abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 10:57:21 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214736109
In een andere setting (waar de muren en plafonds niet roze zijn), zou ik de roze bank dan wel weer leuk vinden, qua kleur vooral, de bank zelf vind ik niet echt wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214736128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.
Lol @Frutsel noemt mij altijd Tante Til :D
pi_214736148
quote:
Je kan zeggen wat je wil, maar voor planten zorgen kan ze wel.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_214736265
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 09:32 schreef marcel.de het volgende:

[..]
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert. :D

Wel lekker bijkleurend profielimage heb jij @:mascara-klodder
:P

En de vloekende vloer of plant? Vergeet dat koperen blok niet he waar die kleine plant op staat:

[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn huis niet zo :D

Zwart/groen/rood/antraciet. Het zou zo door een man ingericht zijn :+
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:05:54 #209
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_214741173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:

[..]
ik vind dat kleed anders ook "zum kotsen"

Zonder dagelijkse hoeveelheid van deze drank zou ik het niet overleven in dit huis..

[ afbeelding ]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis! :o
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:33:18 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214741193
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:31 schreef MissRelin het volgende:

[..]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis! :o
Zou deze Barbie haar deodorant, tandpasta, shampoo enz. wat in badkamer gebruikt wordt ook op kleur kiezen?
Dat er op die manier toch nog wat roze (behalve de handdoeken, die vast roze zijn) in de badkamer komt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 augustus 2024 @ 07:26:53 #212
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_214742266
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............ :{

Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:

voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zondag 18 augustus 2024 @ 07:33:20 #213
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_214742273
En bij DIT huis ( :? ) krijg je ook geen binnenfoto's, maar kan je bijna al naar binnen kijken *O*

pi_214742463
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 07:26 schreef marcel.de het volgende:
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............ :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:

[ afbeelding ]
Er is zelfs een speciale website voor gemaakt, dus ik dacht: daar misschien foto's van binnen? Maar nee.

Je kan wel wat uit de tekst halen:
quote:
Ben je op zoek naar een woning met potentie?
Deze woning biedt een kans voor degenen die op zoek zijn naar een project en niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken!

De woning verkeert in een matige staat van onderhoud, maar biedt wel veel potentieel om het om te bouwen tot een modern en comfortabel thuis.

- De as is, where is-clausule is van toepassing, alsmede de niet zelfbewonersclausule.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214766449
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.

Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma. ;( Die combinatie zou verboden moeten worden.

woensdag 21 augustus 2024 @ 10:09:19 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_214766478
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.

[ afbeelding ]

Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma. ;( Die combinatie zou verboden moeten worden.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat beide slaapkamers een eigen badkamer hebben :D Als je zo weinig ruimte heb, zou ik wellicht een andere keuze gemaakt hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214766678
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:51:23 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214766708
Tering, die impressies :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:52:26 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_214766712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.
Er is een eerste verdieping en een tweede verdieping en op beide verdiepingen volgens de plattegrond is er een badkamer (en een slaapkamer)?

Ik heb het niet over de eerste verdieping (extra)

(En ik keek dus juist op de plattegronden omdat die over het algemeen geen impressies geven, vandaar dat ik het slaapkamers noem, want dat staat er.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214766872
Oh zo, ik zag die eerste verdieping niet als slaapkamer.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:37:37 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214767026
De eerste verdieping is nu dus ingericht als woonkamer.

Ik snap die twee badkamers wel. Anders moet er altijd iemand door de slaapkamer van een ander.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214771184
quote:
Mooi huis in Utrecht.
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 21:17:05 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214771707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.
Dat ‘blinde raam’ is waar op de eerste verdieping de badkamer zit.

De dakkapel ‘zonder raam’ heeft aan de bovenkant een raam (dat ook nog open kan).

Het heet cortenstaal en die roest is geen foutje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214772243
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 07:07:30 #225
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_214773082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef LauriLynne het volgende:
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.
en jammer dat het 8 ton kost? :?
pi_214773237
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het een prachtig huis. Heel slim ingericht waardoor er veel is gemaakt van de 95m2. Dit vind ik met name slimme ingrepen:

Daardoor voelt het huis ruimer dan het is. En het ontbreken van hallen zorgt voor minder loze ruimte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214773316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:

[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.
pi_214773319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:53 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

Daardoor voelt het huis ruimer dan het is. En het ontbreken van hallen zorgt voor minder loze ruimte.
Deze foto. Prachtig. O+ Heel veel mooie stukjes in het huis.
Wat hou ik toch van dit soort unieke huizen met eigenzinnige kamers en dingen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214773343
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze foto. Prachtig. O+ Heel veel mooie stukjes in het huis.
Wat hou ik toch van dit soort unieke huizen met eigenzinnige kamers en dingen.
Tegelijk is het moeilijk daar een prijskaartje aan te hangen. Prijs per vierkante meter voor een specifieke locatie is een behoorlijke duidelijke maat, net als het energielabel, maar als je meer vraagt omdat je huis onder architectuur is verbouwd moet je maar net de gek vinden die er verliefd op wordt. In dit geval lukt dat ongetwijfeld.
pi_214774256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:

[..]
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.
Door het soort huis is het waarschijnlijk voor een select aantal mensen interessant, maar ik denk genoeg dink stellen zijn die daar graag willen wonen en het geld ervoor hebben.
pi_214774308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:40 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.
Door het soort huis is het waarschijnlijk voor een select aantal mensen interessant, maar ik denk genoeg dink stellen zijn die daar graag willen wonen en het geld ervoor hebben.
Ik zou zelf zo'n huis overwegen als de kinderen het huis uit zijn. Het enige wat me tegenstaat is het ontbreken van een tuin en de inkijk vanuit de omringende huizen. Als ik er een tweede huis op het platteland bij had, dan zou ik het perfect vinden. :+
pi_214777477
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het heet cortenstaal en die roest is geen foutje.
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.
Het is nu hip en modern, over een paar jaar zeggen we "typisch 20-ties".
  donderdag 22 augustus 2024 @ 18:33:54 #233
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_214777604
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.
Het is nu hip en modern, over een paar jaar zeggen we "typisch 20-ties".
Corten staal was vooral 10-20jaar geleden hip ;) . Maar het feit dat jij dit post geeft wel aan dat het toch minder gedateerd voelt dan je zou verwachten.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:00:16 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214781845
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 07:33 schreef marcel.de het volgende:
En bij DIT huis ( :? ) krijg je ook geen binnenfoto's, maar kan je bijna al naar binnen kijken *O*

[ afbeelding ]
"voor de hobbyist", "voor iemand met twee rechterhanden", "opknappertje"
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214786672
Kijk, hier zou ik nou graag eens het verhaal achter weten:

De tekst op de deur dan welteverstaan.
"Niet bijten, niet slaan, niet pesten."

https://www.funda.nl/deta(...)deplein-35/43698593/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214786775
Dat huis in Utrecht staat inderdaad in een van de duurdere wijken van Utrecht, en echt nét buiten de singels. Die gaat wel weg hoor, voor die prijs. Ik vind m ook tof.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:12:23 #237
236264 crew  capricia
pi_214787300
Denk dat ie wel voor meer dan 8 ton weg gaat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214789007
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.

https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/

Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 07:09:32 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_214789140
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Het is op de verdere foto's niet te zien, maar ik gok dat de pijp verder naar boven voert buiten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:05:30 #240
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_214789237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Had ik in mijn vorige woning NL en huidige DLD ook. Gewoon dubbelwandige pijp aan de buitenkant, als hij maar hoog genoeg is en trekt. Schoorsteenveger in DLD meet dat, zijn normen voor qua hoogte, afstand enzovoort. Ik zie de pijp trouwens verder niet op de foto's.
Is trouwens een pelletkachel, geen gewone houtkachel dus veel minder uitstoot en geen rook bij het opstarten. Vuur is immers mechanisch.
Aan de andere kant is dit wel dichtbevolkt gebied dus kan gezeur van komen.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:24:29 #241
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_214789298
Ik heb mijn hoofd er over gebroken, google maps 2014 beelden, andere kaartsensites met sateliet ook niet wijzer. Maar ik kwam er uiteindelijk op uit dat de kachel naast de voordeur zit en naar buiten steekt en daar zie ik dit rare uitstulpinkje.
Dan moet ik @Hiddendoe gelijk geven, dat kan echt niet:

Of de pijp is tijdelijk weggehaald omdat het onogenlijk is zo voor de karakteristieke gevel. Heel apart dit
pi_214790052
De uitgang van die kachelpijp zit toch gewoon tussen die twee ramen rechts? Boven dat bronskleurige beeld zie je iets uit de muur steken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214791693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef Isabeau het volgende:
De uitgang van die kachelpijp zit toch gewoon tussen die twee ramen rechts? Boven dat bronskleurige beeld zie je iets uit de muur steken.
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.

Hier nog duidelijker te zien. Dit is dus die kachelpijp die er aan de buitenkant uit steekt en de rook over het voortuintje uit blaast.
pi_214791810
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.

pi_214792112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.

[ afbeelding ]

Hier nog duidelijker te zien. Dit is dus die kachelpijp die er aan de buitenkant uit steekt en de rook over het voortuintje uit blaast.

Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?

Ik heb dit wel vaker gezien, o.a. bij een woning hier in de buurt. Het valt daar op omdat de gevel er rondom flink zwart van roet is. Lijkt mij vooral een goedkope oplossing voor een incidentele gezelligheidsstoker maar verre van ideaal. Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:28:18 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_214792316
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?

Ik heb dit wel vaker gezien, o.a. bij een woning hier in de buurt. Het valt daar op omdat de gevel er rondom flink zwart van roet is. Lijkt mij vooral een goedkope oplossing voor een incidentele gezelligheidsstoker maar verre van ideaal. Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
Nope, ik had niet door dat het aan de voorgevel zat :@
En kon het op andere foto's dus niet vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214794065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedoel je dat de buitenmuur scheef loopt? Duidelijk te zien op de plattegrond.

zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:01:55 #248
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_214795546
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
Deze oplossing is tijdelijk toegestaan danwel gedoogd geweest in Nederland voor pelletkachels.
Dat is nu al meerdere jaren niet meer toegestaan, dergelijke geveldoorvoeren mogen alleen gebruikt worden bij gaskachels En zelfs dan is niet elke positie zomaar toegestaan.

Wat je hier ziet is niet toegestaan en zal moeten worden aangepast naar een afvoer die boven het dakvlak uit komt. Het lijkt me dat gezien de plaatsing (voorgevel) de welstandscommissie er ook wat van moet vinden.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:07:28 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214795596
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nope, dat is gezichtsbedrog.
Muur is scheef, tegels zijn recht (en gewoon vlak) gelegd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214795815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.
Witte Vrouwen is idd een upper class wijk. Zit tussen het begin van Utrecht (als je vanuit richting Zeist/De Bilt komt)en de binnenstad in, je bent er met 10 minuten lopen.
  zondag 25 augustus 2024 @ 17:01:23 #251
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214803689
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?

https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:45:25 #252
332676 OkkieTrooy
Het leven is geen krentenbol
pi_214807794
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?

[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.
Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:05:51 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214808414
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin... die hij deelt met de buren.

Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214808432
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin...
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Wat grappig. Op zolder hebben zoveel mensen wat staan, nooit gedacht aan de tuin. :D Ik vind het wel erg leuk. (Mits je dat wat meer uit het zicht hebt.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:11:37 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214808441
Zijn idee van sfeer is trouwens dit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')