abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2024 @ 22:35:56 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214084392
@Blues, wat een goed nieuws O+

Ik heb ook kankernieuws. Mijn tante belde vanavond om te vertellen dat mijn moeder darmkanker heeft, en mogelijk ook longkanker. Er zijn nog onderzoeken gaande. Ze ligt wel in het ziekenhuis momenteel, erg verzwakt en/of uitgedroogd vermoed ik. Details zijn een beetje vaag.

Ik vind dit maar ingewikkeld en heb vooral geen zin om hier beslissingen over te moeten nemen :{
Spoilers!
pi_214084485
Oh, dat lijkt me in jouw situatie ook heel ingewikkeld, @Lucky_Strike! :{ . Is er een kans dat jij inderdaad beslissingen moet gaan nemen? Of bedoel je niet per se medische beslissingen voor je moeder, maar over of je haar dan wil zien oid, dat soort dingen?
  vrijdag 28 juni 2024 @ 22:48:09 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214084508
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, dat lijkt me in jouw situatie ook heel ingewikkeld, @:Lucky_Strike! :{ . Is er een kans dat jij inderdaad beslissingen moet gaan nemen? Of bedoel je niet per se medische beslissingen voor je moeder, maar over of je haar dan wil zien oid, dat soort dingen?
Dat laatste inderdaad. Zij en mijn vader mogen lekker zelf bedenken wat ze willen. Overigens zou ik medische beslissingen nemen geen probleem vinden. Makkelijker dan nu bedenken of ik haar nog wil zien in elk geval.

Voor nu ga ik eerst de onderzoeken maar afwachten. Er lijkt nog geen bloedspoed bij te zijn.
Spoilers!
pi_214084569
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat laatste inderdaad. Zij en mijn vader mogen lekker zelf bedenken wat ze willen. Overigens zou ik medische beslissingen nemen geen probleem vinden. Makkelijker dan nu bedenken of ik haar nog wil zien in elk geval.

Voor nu ga ik eerst de onderzoeken maar afwachten. Er lijkt nog geen bloedspoed bij te zijn.
Ahh, ja. Kan me indenken dat je geen zin hebt om daarover na te moeten denken en beslissen. Hopelijk valt het toch allemaal nog mee zodat het nog heel lang duurt voordat het punt komt dat je er toch over moet nadenken!
pi_214084608
Oh, da’s inderdaad een lastige situatie @Lucky_Strike
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 28 juni 2024 @ 22:58:44 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214084611
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh, ja. Kan me indenken dat je geen zin hebt om daarover na te moeten denken en beslissen. Hopelijk valt het toch allemaal nog mee zodat het nog heel lang duurt voordat het punt komt dat je er toch over moet nadenken!
Dank je O+ Ik denk dat ik dat ook hoop. Mijn gevoelens zijn niet heel duidelijk op dit moment.
Spoilers!
pi_214084694
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank je O+ Ik denk dat ik dat ook hoop. Mijn gevoelens zijn niet heel duidelijk op dit moment.
Da’s toch ook logisch
We have far more in common than that which devides us..
pi_214085022
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wij hebben platenspeler! Hebben! O+
Te laat te laat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214085027
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wij hebben platenspeler! Hebben! O+
Te laat te laat.
quote:

[..]
Misschien komt dat ook wel niet. Lastig :X
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214085125
quote:

[..]
Dju, brengt zij je nog in een lastig parket! |:(
pi_214085172
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, wat een goed nieuws O+

Ik heb ook kankernieuws. Mijn tante belde vanavond om te vertellen dat mijn moeder darmkanker heeft, en mogelijk ook longkanker. Er zijn nog onderzoeken gaande. Ze ligt wel in het ziekenhuis momenteel, erg verzwakt en/of uitgedroogd vermoed ik. Details zijn een beetje vaag.

Ik vind dit maar ingewikkeld en heb vooral geen zin om hier beslissingen over te moeten nemen :{
Oh dit lijkt me zo lastig en ingewikkeld voor je :*
pi_214085174
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 23:41 schreef Vanyel het volgende:

Te laat te laat.
Next time als je weer eens langs de straote aan het zwerve bent dan :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 juni 2024 @ 00:11:05 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214085198
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zondag staan we naast deze brouwerij. Ben benieuwd :) ze staan niet op veel festivals dus nog nooit gesproken.
Tis natuurlijk Korenaar maar goed. Ik ben wel fan van ze. Ik ben dus langs ze gelopen paar weken geleden, alleen niet bij de Brouwerij... Heb uiteindelijk een Korenaar gedronken verderop in Baarle N (de brouwerij is H). :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214085257
@LHO misschien een fornuis voor jouw volgende verjaardag of van de meibelmakert. 😇 https://www.nrc.nl/nieuws(...)na&itm_term=Recepten
pi_214085366
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 00:26 schreef AnneX het volgende:
@:LHO misschien een fornuis voor jouw volgende verjaardag of van de meibelmakert. 😇 https://www.nrc.nl/nieuws(...)na&itm_term=Recepten
https://archive.ph/dhvZn
Kon t niet lezen O~)
pi_214085822
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 00:44 schreef Blues het volgende:

[..]
https://archive.ph/dhvZn
Kon t niet lezen O~)
I know. Eigenlijk vertrouw ik op zijn skills😎
Overigens werkt het fantastisch! Merci 👍🏼 Zo heb ik al wat links openstaan met info en recepten uit een andere krant.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 juni 2024 @ 07:44:47 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214086040
Morning. Dagje Den Haag vandaag.
Geen Veteranendag. Wel dag op Landelijk Bureau.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214086075
Jongens kunnen jullie even onderling afstemmen wie vanavond op mn bed komt zitten om te zorgen dat ik er niet in tuimel zonder iets verkoelends en hydraterend op mn toet te smeren. Daarna kun je gelijk gaan. Zal ergens tussen 11 en 3 zijn. Denk ik
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 juni 2024 @ 08:19:52 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214086127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens kunnen jullie even onderling afstemmen wie vanavond op mn bed komt zitten om te zorgen dat ik er niet in tuimel zonder iets verkoelends en hydraterend op mn toet te smeren. Daarna kun je gelijk gaan. Zal ergens tussen 11 en 3 zijn. Denk ik
Check.
Spoilers!
pi_214086241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Check.
O jij mag ook nog wel even blijven om over mn rug te kriebelen tot ik slaap. Optioneel, maar je bent er dan toch
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214086258
Mogge.

Om onduidelijke redenen leek het me gister een goed plan de tent zo te zetten dat die vanochtend in de zon stond. Dus nu ben ik er uit gebrand. Het alleen slapen is ... alleen.

Nou ja, ik moest er toch een beetje bijtijds uit. Heel veel (gratis) afval naar de milieustraat brengen. Dat heeft zich wat opgestapeld. En m'n gouden muntjes liggen klaar om af te halen, dus ook schatjagen straks. En ze daarna weer op de geheime plaats verbergen. Nu hebben we er genoeg om ergens een briefje te gaan neerleggen dat als liefste & ik beide verongelukt zijn ofzo, er voor iedere neefje/nichtje een muntje is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214086329
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je iemand die jou wat op de hoogte houdt? En heb je wel een idee in hoeverre je in detail op de hoogte gehouden wilt worden?

Lastig lastig hoor. Ik kom uit een familie met veel van dit soort lastigheden.

Toen mijn oma op sterven lag heeft een tante van mij een kennis ingeschakeld die bevriend is met de vriendin van mijn vader, en mijn vader kwam toen bij mij, en na overleg met mijn liefste hebben we mijn moeder op de hoogte gesteld en die heeft toen nog stervende oma bezocht (en weer wat contact gekregen met broers en zussen en dat is inmiddels ook allemaal weer verbroken).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 29 juni 2024 @ 08:46:53 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214086349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O jij mag ook nog wel even blijven om over mn rug te kriebelen tot ik slaap. Optioneel, maar je bent er dan toch
Geen probleem, als ik toch bezig ben O+
Spoilers!
  zaterdag 29 juni 2024 @ 08:54:38 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214086415
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 08:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Heb je iemand die jou wat op de hoogte houdt? En heb je wel een idee in hoeverre je in detail op de hoogte gehouden wilt worden?

Lastig lastig hoor. Ik kom uit een familie met veel van dit soort lastigheden.

Toen mijn oma op sterven lag heeft een tante van mij een kennis ingeschakeld die bevriend is met de vriendin van mijn vader, en mijn vader kwam toen bij mij, en na overleg met mijn liefste hebben we mijn moeder op de hoogte gesteld en die heeft toen nog stervende oma bezocht (en weer wat contact gekregen met broers en zussen en dat is inmiddels ook allemaal weer verbroken).
Mijn tante zit er tussen. Waar ik me al jaren ongemakkelijk bij voel, ze vertelt me ook als mijn ouders een fijne vakantie hebben gehad enzo. Ze weet ook dat ik het vervelend voor haar vindt, dat spreek ik regelmatig uit.

Maar tante belde dus gisteren. Een paar weken geleden had ik van haar al gehoord dat mijn moeder al een paar maanden niet fit is maar dat de internist ook niets kan vinden. Tante is niet echt van het doorvragen en mijn vader is niet van het op detailniveau vertellen. Dus de info is summier.

Mijn vader had ook wel tegen mijn tante gezegd dat ze mij hier niet mee lastig moest vallen. Tante belde mij dus toch. Ze vindt dat ik het recht heb om dit te weten. Wn ik wil het ook weten.

Ik wil alleen niets hoeven doen :{

Gezellig ook met jouw moeder. Totaal niet ingewikkeld voor iedereen gelukkig :X
Spoilers!
pi_214086525
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil alleen niets hoeven doen :{
Dat hoeft ook niet. Echt niet. Ten eerste zijn er andere mensen (je vader, je tante) die zich (wel) betrokken voelen/tonen.

Maar als die er ook niet zouden zijn, zijn er professionals. Wij hebben mijn schoonvader -laat ik het maar zeggen zoals het is- laten verrekken. Die werd op een gegeven moment in zwaarverwaarloosde staat uit z'n woning gevist en toen is maatschappelijk werk op zoek gegaan naar verwanten en kwam bij zijn kinderen uit en die hebben heel duidelijk laten weten dat ze niets met die man te maken wilden hebben en helemaal niks gingen doen aan zorg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')