abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juni 2024 @ 23:45:13 #151
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214098259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 20:07 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Wat voor de ene vrouw schunnig is, is voor de volgende een compliment.

Wat zit je haar leuk is denk ik voor iedereen wel gewenst. Wat heb hangen je vriendinnen er vandaag lekker bij wordt al wat schunniger. Als ik eerlijk ben zie ik in essentie het verschil niet echt maar moet er over dat laatste nogal geheimzinnig gedaan worden. De halve wereld heeft tieten… boeiend.
Veel vrouwen zitten daar helemaal niet op te wachten, zeker in een omgeving die niet veilig voelt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 29 juni 2024 @ 23:45:26 #152
469185 DJ11
Radio 49
pi_214098263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 23:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Er spreekt echt geen enkel respect uit de manier waarop jij over vrouwen praat. Dus ik heb er erg veel moeite mee om dat te geloven.
Niet serieus op dat irritante kut-account ingaan. Heeft al jaren vrij spel op dit forum. Wordt door bepaalde mods en admins "grappig" gevonden. Gewoon negeren, die handel.
  zondag 30 juni 2024 @ 00:37:08 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214098565
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 23:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Er spreekt echt geen enkel respect uit de manier waarop jij over vrouwen praat. Dus ik heb er erg veel moeite mee om dat te geloven.
Het respect voor vrouwen is juist 1 van mijn drijfveren in deze. Maar ik begrijp je vertrekpunt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 30 juni 2024 @ 00:42:39 #154
13462 BansheeBoy
pi_214098576
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Veel vrouwen zitten daar helemaal niet op te wachten, zeker in een omgeving die niet veilig voelt.
Toch hebben mannen hier ook een belangrijke rol. Elke vrouw heeft een vader of broer of zoon om haar op de risico's te wijzen van het reilen en zijlen van bv. haar kleding en gedrag. It takes one to know one. Die vijandelijke houding naar goedbedoelde adviezen (van mannen) moeten we z.s.m. de wereld uit helpen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 30 juni 2024 @ 00:43:46 #155
459912 FlippingCoin
pi_214098581
quote:
15s.gif Op zondag 30 juni 2024 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch hebben mannen hier ook een belangrijke rol. Elke vrouw heeft een vader of broer of zoon om haar op de risico's te wijzen van het reilen en zijlen van bv. haar kleding en gedrag. It takes one to know one. Die vijandelijke houding naar goedbedoelde adviezen (van mannen) moeten we z.s.m. de wereld uit helpen.

Wat lul jij nou weer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 30 juni 2024 @ 00:47:13 #156
13462 BansheeBoy
pi_214098591
quote:
16s.gif Op zondag 30 juni 2024 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat lul jij nou weer
Ik wil graag een en ander verduidelijken. Waar val je precies over?

pi_214098601
quote:

[..]

En waar zijn de moeders en vaders die hun zonen horen te vertellen dat ze vrouwen niet lastig moeten vallen?

In welke vorm dat dan ook moge wezen?

:{ : ja, inderdaad.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 30 juni 2024 @ 00:52:01 #158
13462 BansheeBoy
pi_214098603
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 00:50 schreef Sally het volgende:

[..]
En waar zijn de moeders en vaders die hun zonen horen te vertellen dat ze vrouwen niet lastig moeten vallen?
Ik vind dit een hele goede van je! Ik ben echt voor én én. Dit hoort daar ook bij. Maar is zo vanzelfsprekend dat ik het niet benoemde. Helaas laat de praktijk toch zien dat het nodig is.

Mij heb je aan je zijde in deze.

pi_214098606
quote:

[..]

Hoe sta jij eigenlijk tegenover kuisheidgordels?
  zondag 30 juni 2024 @ 00:57:08 #160
13462 BansheeBoy
pi_214098621
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 00:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover kuisheidgordels?
In mijn optiek is dat symptoombestrijding. Als dat nodig is ben je eigenlijk al te laat.

pi_214098870
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 20:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind het sws een vreemde gedachtengang, dat je met een decollete schunnige opmerkingen wel leuk zou vinden.
Hou gewoon je opmerkingen voor je.
Vrouwen zijn toch altijd wel goed bewust wat ze kunnen uitlokken bij mannen in termen van hoe ze zich zelf kleden?
  zondag 30 juni 2024 @ 02:55:58 #162
13462 BansheeBoy
pi_214098875
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 02:40 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Vrouwen zijn toch altijd wel goed bewust wat ze kunnen uitlokken bij mannen in termen van hoe ze zich zelf kleden?
En dat is dus precies de paradox waar ik tegenaan loop. Enerzijds weten ze wat ze teweegbrengen (bij mannen) met hun gedrag, kledij en knip. En anderzijds klagen ze vervolgens over ongewenste bijwerkingen als reactie daarop. Alsof een pyromaan gaat janken dat een brand moet worden geblust.

Het mooie is dus dat vrouwen een groot deel van deze ongewenste bijwerkingen dus zelf kunnen stoppen. Er is alleen een schone taak weggelegd voor ons allen om ze daarin wat bewuster te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lenny77 op 30-06-2024 10:05:03 ]
pi_214098878
Even terugkomend op de originele vraag: verkrachting is soms erg moeilijk vast te stellen. Je moet altijd afgaan op het woord van het slachtoffer, vaak een vrouw. Helaas wordt dit te vaak misbruikt om willekeurige mannen in diskrediet te brengen. het wordt dan gebruikt als een machtsmiddel.

Stormy Daniels en Jean Carroll zijn twee sprekende voorbeelden. Hoewel rechters vaststelden dat Trump niet schuldig was aan verkrachting. Ontvingen deze dames wel aanzienlijke schadevergoedingen vanwege "aantasting van hun goede naam". Trump noemde hen namelijk 'political operatives'. Waar natuurlijk veel voor valt te zeggen.

Het is ook algemeen bekend dat de politie argwanend kijkt naar vrouwen die aangifte doen. Dit heeft minder te maken met shaming en meer met hun ervaring dat er helaas te veel valse beschuldigingen worden gedaan.
pi_214098879
quote:
15s.gif Op zondag 30 juni 2024 02:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En dat is dus precies de paradox waar ik tegenaan loop. Enerzijds weten ze wat ze teweegbrengen (bij mannen) met hun gedrag, kledij en verpanden van strategische lichaamsdelen. En anderzijds klagen ze vervolgens over ongewenste bijwerkingen als reactie daarop. Alsof een pyromaan gaat janken dat een brand moet worden geblust.

Het mooie is dus dat vrouwen een groot deel van deze ongewenste bijwerkingen dus zelf kunnen stoppen. Er is alleen een schone taak weggelegd voor ons allen om ze daarin wat bewuster te maken.

Dus een vrouw moet er als een non bij lopen zodat jij je piemel in je broek kan houden?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_214098883
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 03:02 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Dus een vrouw moet er als een non bij lopen zodat jij je piemel in je broek kan houden?
Overdrijven is een sluwe vaardigheid.
pi_214098886
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 03:04 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Overdrijven is een sluwe vaardigheid.
De strekking lijkt me duidelijk
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_214098897
quote:

[..]
En dat is dus precies de paradox waar ik tegenaan loop. Enerzijds weten ze wat ze teweegbrengen (bij mannen) met hun gedrag, kledij en verpanden van strategische lichaamsdelen. En anderzijds klagen ze vervolgens over ongewenste bijwerkingen als reactie daarop. Alsof een pyromaan gaat janken dat een brand moet worden geblust.

Ik vind dat vrouwen door de nieuwe regelgeving die per 1 Juli ingaat, teveel macht naar zich toe trekken. Door naar eigen willekeur te mogen schermen met verdachtmaking jegens mannen. Een knappe Chad zal hierdoor weinig last hebben van aantijgingen. Want zijn geflirt zal uiteraard vaker worden ervaren als gewenst door de vrouwen. Je zal maar een willekeurige vrouw per ongeluk op haar slechte dag treffen. Dan beland je binnen een paar uur in een politiecel. Want wat door vrouwen wordt ervaren als ongewenst is door deze nieuwe wet namelijk zeer rekbaar.

(Wat niet betekent dat ik dat gesis van de usual suspects goedpraat. Want daar gaan mijn nekharen ook altijd van overeind staan.)
  Moderator zondag 30 juni 2024 @ 08:55:49 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214099402
quote:

[..]

Nee het is meer vergelijkbaar met je hele tuin mooi te maken door een hovenier en 'janken' dat een stel voor jou onbekende sloebers er ineens gaat zitten bbq'en zonder toestemming
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 30 juni 2024 @ 08:57:58 #169
459912 FlippingCoin
pi_214099413
quote:
15s.gif Op zondag 30 juni 2024 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil graag een en ander verduidelijken. Waar val je precies over?

Nee het is een hele rare reactie wanneer ik aangeef dat vrouwen vaak niet zitten te wachten op opmerkingen als wat zit je haar leuk. Of wil je ze als broer etc. dwingen een hoofddoek te dragen of zo?
  zondag 30 juni 2024 @ 09:56:35 #170
13462 BansheeBoy
pi_214099750
quote:

[..]
quote:

[..]
Het zijn de vrouwen zelf die klagen. En elke vrouw weet dat hoe meer je je uitdost hoe groter de kans op ongewenste bijwerkingen.

Moderator zondag 30 juni 2024 @ 09:57:29 #171
441859 crew  Lenny77
pi_214099765
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 03:00 schreef Gunnter het volgende:
Even terugkomend op de originele vraag: verkrachting is soms erg moeilijk vast te stellen. Je moet altijd afgaan op het woord van het slachtoffer, vaak een vrouw. Helaas wordt dit te vaak misbruikt om willekeurige mannen in diskrediet te brengen. het wordt dan gebruikt als een machtsmiddel.

Stormy Daniels en Jean Carroll zijn twee sprekende voorbeelden. Hoewel rechters vaststelden dat Trump niet schuldig was aan verkrachting. Ontvingen deze dames wel aanzienlijke schadevergoedingen vanwege "aantasting van hun goede naam". Trump noemde hen namelijk 'political operatives'. Waar natuurlijk veel voor valt te zeggen.

Het is ook algemeen bekend dat de politie argwanend kijkt naar vrouwen die aangifte doen. Dit heeft minder te maken met shaming en meer met hun ervaring dat er helaas te veel valse beschuldigingen worden gedaan.
Het is helemaal niet te vaak en teveel, het gaat om 5%, daar tegenover staan dus 95% echte zaken. En bij die valse aangiftes vallen die vrouwen/mannen ook vaak door de mand.
Maar een klein deel doet uberhaupt aangifte en daarvan wordt 80% geseponeerd.. En DAAR gaat jouw laatste stukje ook over; de politie denkt dat het al te vaak vals is omdat er zoveel geseponeerd wordt dus op voorhand ga je al niet geloofd worden bij de politie. Geen wonder dat er zo weinig aangiften worden gedaan, het is al erg genoeg zonder dat je als valse beschuldiger bestempeld zou worden.

Artikel: https://www.oneworld.nl/i(...)n-de-valse-aangifte/
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 30 juni 2024 @ 09:58:55 #172
441859 crew  Lenny77
pi_214099781
quote:
15s.gif Op zondag 30 juni 2024 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]
Het zijn de vrouwen zelf die klagen. En elke vrouw weet dat hoe meer je je uitdost hoe groter de kans op ongewenste bijwerkingen.

En nu ga ik jouw troep opruimen waarbij je WEER over lichaamsdelen praat alsof het dingen zijn en waarbij je duidelijk weer je religieuze achtergronden laat spreken en alles omdraait.
Ik heb je verwittigd.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 30 juni 2024 @ 09:59:06 #173
13462 BansheeBoy
pi_214099786
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is helemaal niet te vaak en teveel, het gaat om 5%, daar tegenover staan dus 95% echte zaken. En bij die valse aangiftes vallen die vrouwen/mannen ook vaak door de mand.
Hoe kom je aan deze cijfers?

zondag 30 juni 2024 @ 10:03:46 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214099830
quote:

[..]

Ik ben een volwassen vrouw, geen bezit van iemand. Volwassen mensen maken hun eigen keuzes. Iemand die denkt te kunnen bepalen wat ik als volwassene doe krijgen meer als een vijandige houding terug.
  zondag 30 juni 2024 @ 10:06:54 #175
13462 BansheeBoy
pi_214099855
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 09:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En nu ga ik jouw troep opruimen waarbij je WEER over lichaamsdelen praat alsof het dingen zijn en waarbij je duidelijk weer je religieuze achtergronden laat spreken en alles omdraait.
Ik heb je verwittigd.
Ik ga over mijn eigen woorden en tot nu toe bejegen ik iedereen hier met respect. IK word uitgescholden en daar hoor ik je niet over. Ik weet dat niet menselijks een mod vreemd is, prima, maar ga aub rechtvaardig om met iedereen ook met users die een mening hebben die haaks op die van jouw staat.

Enfin. Dit soort zaken zijn vaak verhaal tegen verhaal. Soms laat het geheugen mensen ook in de steek. Blijft lastige materie die je zonder bewijs maar moeilijk hard kan maken. Daarom zie je mij meer in de preventiehoek staan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')