Dat laatste inderdaad. Zij en mijn vader mogen lekker zelf bedenken wat ze willen. Overigens zou ik medische beslissingen nemen geen probleem vinden. Makkelijker dan nu bedenken of ik haar nog wil zien in elk geval.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, dat lijkt me in jouw situatie ook heel ingewikkeld, @:Lucky_Strike!. Is er een kans dat jij inderdaad beslissingen moet gaan nemen? Of bedoel je niet per se medische beslissingen voor je moeder, maar over of je haar dan wil zien oid, dat soort dingen?
Ahh, ja. Kan me indenken dat je geen zin hebt om daarover na te moeten denken en beslissen. Hopelijk valt het toch allemaal nog mee zodat het nog heel lang duurt voordat het punt komt dat je er toch over moet nadenken!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Zij en mijn vader mogen lekker zelf bedenken wat ze willen. Overigens zou ik medische beslissingen nemen geen probleem vinden. Makkelijker dan nu bedenken of ik haar nog wil zien in elk geval.
Voor nu ga ik eerst de onderzoeken maar afwachten. Er lijkt nog geen bloedspoed bij te zijn.
Dank jequote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, ja. Kan me indenken dat je geen zin hebt om daarover na te moeten denken en beslissen. Hopelijk valt het toch allemaal nog mee zodat het nog heel lang duurt voordat het punt komt dat je er toch over moet nadenken!
Da’s toch ook logischquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeIk denk dat ik dat ook hoop. Mijn gevoelens zijn niet heel duidelijk op dit moment.
Te laat te laat.quote:
Te laat te laat.quote:
Misschien komt dat ook wel niet. Lastigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeIk denk dat ik dat ook hoop. Mijn gevoelens zijn niet heel duidelijk op dit moment.
Dju, brengt zij je nog in een lastig parket!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dit lijkt me zo lastig en ingewikkeld voor jequote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, wat een goed nieuws![]()
Ik heb ook kankernieuws. Mijn tante belde vanavond om te vertellen dat mijn moeder darmkanker heeft, en mogelijk ook longkanker. Er zijn nog onderzoeken gaande. Ze ligt wel in het ziekenhuis momenteel, erg verzwakt en/of uitgedroogd vermoed ik. Details zijn een beetje vaag.
Ik vind dit maar ingewikkeld en heb vooral geen zin om hier beslissingen over te moeten nemen
Tis natuurlijk Korenaar maar goed. Ik ben wel fan van ze. Ik ben dus langs ze gelopen paar weken geleden, alleen niet bij de Brouwerij... Heb uiteindelijk een Korenaar gedronken verderop in Baarle N (de brouwerij is H).quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zondag staan we naast deze brouwerij. Ben benieuwdze staan niet op veel festivals dus nog nooit gesproken.
https://archive.ph/dhvZnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:26 schreef AnneX het volgende:
@:LHO misschien een fornuis voor jouw volgende verjaardag of van de meibelmakert. 😇 https://www.nrc.nl/nieuws(...)na&itm_term=Recepten
I know. Eigenlijk vertrouw ik op zijn skills😎quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:44 schreef Blues het volgende:
[..]
https://archive.ph/dhvZn
Kon t niet lezen
Check.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens kunnen jullie even onderling afstemmen wie vanavond op mn bed komt zitten om te zorgen dat ik er niet in tuimel zonder iets verkoelends en hydraterend op mn toet te smeren. Daarna kun je gelijk gaan. Zal ergens tussen 11 en 3 zijn. Denk ik
O jij mag ook nog wel even blijven om over mn rug te kriebelen tot ik slaap. Optioneel, maar je bent er dan tochquote:
Heb je iemand die jou wat op de hoogte houdt? En heb je wel een idee in hoeverre je in detail op de hoogte gehouden wilt worden?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Zij en mijn vader mogen lekker zelf bedenken wat ze willen. Overigens zou ik medische beslissingen nemen geen probleem vinden. Makkelijker dan nu bedenken of ik haar nog wil zien in elk geval.
Voor nu ga ik eerst de onderzoeken maar afwachten. Er lijkt nog geen bloedspoed bij te zijn.
Geen probleem, als ik toch bezig benquote:Op zaterdag 29 juni 2024 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O jij mag ook nog wel even blijven om over mn rug te kriebelen tot ik slaap. Optioneel, maar je bent er dan toch
Mijn tante zit er tussen. Waar ik me al jaren ongemakkelijk bij voel, ze vertelt me ook als mijn ouders een fijne vakantie hebben gehad enzo. Ze weet ook dat ik het vervelend voor haar vindt, dat spreek ik regelmatig uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 08:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je iemand die jou wat op de hoogte houdt? En heb je wel een idee in hoeverre je in detail op de hoogte gehouden wilt worden?
Lastig lastig hoor. Ik kom uit een familie met veel van dit soort lastigheden.
Toen mijn oma op sterven lag heeft een tante van mij een kennis ingeschakeld die bevriend is met de vriendin van mijn vader, en mijn vader kwam toen bij mij, en na overleg met mijn liefste hebben we mijn moeder op de hoogte gesteld en die heeft toen nog stervende oma bezocht (en weer wat contact gekregen met broers en zussen en dat is inmiddels ook allemaal weer verbroken).
Dat hoeft ook niet. Echt niet. Ten eerste zijn er andere mensen (je vader, je tante) die zich (wel) betrokken voelen/tonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |