Opletten op vallende renners.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco is een stuk moeilijk te vinden nu hij eens een keer geen wereldkampioen is.
voor of najaar buiten de schoolvakanties, anders is het geen doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie stad ja, wil er nog eens naar terug gaan.
Zou lachen zijn wanneer Gee of Williams in Pau wint.quote:
Ze gaan dadelijk nog eerst lunchen, dus rond 15:00.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat is de officiële start eigenlijk?
Ja, vorige keer was het ook in het voorjaar, dan is het ook niet al te warm.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
voor of najaar buiten de schoolvakanties, anders is het geen doen
12:40.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat is de officiële start eigenlijk?
Het is dan ook een prachtige stad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
De Italiaantjes maken er een mooie show van.
Zo voelt het wel jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gaan dadelijk nog eerst lunchen, dus rond 15:00.
Een echte fan plant dat beter, of zegt de afspraak zelfs afquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een leuke dag. Tour en het EK voetbal.
Ik zit klaar om 10 uur sport te kijken, maar uitgerekend vandaag komen er mensen barbecueën en moet ik schoonmaken en gezellig doen. Grrr
En go Pogacar
Emil is ontslagen. Ze hebben nu een of andere Christoffer met een al net zo desastreuze haarlijn.quote:
Geen leven hebben en dan maar doen of het een bewuste keuze is als echte fan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een echte fan plant dat beter, of zegt de afspraak zelfs af
Voor mij niets dan sport vandaag
En DARTS!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elk stukje entertainment bagateliseren.
Ik ga gewoon van alle 3 genieten
Kunnen we ook een voorspelling doen op een renner van wie hij niet op de hoogte is dat die in de winter van team is gewisseld?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:38 schreef Pistolero het volgende:
@:heywoodu die niet op de hoogte is, leuke rubriek.
Meteen god genoemd, binnen de minuut van de start aanleiding gevonden in 3 tandenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:47 schreef Momo het volgende:
[..]
3 gebroken tanden dus, maar start gewoon
Dat volg ik niet, maar veel plezier!quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel heel snel gegaan @:Mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |