SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Desalniettemin een welgemeend welkom.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben er, maar het duurt altijd lang voordat ik ingetuned ben.
Een beetje wel, ja. Heb vandaag een lange wandeling gemaakt van 15 km.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
Ben je al een beetje bekomen van deze hectische week?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje wel, ja. Heb vandaag een lange wandeling gemaakt van 15 km.
Dat hielp ook wel.
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Was het niet te warm daarvoor?
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.
Het was wel lekker warm. Niet benauwd inderdaad. Vanochtend ook een wandeling van 2 uur gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.
Je moet niet spotten met vogels.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was wel lekker warm. Niet benauwd inderdaad. Vanochtend ook een wandeling van 2 uur gemaakt.
Nog wat bijzondere vogels gespot.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
Hepie en Hepie - Ik lig op mijn kussen stil te dromen
quote:
Ja, ik vond hem ook bijzonder vooral voor die tijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Wat een lelijke hoes van Boudewijn de Groot.
De vorige deed inderdaad geen belletje rinkelen en deze ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef Melting het volgende:
Komen zo nog wel bekendere nummers hoor.
Deze dame is ook alweer bijna 20 jaar geleden overleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
De vorige deed inderdaad geen belletje rinkelen en deze ook niet.
O.a. een rode wouw. Een rustende kiekendief, en torenvalk op een meter of 4, patrijzen, roodborsttapuiten , grote karekietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet niet spotten met vogels.![]()
Wat heb je zoal gezien?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dame is ook alweer bijna 20 jaar geleden overleden.
[ afbeelding ]
Kiekendieven zijn mooie vogels, vind ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O.a. een rode wouw. Een rustende kiekendief, en torenvalk op een meter of 4, patrijzen, roodborsttapuiten , grote karekiet
Kiekendieven zijn wel een van mijn favoriete roofvogels. Ook gaaf wat er gebeurt in een veld als er een aan komt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kiekendieven zijn mooie vogels, vind ik.
En een torenvalk van zo dichtbij.
Ik spot alleen. En ik geniet er ook vooral van.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
Maak je dan ook foto's, Symph? Of is het echt alleen de sport van het spotten?
Dat is al wat. Weet zeker dat veel mensen je dat niet nadoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
De enige vogels die ik spot zijn de huis-tuin-en-keuken-vogels en ooievaars en reigers. Andere vogels herken ik ook helemaal niet. Van de roofvogels herken ik alleen de buizerd en de uilen.
Ik ben ook begonnen met de weidevogels en wadvogels. En langzamerhand ben ik de kleine bogeltjes aan het herkennen, maar dat is soms best heel lastig. Er zijn er veel die op elkaar lijken. Ik ga zo nu en dan mee met excursies en daar steek ik een hoop van op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
De enige vogels die ik spot zijn de huis-tuin-en-keuken-vogels en ooievaars en reigers. Andere vogels herken ik ook helemaal niet. Van de roofvogels herken ik alleen de buizerd en de uilen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Harry Belafonte round the bay of Mexico
Dat ziet er hemels uitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Melting het volgende:
Ik zit momenteel aan deze:
[ afbeelding ]
Wat drinken jullie?
quote:
Ik sla deze over. Ik zit saai aan de thee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Melting het volgende:
Ik zit momenteel aan deze:
[ afbeelding ]
Wat drinken jullie?
Wat voor thee drink je dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla deze over. Ik zit saai aan de thee.
Niks mis met theequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla deze over. Ik zit saai aan de thee.
Mee eens. Op het werk drink ik dat ook altijd.quote:
quote:
Ik vind hem ook in de zomer gewoon lekker.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind die wel erg lekker. Maar dan wel in de winter.
En raadde je het lied? Of niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik luisterde als kind altijd naar Raad een lied of niet
quote:
Waarom speelt groot Symphje geen orgel meer dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit speelde ik als heel klein Symphje op het orgel
Dat is wel een goede vraagquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom speelt groot Symphje geen orgel meer dan?
Je moet nog een keer op een meet orgelen voor ons.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag![]()
Het blijft bij voornemens
Doen we een Efteling meet, speel ik op het waterorgelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet nog een keer op een meet orgelen voor ons.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doen we een Efteling meet, speel ik op het waterorgel
Een waterorgelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doen we een Efteling meet, speel ik op het waterorgel
+1quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Deze kan ik helemaal meeneurieën, maar even geen titel en artiest
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Deze kan ik helemaal meeneurieën, maar even geen titel en artiest
Ach natuurlijk, maar dat is er een die ik nooit op kan lepelen.quote:
Ik ook niet, ik deed het een beetje op gevoel en wat ik een keertje in dat programma van Elise Schaap heb gezienquote:
https://haags.nu/quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik deed het een beetje op gevoel en wat ik een keertje in dat programma van Elise Schaap heb gezien
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
The Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag meeten?
[ afbeelding ]
Ik spreik net as livelink helaas gein Haags!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil graag DJ Melting komplimentere met de fène muziek die hè vanavond, net as altèd, draait.
Plus einquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil graag DJ Melting komplimentere met de fène muziek die hè vanavond, net as altèd, draait.
Daah wil ik me graag bè anslùitûhquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Niet vergeten, maar ik herken die van de Fugees ook eerder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben zo aan de Fugees-versie gewend dat ik deze bijna was vergeten
Dat zegt me niet direct iets.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
Als ik deze hoor, moet ik steeds denken aan de versie van Jiskefet!
Kinderpindakaasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
Nooit gaan luisteren, die versie. Zorgvuldig vermijden, anders is dit nummer voorgoed verpest voor je. Vergelijk het maar met een Mama Appelsap die je niet meer kunt on-horen.quote:
Ik ook steeds meer. De man heeft gewoon een aantal geweldige nummers gemaakt, waar dit er zeker één van is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo fan van zijn stem en zijn fluitkunsten
Geen idee…quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
Waarom moet ik aan Ron Brandsteder denken bij dit nummer?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef livelink het volgende:
Waarom moet ik aan Ron Brandsteder denken bij dit nummer?
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik inmiddels wel. Hij heeft hem gecovered. Heimwee
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik inmiddels wel. Hij heeft hem gecovered. Heimwee
Ja, dat. En dan is het toch nog ergens in mijn brein blijven hangen waardoor ik zo'n mooi nummer met hem associeer.quote:
Die een Italiaans nummer in het Duits zingtquote:
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een poging tot slapen doen.
Ik was vanochtend ook weer achterlijk vroeg wakker.
Dank voor de fijne muziek
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een poging tot slapen doen.
Ik was vanochtend ook weer achterlijk vroeg wakker.
Dank voor de fijne muziek
Ik ga je nu een plezier doen..... hoop ik.quote:
Ik hoor het echt voor het eerst.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ga je nu een plezier doen..... hoop ik.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Nou... het nummer is nu ook voorgoed verpest voor Livelink
Graag gedaan.quote:
Wordt je straks schreeuwend wakker...... PETER!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ja, fijn…. Dit gaat de eerste uur of 8 niet meer uit mijn kop![]()
Stangers in the night![]()
Na deze ben ik echt weg
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
The Righteous Brothers - You've Lost That Loving Feeling
Ik vind deze toch net iets lekkerder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Deze en The Sun Ain't Gonna Shine Anymore lijken zo veel op elkaar dat ik The Sun Ain't Gonna Shine Anymo al had getypt
Dat is wel bijzonder.....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef livelink het volgende:
Ik gok dan maar dat dit Tammy Wynette is.
Ja, ik hoopte dat ze over zichzelf zou zingen. Maar eerlijkg gezegd hoorde ik er ook geen country in.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder.....
Het nummer heet Tammy.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Mooi nummer, ik kende dit niet. Even opslaan
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Brand Weizen geworden
Otis Redding - Dreams To Remember
Sterkte.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Brand Weizen geworden
Otis Redding - Dreams To Remember
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:19 schreef livelink het volgende:
Dennie Christian - Schön ist es auf der Welt zu sein
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:28 schreef livelink het volgende:
Joost Nuissl - Blij dat ik je niet vergeten ben
Ik denk dat je er niet veel nieuws van gaat horen. Teren vooral op succes van vroeger.quote:
Toch is dit wel aardig. Ik gok op Penny Lane qua titelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel nieuws van gaat horen. Teren vooral op succes van vroeger.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch is dit wel aardig. Ik gok op Penny Lane qua titel
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:34 schreef DJ11 het volgende:
De onvolprezen Dusty Springfield - Goin' Back
Zat het in het verkeerde topic te postenquote:
Je quote een niet bestaande quote van jezelf.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Zat het in het verkeerde topic te posten
Ik zie hem wel, maar ik had hem inderdaad net verwijderd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Je quote een niet bestaande quote van jezelf.
[ afbeelding ]
En ook echt een heel verkeerd topic waar ik net boos was geworden op Bansheeboy en vervolgens vrolijk CCR postte.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook echt een heel verkeerd topic waar ik net boos was geworden op Bansheeboy en vervolgens vrolijk CCR postte.
Ja, helaas zwakte het mijn punt ook wel een beetje af.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die zullen ook wel denken... die livelink is de kluts een beetje kwijt.
Heb daar even gereageerd... (Nooit met die irritante user in discussie gaan, is mijn tip)quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Zat het in het verkeerde topic te posten
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk, maar hij haalt echt het bloed onder je nagels vandaan met zijn manier van posten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb daar even gereageerd... (Nooit met die irritante user in discussie gaan, is mijn tip)
De Parelvissers. Volgens mij is dit het enige bekende stuk daaruit. Maar toch mooi.quote:
Het nummer heet: Dit is een plek om lief te hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
Toon Hermans dan maar - Een dag om lief te hebben
Ja, het werkt.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ben nu echt gewoon wat aan het pielen, maar lijkt in ieder geval te werken.
Nee gewoon wat aan het afspelen, maar nu wel een paar tracks die een beetje zouden moeten passen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het werkt.
Lekkere uptempo track.
Ben je nou aan het mixen?
Lukt prima, zo te horen…quote:Op zondag 30 juni 2024 11:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee gewoon wat aan het afspelen, maar nu wel een paar tracks die een beetje zouden moeten passen.
Probeer ze wel een beetje over te laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |