Deze (alleen die 15 smaken kan ik niet terugvinden) https://butchery.nl/butchery-s-croquetten.html?sqr=Krokettenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je hem terugvindt wil ik er ook een stukje van
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:54 schreef golfer het volgende:
Update .
Vanmorgen weer bij het Spaarne Ziekenhuis een foto van mijn thorax gemaakt en daarna een gesprek met een chirurg. Het ziet er naar uit dat de 3 gebroken ribben bezig zijn met herstellen en het vorige week aangetroffen hematoom is aanmerkelijk kleiner geworden. Ik kan met rust en beleid de pijnstilling wat gaan afbouwen en weer aan het werk bij Caprera.
En zojuist belde de radiotherapeut van het NKI/AVL om mij de uitslag van mijn PSA-bloedonderzoek te geven. Mijn PSA-waarde is van 17 terug naar 0,5 en dat betekent dat er geen tumormarkers meer aanwezig zijn. Met andere woorden: MIJN PROSTAATKANKER IS WEG!!!
De combinatie van de hormoontherapie en de bestralingen hebben dus hun werk goed gedaan.
Over 3 maanden een controle-afspraak bij de afdeling urologie van het Rode Kruisziekenhuis.
Lekker bedrag Kaat en fijn zo'n meedenkende schoenmakerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij mens hier. Vanochtend eerst naar FNV om middelen van de belasting aan te vragen. Mevrouw heeft het uitgerekend en ik krijg ruim 1700 terug. Eigenlijk 2300 maar ze hebben ruim 500 aan administratiekosten eraf gehaald (belastingdienst niet fnv).
Toen met m’n nieuwe sandalen (birkenstock en ja ik weet het, maar ze lopen zo fijn) naar een schoenmaker voor extra gaatjes (oedeem en kousen zijn geen fijne combi)Hij kwam met een mooier idee en gaat de riempjes verlengen. En wanneer ik nieuwe schoenen koop waar wat aan gedaan moet worden moet ik ermee naar hem om ze wat aangenamer te maken om te dragen.![]()
Volgende keer ga ik vragen of hij wat met schoenen met klittenband kan doen, gespen hoop ik. Want klittenband en steunkousen zijn geen gelukkige combi maar ik heb nog 2paar fijne schoenen staan.
hee daar heb ik gewoond. Bijna. 's-Gravenmoerquote:
Ja dit ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Succes bij de handtherapeut @:Lucky_Strike!
FeliciTAART ouwe 🎂quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Dank! Als het goed is weten we na het weekend meer. Jurist gaat zondag bellen.
Ja. Via de route ging via de Hoge Dijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee daar heb ik gewoond. Bijna. 's-Gravenmoer
Net niet langs een kameraad van me gekomen zie ikquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:50 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd LHO
Camino Brabant deel 11. Breda - Kaatsheuvel. Eerste deel tot het Wilhelminakanaal was het leukst. (Boswachterij Dorst)
Stuk naar Kaatsheuvel via oa Dongen en Vaart ging wel.
quote:
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:50 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd LHO
Camino Brabant deel 11. Breda - Kaatsheuvel. Eerste deel tot het Wilhelminakanaal was het leukst. (Boswachterij Dorst)
Stuk naar Kaatsheuvel via oa Dongen en Vaart ging wel. Langste etappe zit erop Uiteindelijk 27.
Hierna nog 23 naar Heusden via de Loonse en Drunense Duinen, Daarna nog 20 naar Den Bosch.
Daarna nog pakketje opgehaald. Er lag een groots bierpakket klaar met Dochter vd Molenaar Hele Gamma en de core range van Kromme Haring
Die was wat geslonken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Topnu verder met de longen of was dat al weg
Ik vind het verdacht dat dezelfde kroket in frietpan en airfryer kan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze (alleen die 15 smaken kan ik niet terugvinden) https://butchery.nl/butchery-s-croquetten.html?sqr=Kroketten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |