Lol @Frutsel noemt mij altijd Tante Tilquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.
Je kan zeggen wat je wil, maar voor planten zorgen kan ze wel.quote:
Gelukkig is mijn huis niet zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:32 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert.
Wel lekker bijkleurend profielimage heb jij @:mascara-klodder![]()
En de vloekende vloer of plant? Vergeet dat koperen blok niet he waar die kleine plant op staat:
[ afbeelding ]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind dat kleed anders ook "zum kotsen"
Zonder dagelijkse hoeveelheid van deze drank zou ik het niet overleven in dit huis..
[ afbeelding ]
Zou deze Barbie haar deodorant, tandpasta, shampoo enz. wat in badkamer gebruikt wordt ook op kleur kiezen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:31 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!
Er is zelfs een speciale website voor gemaakt, dus ik dacht: daar misschien foto's van binnen? Maar nee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:26 schreef marcel.de het volgende:
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:
[ afbeelding ]
quote:Ben je op zoek naar een woning met potentie?
Deze woning biedt een kans voor degenen die op zoek zijn naar een project en niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken!
De woning verkeert in een matige staat van onderhoud, maar biedt wel veel potentieel om het om te bouwen tot een modern en comfortabel thuis.
- De as is, where is-clausule is van toepassing, alsmede de niet zelfbewonersclausule.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat beide slaapkamers een eigen badkamer hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.
[ afbeelding ]
Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma.Die combinatie zou verboden moeten worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is een eerste verdieping en een tweede verdieping en op beide verdiepingen volgens de plattegrond is er een badkamer (en een slaapkamer)?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.quote:
Dat ‘blinde raam’ is waar op de eerste verdieping de badkamer zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.
en jammer dat het 8 ton kost?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef LauriLynne het volgende:
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.
Ik vind het een prachtig huis. Heel slim ingericht waardoor er veel is gemaakt van de 95m2. Dit vind ik met name slimme ingrepen:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.
[ afbeelding ]
Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma.Die combinatie zou verboden moeten worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
en jammer dat het 8 ton kost?
Deze foto. Prachtig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Daardoor voelt het huis ruimer dan het is. En het ontbreken van hallen zorgt voor minder loze ruimte.
Tegelijk is het moeilijk daar een prijskaartje aan te hangen. Prijs per vierkante meter voor een specifieke locatie is een behoorlijke duidelijke maat, net als het energielabel, maar als je meer vraagt omdat je huis onder architectuur is verbouwd moet je maar net de gek vinden die er verliefd op wordt. In dit geval lukt dat ongetwijfeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto. Prachtig.Heel veel mooie stukjes in het huis.
Wat hou ik toch van dit soort unieke huizen met eigenzinnige kamers en dingen.
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
en jammer dat het 8 ton kost?
Ik zou zelf zo'n huis overwegen als de kinderen het huis uit zijn. Het enige wat me tegenstaat is het ontbreken van een tuin en de inkijk vanuit de omringende huizen. Als ik er een tweede huis op het platteland bij had, dan zou ik het perfect vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:40 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.
Door het soort huis is het waarschijnlijk voor een select aantal mensen interessant, maar ik denk genoeg dink stellen zijn die daar graag willen wonen en het geld ervoor hebben.
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het heet cortenstaal en die roest is geen foutje.
Corten staal was vooral 10-20jaar geleden hipquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.
Het is nu hip en modern, over een paar jaar zeggen we "typisch 20-ties".
"voor de hobbyist", "voor iemand met twee rechterhanden", "opknappertje"quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:33 schreef marcel.de het volgende:
En bij DIT huis () krijg je ook geen binnenfoto's, maar kan je bijna al naar binnen kijken
![]()
[ afbeelding ]
Het is op de verdere foto's niet te zien, maar ik gok dat de pijp verder naar boven voert buiten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.
https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.
Had ik in mijn vorige woning NL en huidige DLD ook. Gewoon dubbelwandige pijp aan de buitenkant, als hij maar hoog genoeg is en trekt. Schoorsteenveger in DLD meet dat, zijn normen voor qua hoogte, afstand enzovoort. Ik zie de pijp trouwens verder niet op de foto's.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.
https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef Isabeau het volgende:
De uitgang van die kachelpijp zit toch gewoon tussen die twee ramen rechts? Boven dat bronskleurige beeld zie je iets uit de muur steken.
Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.
[ afbeelding ]
Hier nog duidelijker te zien. Dit is dus die kachelpijp die er aan de buitenkant uit steekt en de rook over het voortuintje uit blaast.
Nope, ik had niet door dat het aan de voorgevel zatquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?
Ik heb dit wel vaker gezien, o.a. bij een woning hier in de buurt. Het valt daar op omdat de gevel er rondom flink zwart van roet is. Lijkt mij vooral een goedkope oplossing voor een incidentele gezelligheidsstoker maar verre van ideaal. Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
Bedoel je dat de buitenmuur scheef loopt? Duidelijk te zien op de plattegrond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze oplossing is tijdelijk toegestaan danwel gedoogd geweest in Nederland voor pelletkachels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
Nope, dat is gezichtsbedrog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witte Vrouwen is idd een upper class wijk. Zit tussen het begin van Utrecht (als je vanuit richting Zeist/De Bilt komt)en de binnenstad in, je bent er met 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/
Wat grappig. Op zolder hebben zoveel mensen wat staan, nooit gedacht aan de tuin.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin...
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |