Ja nee die kreeg ik uiteraard ook eerst voor de kiezen, maar die weet ik vrij snel te omzeilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een gedoe. En gelukkig heb je niet te maken met een chatbot. Drama, die dingen.
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedoe. Allemaal om enkele medewerkers en dus kosten uit te sparen. Ondertussen is het klantcontact gewoon kut.
🥴quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."
- "Ik krijg de melding dat er iets is mis gegaan."
"Wat is de exacte melding?"
- "Er is iets mis gegaan."
Hier ben ik alleen vandaag al dik een uur mee bezig geweest.
Zit je eindelijk in het systeem, wil je iets aanpassen, lukt het niet, maar hee: deze keer krijg je tenminste geen foutmelding van dat het niet gelukt is!
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!quote:
Je mag best een klacht indienen hoor, daar wordt wel wat mee gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!
Het lijkt er haast op dat hoe professioneler ze zijn, hoe minder behulpzaam ze zijn!
Ik heb wel flink zitten klagen op een gegeven moment. Hopelijk leest een leidinggevende het allemaal nog door.
ff wat DM's gestuurd met wat voorbeelden over de communicatie met dat bedrijf!
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.quote:
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?
Ah fijn....rattenstreken zijn dat!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.
Maarja, na enkele maanden heb je het met het goedkopere abonnement gelukkig terugverdiend.
Ik las even Mazepinquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
de sprint wordt aMaZiNg ik support Max![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het in het algemeen lekker warm en zonnig.quote:
Greysquote:
Melige taalprofessional!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Onze vroegste vogel vandaag
[..]
Onze gehelmde motorrijder
[..]
Onze sportieve kluspapa
Ja, ik functioneer beter in lagere temperaturenquote:
Mailyquote:Op zondag 30 juni 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Onze vroegste vogel vandaag
[..]
Onze gehelmde motorrijder
[..]
Onze sportieve kluspapa
Ja wat wil je ook in zo'n dik pak?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik functioneer beter in lagere temperaturen
[..]
Maily
Thuis alleen de helm op hoorquote:
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis alleen de helm op hoor
Die zijn gewoon jaloersquote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!
Die zitten alleen maar te wachten tot die helm afgaatquote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel de gordijnen dicht houden dan, anders hebben de buren een interessant schouwspel!
Kunnen ze lang wachten!quote:Op zondag 30 juni 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Die zitten alleen maar te wachten tot die helm afgaat
Preciesquote:Op zondag 30 juni 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor koffie drinken hoef je 'm niet af te zetten, want dat drink je toch al niet!
Oh gaat prima:quote:Op zondag 30 juni 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
Alleen met douchen is het een beetje onhandig, lijkt me.
Steaming hotquote:Op zondag 30 juni 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh gaat prima:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mailyquote:Op maandag 1 juli 2024 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
tong80
[..]
ToT
[..]
greysbones
[..]
TheStigsDutchCousin
Lovelyquote:
ToTGod!quote:Op maandag 1 juli 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
Zo, koter weer naar school geslingerd; hij is al dagenlang in een enorme kwebbelbui!En vandaag was hij daar bovenop super vrolijk en knuffelig!
Leuk heeft papa even rustquote:Op maandag 1 juli 2024 15:18 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is lekker met 2 vriendinnetjes aan het spelen bij 1 van hen thuis.Heerlijk enthousiast!
Haha, ik hou wel van zijn vrolijke drukte, maar wel als we dan ook ff naar buiten kunnen. Met dit weer is dat niet echt een optie en hem de hele tijd tussen de 4 muren hebben is niet handig.quote:
Nee zo is het droog en schijnt de zon en 10 minuten later een regenbuiquote:Op maandag 1 juli 2024 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik hou wel van zijn vrolijke drukte, maar wel als we dan ook ff naar buiten kunnen. Met dit weer is dat niet echt een optie en hem de hele tijd tussen de 4 muren hebben is niet handig.
Ja zwaar irritant!quote:Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zo is het droog en schijnt de zon en 10 minuten later een regenbui
Morgen minder dan vandaag en zo te zien alleen 's ochtends.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:36 schreef Lovely het volgende:
De hele week, vrijdag wel weer hele dag zon
Hier wel veel regen morgen en overmorgen ..quote:Op maandag 1 juli 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen minder dan vandaag en zo te zien alleen 's ochtends.
Woensdag wordt wel weer kut, donderdag ook weer alleen 's ochtends, en vrijdag droog.
Maar ja; niets zo veranderlijk als weervoorspellingen he.
Pak de zonnebrandcrème dan maar tevoorschijn!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier wel veel regen morgen en overmorgen ..
Denk dat t nu toch wel aardig kloptquote:Op maandag 1 juli 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Pak de zonnebrandcrème dan maar tevoorschijn!Die voorspellingen.....
Dan is het fijn om alternatieven te hebben idd!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms is DTS niet leuk.
Soms?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms is DTS niet leuk.
Inderdaad. En er is ook leven buiten fok: dagelijkse beslommeringen, hobbys, gamen....quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het fijn om alternatieven te hebben idd!![]()
Zeer zeker!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. En er is ook leven buiten fok: dagelijkse beslommeringen, hobbys, gamen....
quote:
Moet je niet flikken hier in de wijk!quote:Op maandag 1 juli 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Stig stapt zo in zijn 8 cilinder en gaat even een dikke burnout doen voor jouw huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |