SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een werk, ziet er goed uit Mex!Ik begrijp dat, dat had ik eerst ook. Maar dan komt het niet mooi op 1 pagina te staan en heb je minimaal 30-35 kolommen nodig als je slim dubbelt. (En atletiek/schieten(/misschien nog iets?) hebben dan meerdere kolommen nodig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel geprobeerd sporten per dag te groeperen, maar ik wilde finalesessies wel zoveel mogelijk voorin hebben waardoor sporten als schermen, worstelen, taekwondo soms opgebroken zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die ziet vast dat ene land waar ik de verkeerde IOC-code heb gebruikt!quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Poah
Maar krijgt dit ook de @:heywoodu -approval?
Ik zie er tweequote:Op donderdag 27 juni 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ziet vast dat ene land waar ik de verkeerde IOC-code heb gebruikt!
Mali en ...? Montenegro had ik eerst fout staan maar volgens mij aangepast.quote:
Voor zover ik weet is South Sudan SSD (en niet SSN) en Nigeria NGR.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mali en ...? Montenegro had ik eerst fout staan maar volgens mij aangepast.
NGA is ouderwets inderdaad. Maar wordt nog wel eens vaker gebruikt. Zal deze 3 binnenkort even aanpassen. Roemenië klopt ook niet, is ROU blijkbaar.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is South Sudan SSD (en niet SSN) en Nigeria NGR.
Niet iedere sport/ieder evenement gebruikt dezelfde afkortingen. Nigeria bij het WK Atletiek is volgens mij wel weer NGA.
Ik heb het overgrote merendeel van het schema al in mijn eigen Notepad-kalender gezet, met één ding per regel (en als ik iets heb gezien verwijder ik de regel), maar ik ben mij er altijd heel erg van bewust dat dat waarschijnlijk alleen voor mij praktisch isquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Poah
Maar krijgt dit ook de @:heywoodu -approval?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ziet vast dat ene land waar ik de verkeerde IOC-code heb gebruikt!
Ja, dat verwacht je toch ook niet!quote:
Heb je die ook met (richtingen van) eindtijden van dingen of alleen met starttijden? Over eindtijden ben ik niet bij alles even zeker namelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het overgrote merendeel van het schema al in mijn eigen Notepad-kalender gezet, met één ding per regel (en als ik iets heb gezien verwijder ik de regel), maar ik ben mij er altijd heel erg van bewust dat dat waarschijnlijk alleen voor mij praktisch is
Dit ziet er zo met kleurtjes en alles veel overzichtelijker uit, uitermate puik werk
Nee, die van mij ziet er ongeveer zo uitquote:Op zondag 30 juni 2024 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je die ook met (richtingen van) eindtijden van dingen of alleen met starttijden? Over eindtijden ben ik niet bij alles even zeker namelijk
Ik was ook bezig met zoiets, dus ook voor mij zou dat fijner zijn dan de Excel, denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die van mij ziet er ongeveer zo uit(met steeds 'Olympische Spelen Parijs' ervoor omdat ik daar gewoon alles in heb, het is in feite mijn dagelijkse kalender voor, nou ja, alles
)
17.00 Olympische Spelen Parijs hockey W group A; Belgium - Japan
17.06 Olympische Spelen Parijs boksen W 75kg 1/8th finals
17.18 Olympische Spelen Parijs judo W 70kg bronze 1;
17.25 Olympische Spelen Parijs kanoslalom W canoe single final
17.28 Olympische Spelen Parijs judo W 70kg bronze 2;
17.30 Olympische Spelen Parijs turnen M all-around final
17.30 Olympische Spelen Parijs hockey M group A; Germany - Netherlands
17.38 Olympische Spelen Parijs judo W 70kg final;
17.38 Olympische Spelen Parijs boksen W 60kg QF
17.45 Olympische Spelen Parijs boogschieten recurve M individual 1/32
Niet voor niks dat ik denk dat dit alleen voor mij een fijne manier is (alles bij elkaar zijn het bijna 4000 van die regels), die van jou is veel overzichtelijker
Oja, die moest ik er nog bij gooien. Zal ik vanavond even doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef kilon het volgende:
Misschien dat de kwalificatie voor handboogschieten er toch ook bij kan? Dat wordt dan niet uitgezonden, maar bepaalt wel de bracket en is voor de livescore volgers misschien relevant. En wie weet is er weer een OR mogelijk.
Vrijdag 25 juli
09:30-12:30 kwalificatie handboogschieten vrouwen
14:15-17:15 kwalificatie handboogschieten mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |