SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Desalniettemin een welgemeend welkom.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben er, maar het duurt altijd lang voordat ik ingetuned ben.
Een beetje wel, ja. Heb vandaag een lange wandeling gemaakt van 15 km.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
Ben je al een beetje bekomen van deze hectische week?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje wel, ja. Heb vandaag een lange wandeling gemaakt van 15 km.
Dat hielp ook wel.
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Was het niet te warm daarvoor?
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.
Het was wel lekker warm. Niet benauwd inderdaad. Vanochtend ook een wandeling van 2 uur gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was eigenlijk wel behoorlijk warm, maar gisteren was het te benauwd. Vandaag was het eigenlijk beter ondanks de warmte.
Je moet niet spotten met vogels.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was wel lekker warm. Niet benauwd inderdaad. Vanochtend ook een wandeling van 2 uur gemaakt.
Nog wat bijzondere vogels gespot.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
Hepie en Hepie - Ik lig op mijn kussen stil te dromen
quote:
Ja, ik vond hem ook bijzonder vooral voor die tijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Wat een lelijke hoes van Boudewijn de Groot.
De vorige deed inderdaad geen belletje rinkelen en deze ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:26 schreef Melting het volgende:
Komen zo nog wel bekendere nummers hoor.
Deze dame is ook alweer bijna 20 jaar geleden overleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
De vorige deed inderdaad geen belletje rinkelen en deze ook niet.
O.a. een rode wouw. Een rustende kiekendief, en torenvalk op een meter of 4, patrijzen, roodborsttapuiten , grote karekietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet niet spotten met vogels.![]()
Wat heb je zoal gezien?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dame is ook alweer bijna 20 jaar geleden overleden.
[ afbeelding ]
Kiekendieven zijn mooie vogels, vind ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O.a. een rode wouw. Een rustende kiekendief, en torenvalk op een meter of 4, patrijzen, roodborsttapuiten , grote karekiet
Kiekendieven zijn wel een van mijn favoriete roofvogels. Ook gaaf wat er gebeurt in een veld als er een aan komt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kiekendieven zijn mooie vogels, vind ik.
En een torenvalk van zo dichtbij.
Ik spot alleen. En ik geniet er ook vooral van.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
Maak je dan ook foto's, Symph? Of is het echt alleen de sport van het spotten?
Dat is al wat. Weet zeker dat veel mensen je dat niet nadoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
De enige vogels die ik spot zijn de huis-tuin-en-keuken-vogels en ooievaars en reigers. Andere vogels herken ik ook helemaal niet. Van de roofvogels herken ik alleen de buizerd en de uilen.
Ik ben ook begonnen met de weidevogels en wadvogels. En langzamerhand ben ik de kleine bogeltjes aan het herkennen, maar dat is soms best heel lastig. Er zijn er veel die op elkaar lijken. Ik ga zo nu en dan mee met excursies en daar steek ik een hoop van op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
De enige vogels die ik spot zijn de huis-tuin-en-keuken-vogels en ooievaars en reigers. Andere vogels herken ik ook helemaal niet. Van de roofvogels herken ik alleen de buizerd en de uilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |