voor een drie aanvallers systeem. Maar die zet je ook niet zomaar op de bank hij heeft weldegelijk veel kwaliteit.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je speelt met een inzakkende spits wat NL doet dan is Zikzee de betere vervanger van Depay dan Brobbey, die eigenlijk de vervanger van Wout is.
Dat Depay zoveel krediet krijgt vind ik wel vreemd, maar er zijn wel meer dingen vreemd van Koeman.
Ja klopt. Je hebt gelijk dat rijmt niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergwijn
In vorm
Dit moment
Hier gaat iets niet goed.
Bergwijn laat al seizoenen lang af en toe iets van klasse zien om vervolgens weer niet thuis te geven.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja klopt. Je hebt gelijk dat rijmt niet.
Bergwijn in vorm zou ik beter vinden dan Bakayoko op dit moment in zijn carrière.
Op een gegeven moment verwacht je wel eens wat consistentie. Denk ook dat het mentaal is wellicht wat lichtzinnigs over zich heen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergwijn laat al seizoenen lang af en toe iets van klasse zien om vervolgens weer niet thuis te geven.
Ooit moet je tot de conclusie komen dat het gemiddelde daarvan gewoon zijn niveau is, vind je ook niet?
Dat geldt voor meer matige spelersquote:Op zondag 7 juli 2024 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verwacht je wel eens wat consistentie. Denk ook dat het mentaal is wellicht wat lichtzinnigs over zich heen.
Maar als hij het op zijn heupen krijgt is het zeker voor de Eredivisie een fantastische speler.
De doelstelling voor dit seizoen zal Europa League halen zijn denk ik?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:16 schreef Origami94 het volgende:
Mooi hoe er gisteren bij dat tegendoelpunt vijf a zes man op een lijn blijven staan. Of voorin bijna geen druk zetten of te laat.
Als dit een voorbode is voor het seizoen met spelers die na een vakantie niet eens met een beetje gegenpressing kunnen spelen kan je net zo goed stoppen of je doelstelling bijstellen
Ambitie moet je gewoon uitspreken.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De doelstelling voor dit seizoen zal Europa League winnen zijn denk ik?
Zirkzee faalde ook dus zo zie je maar dat je misschien aardig kan trainen maar wedstrijden zijn toch anders.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk gisteren Brobbey gebracht vanwege zijn snelheid. Wat Depay betreft is dat eigenlijk niet echt een spits voor een drie aanvallers systeem. Maar die zet je ook niet zomaar op de bank hij heeft weldegelijk veel kwaliteit.
Denk dat het wel kan werken dat je een aanspeelpunt in de spits zet en Depay als vrije tien. Dan Simons op rechtsbuiten als dubbele tien.
Spits zou ik persoonlijk voor Brobbey gaan maar ik heb grenzeloos vertrouwen in die gozer. Dus wat dat betreft wellicht niet objectief.
Heeft precies 5 minuten meegedaanquote:Op zondag 7 juli 2024 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zirkzee faalde ook dus zo zie je maar dat je misschien aardig kan trainen maar wedstrijden zijn toch anders.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet echt weet wat voor type spits Zirkzee nou eigenlijk isquote:Op zondag 7 juli 2024 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zirkzee faalde ook dus zo zie je maar dat je misschien aardig kan trainen maar wedstrijden zijn toch anders.
Ik gok dat Depay de grootste bek in de kleedkamer heeft.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je speelt met een inzakkende spits wat NL doet dan is Zikzee de betere vervanger van Depay dan Brobbey, die eigenlijk de vervanger van Wout is.
Dat Depay zoveel krediet krijgt vind ik wel vreemd, maar er zijn wel meer dingen vreemd van Koeman.
Ey junkiequote:Op maandag 8 juli 2024 09:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooie samenvatting.
Ik vrees een lang seizoen voor jullie.
34 wedstrijden pijn hebben
Allebei mogen ze wel weg, maar als je Rosario ervoor terug krijgt schiet het nog niet op.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mannsverk zou ik juist niet weg doen, eerder Tahirovic dan.
Lood om oud ijzer idd.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allebei mogen ze wel weg, maar als je Rosario ervoor terug krijgt schiet het nog niet op.
Mogen ook gewoon beide weg. Tahirovic kan tenminste een pass geven terwijl ik manssverk nog nooit iets goed heb zien doen.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mannsverk zou ik juist niet weg doen, eerder Tahirovic dan.
In potentie wel de beste aanvaller dus begrijp nog wel dat hij het "start" krediet krijgt maar hij mag blijkbaar langer falen dan de anderen.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok dat Depay de grootste bek in de kleedkamer heeft.
Landstitelquote:Op zondag 7 juli 2024 17:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De doelstelling voor dit seizoen zal Europa League halen zijn denk ik?
Depay is een zelfbenoemde spits. Een hele matige voetballer die het nooit ergens heeft laten zien buiten de MM competitie om. Topscorer in oranje door goals tegen doorgaans dwergstaten, waaronder vaak penalty’s. Als het er op aankomt is hij 9 van de 10 keer onzichtbaar. Was niet voor niks te licht bij ManU, Barca en nu Atletico die afscheid van hem heeft genomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk gisteren Brobbey gebracht vanwege zijn snelheid. Wat Depay betreft is dat eigenlijk niet echt een spits voor een drie aanvallers systeem. Maar die zet je ook niet zomaar op de bank hij heeft weldegelijk veel kwaliteit.
Denk dat het wel kan werken dat je een aanspeelpunt in de spits zet en Depay als vrije tien. Dan Simons op rechtsbuiten als dubbele tien.
Spits zou ik persoonlijk voor Brobbey gaan maar ik heb grenzeloos vertrouwen in die gozer. Dus wat dat betreft wellicht niet objectief.
Mag toch hopen dat er een nieuwe realistische wind waait en men ook snapt dat dit materiaal verre van kampioenswaardig is.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Arme Farioli zal wel blijven zitten met een heel groot gedeelte van de spelers dus die zal ook wel sneuvelen ergens in November vechtend tegen het onvermijdelijke .
Zelfs top 4 gaat weer een hele opgave worden . En dan heb je ook nog de voorzitter die zit te loeren op een foutje van Kroes zodat die hem eruit kan gooien samen met zijn aangestelde mensen . Olsen , Wouters en Adriaanse weten er alles van.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er een nieuwe realistische wind waait en men ook snapt dat dit materiaal verre van kampioenswaardig is.
Hlynsson, Godts, Brobbey en Hato horen bij talentvolste spelers van de Eredivisie. Dan heb je Bergwijn, Berghuis, Henderson, Rensch, Kaplan en Ramaj nog lopen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er een nieuwe realistische wind waait en men ook snapt dat dit materiaal verre van kampioenswaardig is.
Henderson op papier misschien, in de praktijk heeft hij niet veel laten zien. Idem voor Bergwijn, stond er niet terwijl hij de leiding zou moeten pakken als een van de oudere in de selectie, en wat je tevens ook wel mag verwachten van iemand van 32 miljoen. Een aanvoerder die alleen maar onzin uitkraamt zodra hij voor de camera staat.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hlynsson, Godts, Brobbey en Hato horen bij talentvolste spelers van de Eredivisie. Dan heb je Bergwijn, Berghuis, Henderson, Rensch, Kaplan en Ramaj nog lopen.
Zit echt wel kwaliteit in die selectie.
Ik bedoel maar te zeggen dat het geneuzel dat Ajax mijlenver verwijderd is van het niveau van Feyenoord en PSV. Voornamelijk gestoeld is op hoop van de supporters van die betreffende clubs. Net zoals het voorheen andersom was.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Henderson op papier misschien, in de praktijk heeft hij niet veel laten zien. Idem voor Bergwijn, stond er niet terwijl hij de leiding zou moeten pakken als een van de oudere in de selectie, en wat je tevens ook wel mag verwachten van iemand van 32 miljoen. Een aanvoerder die alleen maar onzin uitkraamt zodra hij voor de camera staat.
Het blijft lachwekkend hoe de selectie - na een lachwekkende prestatie, dat wel - naar beneden wordt gepraat. Alles minder dan de derde plek is gewoon alsnog een aanfluiting.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hlynsson, Godts, Brobbey en Hato horen bij talentvolste spelers van de Eredivisie. Dan heb je Bergwijn, Berghuis, Henderson, Rensch, Kaplan en Ramaj nog lopen.
ook met deze selectie moet je gewoon 3e kunnen worden idd. Je moet je als Ajax ook gewoon uitspreken dat je voor de bovenste plekken gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het blijft lachwekkend hoe de selectie - na een lachwekkende prestatie, dat wel - naar beneden wordt gepraat. Alles minder dan de derde plek is gewoon alsnog een aanfluiting.
Zo’n Bergwijn is misschien wel de slechtste aankoop van de afgelopen jaren, als je de prestaties afzet tegen de transfersom. Maar als je hem niet vergelijkt met topspelers van 30+ miljoen maar met spelers als van Bommel, Vlap, Lahdo etc. dan moet dat toch alsnog appeltje eitje zijn man.
Hlynsson en Godtsquote:Op maandag 8 juli 2024 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelfs stevie wonder ziet dat godts hato en kaplan talentvol zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hlynsson en Godts. En Hato die meer slechte dan goede wedstrijden heeft gespeeld? Rensch, Kaplan? Die laatste is nog steeds duizelig.
Hato is echt veel te veel opgehemeld, die moet nu eerst echt een constant seizoen gaan draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zelfs stevie wonder ziet dat godts hato en kaplan talentvol zijn.
Rensch en hlynsson geloof ik niet zo in.
eens hoor, dat moet ook echt stabieler. Maar dat zit er wel inquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hato is echt veel te veel opgehemeld, die moet nu eerst echt een constant seizoen gaan draaien.
Ook Arend heeft een pionnenzetter nodig. Of die nou John de Wolf of John Heitinga heet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:01 schreef Black-Death het volgende:
Toch apart dat mokerdomme Sjonnie door Arne Slot naar Liverpool wordt gehaald
Ontvangen we daar nog doekoes voor?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:03 schreef Houniet het volgende:
De Ligt schijnt ook akkoord te zijn met United.
Geen idee, ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ontvangen we daar nog doekoes voor?
Iets van een solidariteitsvergoeding, maar daar word je niet rijk van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ontvangen we daar nog doekoes voor?
Ochja zat te vinden aan een doorverkooppercentage, maar hij speelde hiervoor nog voor Juve natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van een solidariteitsvergoeding, maar daar word je niet rijk van.
Ik heb ajax niet echt gevolgd ofzo, maar zo slecht was hij toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De Nederlandse Pirlo wordt verkocht @:alaphilippe_
Een vrij dure bankzitterquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ajax niet echt gevolgd ofzo, maar zo slecht was hij toch ook weer niet?
Motoriek van een zak aardappelen. Niet echt geschikt voor voetbal waarbij je de bovenliggende partij wil zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ajax niet echt gevolgd ofzo, maar zo slecht was hij toch ook weer niet?
te weinig kansen gekregen. Maar zal die dan zo veel verdienen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie krijgt er dan de voorkeur op het middenveld? Taylor?
Verschrikkelijk nieuws.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De Nederlandse Pirlo wordt verkocht @:alaphilippe_
Die moet je ook gewoon zsm verkopen. Zal vast wel iemand zonder talent in de jeugd lopen die hetzelfde kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forbs voetbalt letterlijk en figuurlijk met bakstenen in zijn schoenen.
Taylor is ook gewoon een prima speler voor een top 3 Eredivisie club.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie krijgt er dan de voorkeur op het middenveld? Taylor?
Ook die kan beter dan hij heeft laten zien. Zo'n Veerman is echt niet heel veel beter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Taylor is ook gewoon een prima speler voor een top 3 Eredivisie club.
En Branco, nou ja, niet. Maar hij heeft zo’n goede trap!!!!1!1!
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook die kan beter dan hij heeft laten zien. Zo'n Veerman is echt niet heel veel beter.
Hoort al jarenlang bij de beste middenvelders van de eredivisie en was afgelopen seizoen daar wel de belangrijkste speler jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want Veerman is echt heeeeeeel goed
Hahahaha goeie, moest lachenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Taylor is ook gewoon een prima speler voor een top 3 Eredivisie club.
En Branco, nou ja, niet. Maar hij heeft zo’n goede trap!!!!1!1!
Het is goed met jequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort al jarenlang bij de beste middenvelders van de eredivisie en was afgelopen seizoen daar wel de belangrijkste speler ja
En jij durft hem te vergelijken met een speler die nog trager is dan Sjon van Beukering en zijn hele carrière niks noemenswaardigs heeft gepresteerd
Jarenlang is ook overdreven. Onder Van Nistelrooij zat die zelfs een periode op de bank. Hele goede speler, maar heeft het ook pas 1 vol seizoen echt laten zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort al jarenlang bij de beste middenvelders van de eredivisie en was afgelopen seizoen daar wel de belangrijkste speler ja
En jij durft hem te vergelijken met een speler die nog trager is dan Sjon van Beukering en zijn hele carrière niks noemenswaardigs heeft gepresteerd
Branco van der Trees is überhaupt nooit bij een noemenswaardige club in beeld geweest tot er een Duitser met een tia om de hoek kwam kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is goed met je
Zjoey was zo goed dat ze hem bijna verkocht hadden aan besiktas. Echt een topper.
Laat in duitsland ook gewoon zien niet het niveau te hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is goed met je
Zjoey was zo goed dat ze hem bijna verkocht hadden aan besiktas. Echt een topper.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Branco van der Trees is überhaupt nooit bij een noemenswaardige club in beeld geweest tot er een Duitser met een tia om de hoek kwam kijken.
Lol. Dit meen je hopelijk niet serieus toch? Degene die Veerman naar Madrid heeft willen schrijven verdient de hoogste boom, maar los van dat heeft Joey Veerman natuurlijk meer talent in de veters van zijn schoenen zitten dan Branco van der Boomen (wie?) in zijn hele lijf heeft. Die gast is echt puur gehaald om ze 1 goed seizoen in de beker hebben gespeeld, in de competitie werden ze nota bene 13de ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook die kan beter dan hij heeft laten zien. Zo'n Veerman is echt niet heel veel beter.
Tussen Oranje en reservespeler bij het slechtste Ajax ooit zit ook nog wel wat ruimtequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Laat in duitsland ook gewoon zien niet het niveau te hebben.
Hij was zo goed dat hij al na 30 minuten een publiekswissel kreegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Laat in duitsland ook gewoon zien niet het niveau te hebben.
Ik zal in de toekomst geen vragen meer stellen met betrekking tot Brancoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet even niet wat ik allemaal lees, hier.
Nou het zegt meer over dat Veerman gewoon niet zo bijzonder is en gewoon belangrijk is bij psv. Dat niveau kan vd Bomen ook gewoon halen bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lol. Dit meen je hopelijk niet serieus toch? Degene die Veerman naar Madrid heeft willen schrijven verdient de hoogste boom, maar los van dat heeft Joey Veerman natuurlijk meer talent in de veters van zijn schoenen zitten dan Branco van der Boomen (wie?) in zijn hele lijf heeft. Die gast is echt puur gehaald om ze 1 goed seizoen in de beker hebben gespeeld, in de competitie werden ze nota bene 13de ofzo
Heb je toevallig ook een deel van je gezicht schreef staan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het zegt meer over dat Veerman gewoon niet zo bijzonder is en gewoon belangrijk is bij psv. Dat niveau kan vd Bomen ook gewoon halen bij Ajax.
Zucht, ik heb allang geaccepteerd dat hij een flop is. Gaat me meer om het downplayen van Veerman in dit topic.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst geen vragen meer stellen met betrekking tot Branco
Sure, het is goed met je.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het zegt meer over dat Veerman gewoon niet zo bijzonder is en gewoon belangrijk is bij psv. Dat niveau kan vd Bomen ook gewoon halen bij Ajax.
Ach liefje tochquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een deel van je gezicht schreef staan?
Ja we hebben genoten van hem toen het niveau een beetje omhoog ging.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zucht, ik heb allang geaccepteerd dat hij een flop is. Gaat me meer om het downplayen van Veerman in dit topic.
Dat vaststellen om te willen trollen is 1 ding, het rare is dat hij volgens mij nog serieus is ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:57 schreef Ludachrist het volgende:
Serieus stellen dat bd Boomen net zo goed is als Veerman, dan kijk je niet met je ogen hoor. Branco heeft één wapen, en is verder op alle vlakken pure middelmaat of minder. Veerman zou hem echt lachend uit de basis spelen.
Ik vind het eigenlijk nogal lachwekkend dat mensen Veerman zo belachelijk goed vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat vaststellen om te willen trollen is 1 ding, het rare is dat hij volgens mij nog serieus is ook.
Het is ook een deel de andere kant op: vd Boomen is heel matig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal lachwekkend dat mensen Veerman zo belachelijk goed vinden.
Tot nu toe zeker wel maar ook die kan beter en echt wel het niveau van Veerman halen. Ik zeg nergens dat het een wereldtopper gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is ook een deel de andere kant op: vd Boomen is heel matig.
Het is vooral dat eigenlijk ja. Maar een deel van de ajacieden denkt nog steeds dat het gewoon een vertrouwensdingetje is bij al die pure middelmaat die naar binnen is gehaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is ook een deel de andere kant op: vd Boomen is heel matig.
Op basis van wat heb je die belachelijke gedachten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot nu toe zeker wel maar ook die kan beter en echt wel het niveau van Veerman halen. Ik zeg nergens dat het een wereldtopper gaat worden.
Hij is bijna dertig he. Het is niet alsof hij in zijn nadagen opeens wel een acceptabele motoriek gaat krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot nu toe zeker wel maar ook die kan beter en echt wel het niveau van Veerman halen. Ik zeg nergens dat het een wereldtopper gaat worden.
Zijn spel in de ligue 1. Overigens een hoger niveau dan de Eredivisie waar de goat Veerman in speelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Op basis van wat heb je die belachelijke gedachten?
Branco met Veerman vergelijken is een beetje als Veerman met Kroos vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Branco met Veerman vergelijken is een beetje als Veerman met Kroos vergelijken.
Ik snap ergens waar het vandaan komt, maar het is wel de tien keer opgevoerde versie.
Dat denk ik niet, tenzij Ajax opeens een soort countervoetbal gaat spelen. Zijn handelingssnelheid is te laag om het spel te kunnen maken als ze dichter bij de goal van de tegenstander spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De hand van Farioli is nu al zichtbaar! Die man heeft echt magie in zijn vingers!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
4-0 gewonnen van het GROTE Sint Truiden.
Dit seizoen is gespeeld.
deze spelers stonden vandaag basis maar die gaan geen basisspeler worden voor het eggiequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De hand van Farioli is nu al zichtbaar! Die man heeft echt magie in zijn vingers!
Hehe neh, maar het is wel fijn om te winnen natuurlijk. Toch is het weer vervelend om naar de namen van onze basisspelers te kijken. Forbs, Gaaei, Jim, Rijkhof, Mansverkk, Banel. Het is toch eigenlijk niets allemaal...
Hoop dat Ajax nu wel snel in actie gaat komen om wat te verkopen en een beetje kwaliteit aan te kopen. Al zal dat wel weer lastig worden allemaal..
Wat zou die kerel nou vangen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Wotte het volgende:
Als er iemand vies is tegengevallen is het Branco wel.
Bijna 30 en heeft 90% van zijn wedstrijden in de KKD en Ligue 2 gespeeld. Hij kan er geen reet van en die Duitser is er na 1 redelijk seizoen ingetrapt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn spel in de ligue 1. Overigens een hoger niveau dan de Eredivisie waar de goat Veerman in speelt.
Maar maak er van wat je wil beide spelers zijn überhaupt niet heel bijzonder.
Tikkeltje? 😂😂quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:08 schreef Wotte het volgende:
Verder wel eens dat Veerman wel een tikkeltje gehyped wordt in Nederland.
“een tikkeltje” jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:08 schreef Wotte het volgende:
Verder wel eens dat Veerman wel een tikkeltje gehyped wordt in Nederland.
Je vergeet spelers als Gooijer, Medic en Godts die ook niet het Ajax-niveau aantikken. Er zijn toch wel erg veel versterkingen nodig als we nog mee willen doen om een plaats in de top 3.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De hand van Farioli is nu al zichtbaar! Die man heeft echt magie in zijn vingers!
Hehe neh, maar het is wel fijn om te winnen natuurlijk. Toch is het weer vervelend om naar de namen van onze basisspelers te kijken. Forbs, Gaaei, Jim, Rijkhof, Mansverkk, Banel. Het is toch eigenlijk niets allemaal...
Hoop dat Ajax nu wel snel in actie gaat komen om wat te verkopen en een beetje kwaliteit aan te kopen. Al zal dat wel weer lastig worden allemaal..
Op prijzen hoef je nog niet te rekenen nee, maar als je geen derde eindig heb je gewoon echt gruwelijk gefaald.quote:Op woensdag 10 juli 2024 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je vergeet spelers als Gooijer, Medic en Godts die ook niet het Ajax-niveau aantikken. Er zijn toch wel erg veel versterkingen nodig als we nog mee willen doen om een plaats in de top 3.
En laten we niet naïef denken dat Farioli dit Ajax met deze spelers wel ineens goed laat voetballen. Die Farioli is natuurlijk volledig ten onrechte gehypte, die jongen heeft nooit wat gewonnen en nooit wat laten zien. Veel gladde praatjes en een stukje Italiaans charisma en dat is het dan. Blijkbaar was het voldoende om onze vriend Alex Kroes in te pakken, maar laten we niet rekenen op prijzen komend seizoen.
Hij zakt toch wel door de mand, kan niet anders. In NL prima, maar over de grens is het andere koek.quote:
Ziet er naar uit dat ze bijna alle aankopen van onze Duitse vriend voor een goede prijs kunnen verkopen. Je zal er overall geen winst op maken maar denk niet eens dat je er heel veel verlies op gaat maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:51 schreef Bofjijff het volgende:
In Sutalo interesse genoeg las ik. Benieuwd of die blijft
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het punt was meer dat Branco een kruising tussen Wesley Verhoek en Lex Immers is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veerman is een kruising tussen Kroos en Pirlo maar dan eigenlijk nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |