Selectief knippen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Het selectief knippen van beelden is een leuk truukje natuurlijk, maar daar pak je eigenlijk alleen maar de mensen mee die je al in je zak hebt zitten.
Net zoals dat verhaaltje over dat Biden naar niks zat te wijzen terwijl er duidelijk parachutisten zaten.
Of het verhaaltje dat Biden op een niet-bestaande stoel wilde zitten terwijl die er wel gewoon was en hij er gewoon op ging zitten.
Je zou denken dat je niet dat soort makkelijk onderuit te halen framing niet nodig zou hebben als de dingen die beweerd worden waar zijn.
Maar afgezien van dat, Biden deed het bijzonder slecht in dit debat. Daar kan iedereen het over eens zijn, denk ik.
Je hoeft niet overal een complot in te zien hoor. Het is uiteraard een verassing dat het zo slecht ging voor Biden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was al minstens 2-3 jaar zo en bij een debat moeten de democraten er achter komen dat hij in zo'n slechte staat is.
De mensen achter Biden wisten dit natuurlijk allang, zijn vrouw bijvoorbeeld, de inner circle om hem heen.
Ben benieuwd wie de vervanger gaat zijn, misschien Bush?full blown democraat tegenwoordig! JFK JR hebben ze gecanceld en monddood gemaakt bij de democraten omdat hij iets te andersdenkend is.
Het beste wapen wat de democraten zouden kunnen gebruiken is natuurlijk Michelle Obama, want elke reactie of tegenspraak tegen haar zal worden gelinkt aan "racisme/seksisme"
De beelden waar ik het over had niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Selectief knippen?
Deze beelden zijn gewoon zo uitgezonden op CNN hoor ik heb het vannacht gewoon gezien op tv.
Nee dat was gewoon 3 jaar lang kop in zand steken van de media, hier werd afgelopen week nog geroepen dat hij scherper dan ooit is en zal zijn tijdens het debat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal een complot in te zien hoor. Het is uiteraard een verassing dat het zo slecht ging voor Biden.
Als iedereen dit aan zag komen zaten ze niet te lullen over en te bibberen voor jacked up Joe.
Maar dat hele een slecht TV optreden en het is bewezen dat Joe al dement is sinds geboorte slaat nergens op.
De enige mensen die verrast zijn zijn de mensen die geloofden in de spin van de democraten/media dat het allemaal rechtse propaganda was. Ik blijf mij daarover verbazen want er was genoeg beeldmateriaal om te concluderen dat de beste man seniel is.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal een complot in te zien hoor. Het is uiteraard een verassing dat het zo slecht ging voor Biden.
Als iedereen dit aan zag komen zaten ze niet te lullen over en te bibberen voor jacked up Joe.
Maar dat hele een slecht TV optreden en het is bewezen dat Joe al dement is sinds geboorte slaat nergens op.
Waarom is Biden slechter? Omdat hij het nu tegen Trump opneemt en het een heel klein beetje slechter doet in polls?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/l(...)-biden-must-withdraw
Lachwekkend, Obama niet eens beter dan Biden? MSM weer hoor.
Wie claimde dat hij scherper dan ooit is. Je moet natuurlijk niet alles serieus nemen. Of zijn meest hardcore fans nemen als standaard. Vrijwel iedereen had en heeft twijfels bij Joe.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon 3 jaar lang kop in zand steken van de media, hier werd afgelopen week nog geroepen dat hij scherper dan ooit is en zal zijn tijdens het debat.
Natuurlijk niet, als ze van Joe afwillen zouden ze het natuurlijk niet op deze manier doen. Zo beschadigen ze zichzelf ook. Wie ze ook mogen zijn dan. Het hele idee dat omdat dit debat niet goed ging het wel een complot moet zijn is gewoon belachelijk. De onderbouwing mist ook volledig.quote:Ze gooien ome Joe expres onder de bus hier met dit debat.
Nog nooit hebben ze zo vroeg een debat gehouden uberhaupt, het is echt een zet waaruit binnenkort blijkt wie de opvolger moet zijn.
Nogmaals totale onzin, achteraf is het makkelijk praten alsof je met 100% zekerheid wist wat er ging gebeuren. Je hebt overduidelijk geen glazen bol.quote:Iedereen maar ook iedereen die voor Biden in kleine kring werkt wist dat dit ging gebeuren, en ze lieten het gebeuren. Niks complot aan.
Tuurlijk joh, niet voor niks dat jullie Trumpfans niks anders in te brengen hebben na een debat dan wat je al een jaar of 5 aan het claimen bent. Nee duidelijk dat Trump scherp was hoor, hij pakte Biden maar mooi op letterlijk 0 politieke onderwerpen. Maar hey hij kwam wel beter uit zijn leugens! Score! Echt de paralympics van politiek dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De enige mensen die verrast zijn zijn de mensen die geloofden in de spin van de democraten/media dat het allemaal rechtse propaganda was. Ik blijf mij daarover verbazen want er was genoeg beeldmateriaal om te concluderen dat de beste man seniel is.
Geweldig dat je niet op het punt in gaat, Biden had geen off day. Dit is helaas wat Biden is en de “Trumpfans” roepen het al een tijd maar werden weggezet als leugenaars, propagandisten en meer van dat soort fraais.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, niet voor niks dat jullie Trumpfans niks anders in te brengen hebben na een debat dan wat je al een jaar of 5 aan het claimen bent. Nee duidelijk dat Trump scherp was hoor, hij pakte Biden maar mooi op letterlijk 0 politieke onderwerpen. Maar hey hij kwam wel beter uit zijn leugens! Score! Echt de paralympics van politiek dit.
Ja, dit dus. Hoe werkt hun selectiesysteem in godsnaam dat ze op deze twee uitkomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:53 schreef Straatcommando. het volgende:
300+ miljoen Amerikanen en ze kunnen kiezen tussen deze twee.
Ik kan en wil het nog steeds niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |