abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214072100
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend gewerkt op een locatie met airco *O*
Fijne mensen met vragen waar ik wat mee kon. Collega had de niet zo fijne vragen dit keer.
En een van de tolken heeft een verblijfsvergunning gekregen en kan nu aan zijn studie beginnen.

Jij bent gewend om katten matras te zijn @ cat-astrophe. Ik niet. Elin lag eigenlijk nooit op schoot maar nu binnen de minuut wanneer ik op een stoel ga zitten en wanneer ik op de bank zit ligt ze naast me, bij voorkeur languit zodat ik er nauwelijks bij kan. Ga ik weer op de stoel, hup daar komt ze _O-
Wel ff in de gaten houden die Elin :*
Als katten zich anders gaan gedragen is er ook vaak iets aan de hand. Zonder je ongerust te maken, maar t is wel mijn ervaring met m'n katten.
pi_214072111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk geen zin meer in al te veel doen. Zo even een ijsje pakken. Misschien helpt dat.
Gisteren kwam er ineens een heuse ijskar langs op alle poli's _O_
pi_214072242
@Tele6 solliciteren!

Je bent veel te slim, actief (en jong) om je nu al gebonden te voelen aan de bieb.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214072253
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Wel ff in de gaten houden die Elin :*
Als katten zich anders gaan gedragen is er ook vaak iets aan de hand. Zonder je ongerust te maken, maar t is wel mijn ervaring met m'n katten.
Ja dat weet ik hoor. Ze is een jaar geleden begonnen met schildklier medicatie en ik weet eigenlijk niet hoe lang ze daarop door kan. Ze is nu 13 en ik hou overal rekening mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_214072259
Oh en @Tele6 dat wat iedereen zegt, helemaal mee eens
pi_214072382
+1 voor gewoon maar reageren.

De man en ik hebben met het EK de airfryer functie ontdekt :')

Tot nu toe niet perse enthousiast. Beter dan geen snacks. Niet beter dan gefrituurde snacks :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214072508
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Tot nu toe niet perse enthousiast. Beter dan geen snacks. Niet beter dan gefrituurde snacks :N
Hangt er vanaf wat he. frituurbitterballen in de AF is een ramp ja. Sommige andere kunnen er beter tegen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214072531
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Niet gefrituurd maar zo lekker. Roosteren doe je in de AF, 10 min op 160gr. Tomaatjes halveren, knoflookpoeder, gedroogde basilicum, scheut olijfolie en scheut balsamicoazijn en een beetje zout. Geroosterd plakjes stokbrood besmeren met geitenkaas, wat basilicum erop en daarop de tomaatjes. Geen idee of het gezonder is dan frituur maar zo komt het wel over .
pi_214072605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet gefrituurd maar zo lekker. Roosteren doe je in de AF, 10 min op 160gr. Tomaatjes halveren, knoflookpoeder, gedroogde basilicum, scheut olijfolie en scheut balsamicoazijn en een beetje zout. Geroosterd plakjes stokbrood besmeren met geitenkaas, wat basilicum erop en daarop de tomaatjes. Geen idee of het gezonder is dan frituur maar zo komt het wel over .
Wellicht zijn dit in de skyboxes voetbalsnacks, maar niet op mijn bank :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214072635
gewoon een hoop frikkedelle in de pan jatoggg
pi_214072840
Brief schrijven @Tele6 ^O^
Als het in het gesprek toch het idee krijgt dat het niet is waar je voor wil gaan, dan is het vroeg genoeg!

En je hebt een contract tot augustus bij je huidige werkgever? Dan is het jammer voor ze, maar dan hadden ze je een contract voor twee jaar moeten aanbieden, als dat een eis was.
(Hoewel ik me kan voorstellen dat het wat rot voelt, maar ik probeer tegenwoordig wat minder met die gevoelens te luisteren. Iets met schade/schande :+ lk kan me voorstellen dat jij het probleem ook niet zo makkelijk bij de ander laat ;) . )
pi_214072900
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wellicht zijn dit in de skyboxes voetbalsnacks, maar niet op mijn bank :D
Whaha…voor een andere keer ;)
pi_214072920
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja dat weet ik hoor. Ze is een jaar geleden begonnen met schildklier medicatie en ik weet eigenlijk niet hoe lang ze daarop door kan. Ze is nu 13 en ik hou overal rekening mee.
Mijn onze 2 katten die echt wel aan de zware medicatie zitten (al meerdere jaren) heb ik wel geleerd dat je echt geen inschatting kan maken. Dierenartsen weten het ook niet 100%.

Onze weigerkat eet nu ook al een paar dagen weer minder -O- niet zo erg als een paar maanden geleden dus ik ga er van uit dat het door de warmte komt.
pi_214072927
@Cat-astrophe

@ catje wanneer gaan we naar @Kaatje1 ? :?

Schijnt dat ze daar een lift aan de kerk hebben *O*
pi_214073020
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zodat als er rare inlogpogingen uit andere landen plaatsvinden, ze heel snel kunnen kijken of iemand misschien op vakantie is, of niet.
Bij ons wordt het.. beetje gek wellicht… vooral gebruikt om anderen te laten weten dat je een bepaalde periode niet aanwezig bent en dus niet gaat reageren op een mail.
Met evt een contactgegevens van een collega erin die ze bij dringende vragen kunnen benaderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214073065
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:13 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 of ze hebben gewoon reacties maar hij was vorige keer erg van jou onder de indruk en heeft daarom je opgezocht? Je bent volgens mij hartstikke capabel, dus het is heus niet zo dat mensen alleen maar moeite doen om je voor zoiets te bereiken als ze echt helemaal niemand anders kunnen vinden!! Beetje meer vertrouwen in je eigen capaciteiten :* :)

Wat zegt je gevoel? Welk carričrepad trekt je meer? En je kunt altijd wel solliciteren en je dan toch nog terugtrekken he, als wat je in de sollicitatie aan info krijgt maakt dat je toch denkt liever bij je huidige baan te blijven. Je hoeft nu alleen te beslissen of je een brief gaat schrijven, niet al of je de plek wil hebben als ze hem je aanbieden :)

Edit: oh zie nu je laatste post.
Wat betreft mogelijk gedoe bij weggaan na een jaar: dat is hun probleem, niet het jouwe! En over de einddatum kun je altijd met ze in overleg. Misschien dat ze best met wederzijdse instemming eerder het contract willen beëindigen (ook voor hen geldt natuurlijk dat er eind augustus veel mensen afstuderen die nu zoeken naar een baan, en dat het dus wellicht makkelijker iemand vinden is dan in januari/februari). En je kunt die einddatum altijd benoemen in een gesprek met PhD-plek om te kijken hoe groot probleem dat is (soms helemaal niet namelijk, en kan een project prima paar maanden later starten). En dan dus ook zeggen dat je natuurlijk wel in gesprek zou kunnen gaan om te kijken wat mogelijk is als eerder wel echt gewenst is. Dus die praktische zaken zou ik je in elk geval niet door tegen laten houden!
Dit, dit, DIT!

Niet meteen aan jezelf twijfelen Tele, je wordt echt niet als laatste wanhoopskeuze of zo benaderd.
En opzeggen bij je huidige werk is hun probleem. Je zult echt niet de eerste zijn die tussentijds opzegt.

Edit: je hebt nu een contract tot augustus, terwijl je project een jaar langer loopt? Bedrijfsmatig slim van de werkgever, maar dan moet je je al helemaaaaaal niet druk maken om het feit dat je dat niet wil laten verlengen. Ze hadden jou ook al meteen meer zekerheid kunnen bieden (als jij dat zou willen). Kozen ze niet voor dus tja. Zullen ze ook niet heel gek opkijken dat jij verder kijkt als er wat leukers langs komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-06-2024 20:26:45 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214073092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wat he. frituurbitterballen in de AF is een ramp ja. Sommige andere kunnen er beter tegen.
Zoals de speciaal daarvoor ontwikkelde, extra dik gecoate airfryer bitterballen :P

Voldoet voor mij vaak prima en die vier keer per jaar dat ik zin heb in echt vette bek ga ik naar de friettent op de hoek. En ik haal sowieso mijn vette frietfix wel met dat als bijgerecht als ik uit eten ga.
pi_214073105
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:cat-astrophe

@ catje wanneer gaan we naar @:Kaatje1 ? :?

Schijnt dat ze daar een lift aan de kerk hebben *O*
Niet hard core trappen lopen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214073119
Catske en Fleske - De Turbo Toren
pi_214073157
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Catske en Fleske - De Turbo Toren
Ogottegott… jij zit nu al eerste versie van een boekjeboekje te maken he? _O-
pi_214073165
Oh woeiii wat een lift ook :o
https://eusebius.nl/?gad_(...)nUsHZ3hoCebEQAvD_BwE

#wasnieuwsgierig
pi_214073168
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ogottegott… jij zit nu al eerste versie van een boekjeboekje te maken he? _O-
nee eerst even een betere titel verzinnen.
pi_214073175
De lugubere lift *G*
pi_214073186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Oh woeiii wat een lift ook :o
https://eusebius.nl/?gad_(...)nUsHZ3hoCebEQAvD_BwE

#wasnieuwsgierig
WTF :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214073239
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
nee eerst even een betere titel verzinnen.
Durf je er nog een programma in te zetten? Liep woensdag al in de soep voordat we elkaar zagen.
En het MuZIEum faalde in eerste instantie ook. Leverde wel excuus en consumptiebon op :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')