quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Georgië haalt de achtste finales van het EK
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Allebei niet om aan te gluren. Ik ga naar bed
Dan mis je haxballquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, oke!
Graag ons op de hoogte houden.
Kun je slapen in die pleurishitte?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Team lukaku was ook niet best he capuquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht nog altijd op het magische Siuuuuuuuuuuuuu moment
Dat zijn vaak arbeidersquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
Mensen die met enige regelmaat voor 10’en naar bed gaan vertrouw ik niet.
Laat me toch eens genieten van de andere wedstrijdquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Team lukaku was ook niet best he capu
Ik ook niet maatquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
Oh nou sorry hoor dwazerikquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me toch eens genieten van de andere wedstrijd
Hakan Sukurquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond de Turkse run in 2002 wel leuk. Leuke ploeg was dat ook
Meer dan een jaar gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef fetX het volgende:
Goulashquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De scheids bij Tsjechië - Turkije is overigens een halve Hongaar.
Wat vinden we hiervan?
Je bent zelf een halve gare.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Raar. Zonder boven- of onderlijf?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Die mag voor de helft de tering krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Dat denk ik ook Calandquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat die derde potjes allemaal een beetje kut zijn omdat ploegen teveel aan het rekenen gaan
Maar dit is puur mijn gevoel!
De kinderen van Wilders zouden ook half Hongaars zijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Kom je weer met je 32 landenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Caland
Misschien moet de UEFA dit idiote systeem afschaffen en gewoon 32 landen laten kwalificerenIerland, Griekenland, Bosnië, IJsland, LuxemburgGOD, Noorwegen, Armenië en Zweden hadden dit toernooi niet slechter gemaakt (maar ook niet écht beter)
Onderlijf uit Roemenië.quote:
Die is nu taxichauffeur in Amerika.quote:
Wel leuker. Duurt het wat langer. Daarom vind ik WK ook veel leuker om te volgen!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je weer met je 32 landen
Jan Mulder en van Basten zijn nu woest. Alhoewel, Marco zal niet kijken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:30 schreef SOG het volgende:
Ronaldo zijn shirt wordt bijna uitgetrokken. No era penal.
Gast trekt gewoon 5 / 6 seconden aan zn shirt
Ik sluit me aan bij deze motie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik wil gewoon 16 landen op het EK en 32 op het WK
en geen flauwekulletjes
Dan spelen ze twee kwalificatiewedstrijden minder om die extra wedstrijden te compenseren (die er niet zijn)quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je weer met je 32 landen
Dat heb ik simpelweg niet gezegd. Maar goed, je toont hier in ieder geval passie en lef!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Tsjech pakt binnen tien minuten twee keer geel, dus dat is volgens Trein een heel goede voetballer
@:dombohetolifantje1
Remember Pierre 98.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:
Kooke vindt het geen penalty waard.
Spelers omhelzen of aan het shirt trekken mag tegenwoordig ook gewoon weer als je de verdedigende partij bent. Tijd dat daar weer penalty's voor worden gegeven.
Nee joh, nu kan Nederland zich ook gewoon weer kwalificeren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik wil gewoon 16 landen op het EK en 32 op het WK
en geen flauwekulletjes
Gewoon weer 4 landen en dan ook nog met organiserend land.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan spelen ze twee kwalificatiewedstrijden minder om die extra wedstrijden te compenseren (die er niet zijn)
Opgelost
Was dit niet het idee van @PSVCL ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef wimderon het volgende:
EK en andere continentale kampioenschappen afschaffen en elke twee jaar een WK.
3 wedstrijden is daar wel erg weinig voorquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat nieuwe CL format eigenlijk wel heel interessant
Als dat bevalt moeten ze ook zoiets met het EK gaan doen!
Daar is voor Henk en Ingrid toch geen touw meer aan vast te knopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
Ojaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 wedstrijden is daar wel erg weinig voor
Klopt. Top ideequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit niet het idee van @:PSVCL ?
Halve Hongaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
Scheids kan een paar miljoen lira bijschrijven straks. Zijn niets waard maar toch.
het EL format en ConL vind je maar niks?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
Geen idee, daar hou ik me de laatste jaren niet meer zo mee bezig maat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het EL format en ConL vind je maar niks?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, daar hou ik me de laatste jaren niet meer zo mee bezig maat.
Dat is niet eens meer het record!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Momo het volgende:
Gaan ze Portugal - Nederland 2006 benaderen?
Ik verwacht er eerder nog een paar van de Tsjechen, als ik het zo zie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd dat de Turken eens een paar rode kaarten krijgen of zo.
Dat is namelijk precies hetzelfde!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, daar hou ik me de laatste jaren niet meer zo mee bezig maat.
Dat werkt niet voor een toernooi over een kortere tijdsperiodequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
Een EK/WK wedstrijd met meer?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet eens meer het record!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |