SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan @:cat-astrophehttps://nos.nl/artikel/25(...)piaments-en-limburgs
Mooi, met dat Papiaments, dat ik alleen kon verstaan/begrijpen als ze niet te snel spreken, komen we nu ook verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YassssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Bwehehehe. Tof. Eerste wat ik wilde roepen was dat ik de helft van die woorden anders uitspreek, maar de diversiteit in lokale versies van het Limburgs is bij de makers gelukkig al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ervan als je geen officiële taal spreekt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zag je dat ik ook op dat plaatje sta?quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bwehehehe. Tof. Eerste wat ik wilde roepen was dat ik de helft van die woorden anders uitspreek, maar de diversiteit in lokale versies van het Limburgs is bij de makers gelukkig al bekend.
Komt ervan als je geen officiële taal spreekt
quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag je dat ik ook op dat plaatje sta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben geen kleuterjuf hoor. Als mensen zo hun in- en externe zakelijke relaties menen te moeten aanspreken heb ik daar geen mening over.quote:helaas pindakaas, ik ben er niet!
quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man
Plaats ik op verzoek van security een intranetbericht om mensen te wijzen op het gebruik van de Out of Office auto-reply (u allen welbekend). Krijg ik van de servicedesk commentaar.Dat lijkt me ook niet jouw taak. Maar die van een MT (met PR/communicatie erbij) die naar boven en beneden moeten aanvoelen welke bedrijfscultuur jullie hebben/willen hebben en welke (soort) boodschap daarbij past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn werk nog tikje ingewikkeld. Ik kan voor interne en externe contacten een verschillende OOO aanmaken.
Helaas worden 75% van de externe mailadressen gebruikt door mensen die als intern beschouwd worden.
Dus ik doe maar een informatieve, licht formele copypaste in beide boxjes. Wat dan weer niet kan: knippen en plakken. Dus ik moet de boodschap elke keer dubbel aanpassen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En ik doe beide, want zo rol ikquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jou spreek ik alleen maar AAN trouwens
Man man man
Plaats ik op verzoek van security een intranetbericht om mensen te wijzen op het gebruik van de Out of Office auto-reply (u allen welbekend). Krijg ik van de servicedesk commentaar.Waar werk jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik moest ineens aan glooiende landschappen, kruimelvlaai en vakwerkhuisjes denkenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik doe beide, want zo rol ik![]()
Merkte je de instant verbroedering in het donker toen onze gids one of us one of usss… bleek te zijn?
Man man man
Plaats ik op verzoek van security een intranetbericht om mensen te wijzen op het gebruik van de Out of Office auto-reply (u allen welbekend). Krijg ik van de servicedesk commentaar.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor intern heb ik wel een OoO met een grapje.
Voor buiten issie heel saai. En ik start voor de buitenwacht vermeld ik wel altijd een datum + ene paar dagen zodat je de tijd hebt om alles te ordenen en belangrijke dingen echt op te pakken.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |