Ja nee die kreeg ik uiteraard ook eerst voor de kiezen, maar die weet ik vrij snel te omzeilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een gedoe. En gelukkig heb je niet te maken met een chatbot. Drama, die dingen.
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedoe. Allemaal om enkele medewerkers en dus kosten uit te sparen. Ondertussen is het klantcontact gewoon kut.
🥴quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."
- "Ik krijg de melding dat er iets is mis gegaan."
"Wat is de exacte melding?"
- "Er is iets mis gegaan."
Hier ben ik alleen vandaag al dik een uur mee bezig geweest.
Zit je eindelijk in het systeem, wil je iets aanpassen, lukt het niet, maar hee: deze keer krijg je tenminste geen foutmelding van dat het niet gelukt is!
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!quote:
Je mag best een klacht indienen hoor, daar wordt wel wat mee gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!
Het lijkt er haast op dat hoe professioneler ze zijn, hoe minder behulpzaam ze zijn!
Ik heb wel flink zitten klagen op een gegeven moment. Hopelijk leest een leidinggevende het allemaal nog door.
ff wat DM's gestuurd met wat voorbeelden over de communicatie met dat bedrijf!
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.quote:
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?
Ah fijn....rattenstreken zijn dat!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.
Maarja, na enkele maanden heb je het met het goedkopere abonnement gelukkig terugverdiend.
Ik las even Mazepinquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
de sprint wordt aMaZiNg ik support Max![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het in het algemeen lekker warm en zonnig.quote:
Greysquote:
Melige taalprofessional!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Onze vroegste vogel vandaag
[..]
Onze gehelmde motorrijder
[..]
Onze sportieve kluspapa
Ja, ik functioneer beter in lagere temperaturenquote:
Mailyquote:Op zondag 30 juni 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Onze vroegste vogel vandaag
[..]
Onze gehelmde motorrijder
[..]
Onze sportieve kluspapa
Ja wat wil je ook in zo'n dik pak?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik functioneer beter in lagere temperaturen
[..]
Maily
Thuis alleen de helm op hoorquote:
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis alleen de helm op hoor
Die zijn gewoon jaloersquote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!
Die zitten alleen maar te wachten tot die helm afgaatquote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!
Kunnen ze lang wachten!quote:Op zondag 30 juni 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten alleen maar te wachten tot die helm afgaat
Preciesquote:Op zondag 30 juni 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor koffie drinken hoef je 'm niet af te zetten, want dat drink je toch al niet!
Oh gaat prima:quote:Op zondag 30 juni 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
Alleen met douchen is het een beetje onhandig, lijkt me.
Steaming hotquote:Op zondag 30 juni 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh gaat prima:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mailyquote:Op maandag 1 juli 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
tong80
[..]
ToT
[..]
greysbones
[..]
TheStigsDutchCousin
Lovelyquote:
ToTGod!quote:Op maandag 1 juli 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
Zo, koter weer naar school geslingerd; hij is al dagenlang in een enorme kwebbelbui!En vandaag was hij daar bovenop super vrolijk en knuffelig!
Leuk heeft papa even rustquote:Op maandag 1 juli 2024 15:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is lekker met 2 vriendinnetjes aan het spelen bij 1 van hen thuis.Heerlijk enthousiast!
Haha, ik hou wel van zijn vrolijke drukte, maar wel als we dan ook ff naar buiten kunnen. Met dit weer is dat niet echt een optie en hem de hele tijd tussen de 4 muren hebben is niet handig.quote:
Nee zo is het droog en schijnt de zon en 10 minuten later een regenbuiquote:Op maandag 1 juli 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik hou wel van zijn vrolijke drukte, maar wel als we dan ook ff naar buiten kunnen. Met dit weer is dat niet echt een optie en hem de hele tijd tussen de 4 muren hebben is niet handig.
Ja zwaar irritant!quote:Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zo is het droog en schijnt de zon en 10 minuten later een regenbui
Morgen minder dan vandaag en zo te zien alleen 's ochtends.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:36 schreef Lovely het volgende:
De hele week, vrijdag wel weer hele dag zon
Hier wel veel regen morgen en overmorgen ..quote:Op maandag 1 juli 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen minder dan vandaag en zo te zien alleen 's ochtends.
Woensdag wordt wel weer kut, donderdag ook weer alleen 's ochtends, en vrijdag droog.
Maar ja; niets zo veranderlijk als weervoorspellingen he.
Pak de zonnebrandcrème dan maar tevoorschijn!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier wel veel regen morgen en overmorgen ..
Denk dat t nu toch wel aardig kloptquote:Op maandag 1 juli 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Pak de zonnebrandcrème dan maar tevoorschijn!Die voorspellingen.....
Dan is het fijn om alternatieven te hebben idd!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms is DTS niet leuk.
Soms?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms is DTS niet leuk.
Inderdaad. En er is ook leven buiten fok: dagelijkse beslommeringen, hobbys, gamen....quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het fijn om alternatieven te hebben idd!![]()
Zeer zeker!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. En er is ook leven buiten fok: dagelijkse beslommeringen, hobbys, gamen....
quote:
Moet je niet flikken hier in de wijk!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Stig stapt zo in zijn 8 cilinder en gaat even een dikke burnout doen voor jouw huis...
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zou hier ook schande van worden gesproken...
Hier spelen ook veel kinderen, om die reden wordt het hier idd ook niet gepikt als je gevaarlijk weggedrag hebt.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
In mijn straat zijn best wel veel kinderen, dus dan is het sowieso even not done als die buiten spelen.
Mijn vorige auto (ouwe diesel) die walmde best wel bij een koude start. Daar moest je niet achter staan, zeg maar.
Kaatje?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Vond het eerder vandaag ook wel treffend van Puzzie, over het jammer vinden dat Kaatje verslaafd is geraakt aan DTS; er is inderdaad zo veel meer te doen in het leven dan dit.
Volgens mij valt dat verslaafd zijn reuze meequote:
HIj bolkt anders wel als een moederneuker.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat verslaafd zijn reuze mee![]()
![]()
Hij is er nietquote:Op maandag 1 juli 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
HIj bolkt anders wel als een moederneuker.
Hier nietquote:Op maandag 1 juli 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat denken jullie?
Juist, goed geraden.
Het is weer begonnen te regenen.
Droog hier nog.. had ik toch wel wandeling kunnen makenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
En wat denken jullie?
Juist, goed geraden.
Het is weer begonnen te regenen.
Waar?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
@:thestigsdutchcousin I am waiting for you
Yup. 1-0.quote:
Hold my helmet.quote:
Of Frankrijk België genadeloos hard in de reet aan het neuken is onder de nieuwe ongewenste intimiteiten wet?quote:
Hier ben ik danquote:
Dank jequote:
Ywquote:
Max was gewoon Max. Wat mij het meeste opvalt is hoe een klein kind Norris nu blijkt te zijn, met zijn "ALS HIJ GEEN EXCUUS MAAKT IS DE VRIENDSCHAP VOORBIJ!" nonsens. Nergens voor nodig. Op de baan heb je geen vrienden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yw![]()
Ik kan het Max bashen niet meer lezen
Poeh he
Wat wordt hij er weer doorgehaald
Insgelijksquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was gewoon Max. Wat mij het meeste opvalt is hoe een klein kind Norris nu blijkt te zijn, met zijn "ALS HIJ GEEN EXCUUS MAAKT IS DE VRIENDSCHAP VOORBIJ!" nonsens. Nergens voor nodig. Op de baan heb je geen vrienden.
[..]
Insgelijks![]()
Echt hequote:Op maandag 1 juli 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yw![]()
Ik kan het Max bashen niet meer lezen
Poeh he
Wat wordt hij er weer doorgehaald
Sallyquote:Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Lang niet geweest hier!
Hoest hier?
Op deze plek al weer mn laatste avondje hiero![]()
Laatste avondje?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Lang niet geweest hier!
Hoest hier?
Op deze plek al weer mn laatste avondje hiero![]()
Ja echt een tijd geleden!!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lang geleden dat je hier was Maantje
Lovelyquote:
Greysquote:
Alles wel?quote:
Ja ook welquote:
Dat is ook wel fijn..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ook wel
Lekker rustig aan doen
Ja, rustig dagje vandaagquote:
Sallyquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:14 schreef Sally het volgende:
Moggellll
Snel even de dingen doen die moeten, en dan... Toedels.
Weer met de trein terug...
Mss nog lange stop ergens onderweg. Iemand een tip, aan de spoorlijn Sittard - Arnhem? Evt. Via Den Bosch?
https://www.bosschebollen.nl/quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, rustig dagje vandaag
[..]
Sally
Den Bosch!
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:14 schreef Sally het volgende:
Moggellll
Snel even de dingen doen die moeten, en dan... Toedels.
Weer met de trein terug...
Mss nog lange stop ergens onderweg. Iemand een tip, aan de spoorlijn Sittard - Arnhem? Evt. Via Den Bosch?
Ja euhm...quote:
Mailyboxquote:
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Da'wel erg direct, meteen over d'r doos beginnen!
Jij kent de achterliggende context nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Da'wel erg direct, meteen over d'r doos beginnen!
quote:
Hé psssst jij daarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kent de achterliggende context niet
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé psssst jij daarHey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kom je ook?quote:
Sallyquote:
ToTGodquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Getta, dat merk ken ik niet. Ik zie vooral Campina in de supermarkt staan.
En hee luitjes!
Greysquote:
Stiggyquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
ToTGod
[..]
Greys
Skattiequote:
Zij komt hier ook wel eens hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee hoor, zit helemaal goedquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Zij komt hier ook wel eens hoor!
Ze zegt iig nietBolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dotjequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Zij komt hier ook wel eens hoor!
Ze zegt iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hey Stigquote:
Hey.quote:
quote:
Zal jou eens leggenquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey.
Speciaal voor jou een spoiler.
Leg de schuld bij degene neer die WEL dat woord zegt
quote:
Ja nu lach je nogquote:
Ja.quote:
Hey Justin, jij hierquote:
Jou eens neerleggenquote:
En wie wil je daarvoor meebrengen dan.quote:
Mijn lengte is genoegquote:
Tsss.quote:
Funsize toch?quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsss.
Tuu'k. Wrijf het er effe in dat ik shorty ben.
Ja.Ja.quote:
Kom je ook?quote:
Mailyquote:
Lovelyquote:
Slaapkopje Sallyquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
Middagghhh.
Vrije dag hier, dus even een gat in de dag geslapen.
Had het blijkbaar nodig
Ook niet in mij?quote:
quote:
Greys, skattiequote:
Dat Max de oppositie basht? Uiteraard!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
Klaar voor een ouderwets raceweekend Max bashen?
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greys, skattie![]()
[..]
Dat Max de oppositie basht? Uiteraard!
Ja, al is Nattekat wel goed bezig geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Zijn meteen de trollen weer verdwenen in F1
Qua mods in F1 zit het wel goedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al is Nattekat wel goed bezig geweest.
Is er ergens te kijken zonder Viaplay ? Mijn vorige linkje is verdwenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Qua mods in F1 zit het wel goed
Sterk team
F1TV Pro?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er ergens te kijken zonder Viaplay ? Mijn vorige linkje is verdwenen.
Sallyquote:
Zal straks eens proberen. Bedankt.quote:
Oh sorry tong. Toch even een heads up...quote:
Dotjequote:
Hey schatjequote:
Moppiequote:
Hij zegt moppie tegen mijquote:
Zij zegt schatje tegen mijquote:
Ze durft wel hequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij zegt schatje tegen mij
Ja, hij ook!quote:
Oh neequote:
Ja, wij zonderen ons wel afquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon je oorkleppen dichtdoen
dit was iets tussen jou en @:Dotteke , toch?
Altijd weer @maily he die er tussen komtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wij zonderen ons wel af
Oepsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd weer @:maily he die er tussen komt
Ze mag ook meedoenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd weer @:maily he die er tussen komt
quote:
O. Dan doe ik wel een stapje terug en maak ik plaats voor Maily 🤔quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Dan doe ik wel een stapje terug en maak ik plaats voor Maily 🤔
🤣quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
greysie?Net kwart over geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
greysie?JusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
JusJij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lovelyquote:
Alles wel deerne?quote:
Ja hoor, rustig weekend en dadelijk F1 kijken. En vanavond dan zien of Nederland wintquote:
Nederland gaat winnen, heb er een goed gevoel overquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, rustig weekend en dadelijk F1 kijken. En vanavond dan zien of Nederland wint
Het wordt sowieso een zware strijd!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nederland gaat winnen, heb er een goed gevoel over![]()
Dat sowieso met veel gele/rode kaartenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt sowieso een zware strijd!
Dat vooral. Zal er hard aan toe gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso met veel gele/rode kaarten
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. Zal er hard aan toe gaan.
ToTGod!quote:
Wel gekeken en ik vond het tof!quote:Op zondag 7 juli 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTGod!
Beetje genoten gisteren?
Zeker. Het eerste Nederlandse succes dit weekend. Kijken of Max er een tweede bij kan voegenquote:Op zondag 7 juli 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel gekeken en ik vond het tof!
Maar door omstandigheden was er weinig reden tot genieten.
Maar was sowieso wel mooi om te zien!
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Maar door omstandigheden was er weinig reden tot genieten.
Duim dat het minder zwaar zal zijn....quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Tja ik ben benieuwd hoe de komende periode zal zijn.
Uitbundig zitten feesten?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Sally het volgende:
Moggellll - ik ga me nog eventjes omdraaien...
Laat geworden gisteren...zzzzz
Haha - ja! Maar niet vanwege Oranjequote:Op zondag 7 juli 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitbundig zitten feesten?
Hier reed vannacht één of andere feestwagen rond met dikke luidsprekers om mensen duidelijk te maken dat ze zouden moeten gaan feesten i.p.v. slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |