Ja hoor. Kijk het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Durf je er nog een programma in te zetten?
Hier ook aan de handquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn onze 2 katten die echt wel aan de zware medicatie zitten (al meerdere jaren) heb ik wel geleerd dat je echt geen inschatting kan maken. Dierenartsen weten het ook niet 100%.
Onze weigerkat eet nu ook al een paar dagen weer minderniet zo erg als een paar maanden geleden dus ik ga er van uit dat het door de warmte komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan moet je mee verenquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Kijk het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
Klopt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1 voor gewoon maar reageren.
De man en ik hebben met het EK de airfryer functie ontdekt
Tot nu toe niet perse enthousiast. Beter dan geen snacks. Niet beter dan gefrituurde snacks
Ja, dat verschil zie ik ook wel met de tijd toen hij echt niet wou eten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier ook aan de hand.
Gisteren niet lekker en vroeg in slaap gevallen en toen krees ze me op een gegeven moment wakkerhier denk wel echt de warmte. Ze drinkt en poept en piest en ze eet ook wel, maar minder/langzamer.
Jong die kroket had ik dus vandaag (ondanks geen voetbalquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt.
Je maakt het wel beter door niet voor het goedkoopste van het goedkoopste te gaan.
Aviko airfryer friet is echt haske lekker en de mora ovenfrikandel ook. Kwekkeboom ovenkroketje erbij en je bent er klaar voor.
Ik eet bij emoties en temperaturenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat verschil zie ik ook wel met de tijd toen hij echt niet wou eten.
Nu loopt hij vaak genoeg naar zijn etensbak maar kennelijk eet hij minder per keer.
Achja sommige mensen hebben daar met deze temperaturen ook last van. Ik persoonlijk helaas niet
Kater heeft hier ook weer een halve vastentijd.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat verschil zie ik ook wel met de tijd toen hij echt niet wou eten.
Nu loopt hij vaak genoeg naar zijn etensbak maar kennelijk eet hij minder per keer.
Achja sommige mensen hebben daar met deze temperaturen ook last van. Ik persoonlijk helaas niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik haalde gisteren de 18 pannenkoeken nietEn dan van die enorme wagenwielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Klopt. Waardoor je dus meer met toppings kunt variëren bij ieder bordquote:
Klopt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1 voor gewoon maar reageren.
De man en ik hebben met het EK de airfryer functie ontdekt
Tot nu toe niet perse enthousiast. Beter dan geen snacks. Niet beter dan gefrituurde snacks
De Black Angus?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jong die kroket had ik dus vandaag (ondanks geen voetbal) en die was zeker niet crunchycrunchy
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues Graag gedaanIk probeer als mensen ziek zijn, niet alleen aandacht in het begin te geven (been there...). Gelukkig viel golfer met de fiets
waardoor ik weer aan mijn goede voornemen werd herinnerd
![]()
En had ze het druk?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues Graag gedaanIk probeer als mensen ziek zijn, niet alleen aandacht in het begin te geven (been there...). Gelukkig viel golfer met de fiets
waardoor ik weer aan mijn goede voornemen werd herinnerd
![]()
@:tele6, wat vlindertje zegt.
@:dancingphoebe, wij hebben hier een middenweg gevonden. Ik ben content met mijn vega airfryersnacks en J gooit de frituurpan aan.
Tevens heb ik na 2 uur passen 6 shirts, een lange en een korte broek gevonden. En een perforator, die stond op mijn lijst. Vriendin bleef maar kleding aangeven. Ik had het wel zwaar. Gelukkig had ik daarna recht op ijs en heb ik de goddelijke combo zure matten met pure chocolade uitgevonden![]()
Tevens had ik een maat kleiner dan ik dacht. Nog steeds vadsig though.
Ik heb een contract tot februari. En eigenlijk is het een project van twee jaar. Dus tot februari 2026. Ze konden/wilden me alleen geen contract voor 2 jaar geven dus dit contract loopt komend februari af. Ergens is het dan ook wel hun eigen schuld dikke bult als ik meteen dan weg zou gaan. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat die PhD helemaal tot februari zou wachten. Je kan het natuurlijk wel proberenquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:02 schreef Candaasje het volgende:
Brief schrijven @:Tele6![]()
Als het in het gesprek toch het idee krijgt dat het niet is waar je voor wil gaan, dan is het vroeg genoeg!
En je hebt een contract tot augustus bij je huidige werkgever? Dan is het jammer voor ze, maar dan hadden ze je een contract voor twee jaar moeten aanbieden, als dat een eis was.
(Hoewel ik me kan voorstellen dat het wat rot voelt, maar ik probeer tegenwoordig wat minder met die gevoelens te luisteren. Iets met schade/schandelk kan me voorstellen dat jij het probleem ook niet zo makkelijk bij de ander laat
. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |