quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken kogelbiefstuk, patat van Friethoes en een romainesla met een lekkere vinaigrette.
Dank u, wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze combinatie sloopt je inderdaad, sterkte, thoughts and prayers for you
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it isquote:
Voor deze temperaturen geef ik je helemaal gelijk. Een fris biertje of een blond biertje. Maar los van het weer vind ik het een mooi biertjequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it is
Proost ik ben saai aan water deze weekquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater drinkt een Normandische Rose-Cider, lekker fris en fruitig
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvastquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide krielaardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:59 schreef Kanaroe het volgende:
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvast
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide aardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond van zo'n supermarktpakket GadoGado en maak daarbij ook gegrilde kippendij-saté.
Eten meestal om 18quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:14 schreef Karzai het volgende:
das vroeg, ziet er smakelijk uit![]()
laat het jullie bekomen
Dit ziet er top uit. Die frietjes….quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Three cheese burger supersize, verse friet en Japans gekruide friet met huisgemaakte (miso)mayo. Toe pistache- en salted caramel gelato van Massimo Gelato![]()
[ link | afbeelding ]
Lag al een paar dagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:14 schreef Molo het volgende:
Brood was beschimmeld dus voor de lunch dan maar gewoon zomerfruit en wat kwark
Drie, maar heet weer dus dan gaat het rap, zelfs met zuurdesem somsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:36 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Lag al een paar dagen?
Hier vanmorgen tomatensoep, broodje kaas, broodje makreel en veldsla met komkommer na.
Lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:39 schreef Vincent_student het volgende:
Vanavond weekend-voetbalhap: kipsaté met patat en worteltjes.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier staat gegrilde bloemkool met kaas en komijn of dukkah op het menu, vergezeld van een dikke entrecote van de gril
Bloemkool eerst koken en dan met kaas in de oven? Zo doe ik het iig altijd. Alleen een ander recept als je die hebt...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier staat gegrilde bloemkool met kaas en komijn of dukkah op het menu, vergezeld van een dikke entrecote van de gril
Big Tasty sausquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:41 schreef foodlover het volgende:
Straks lekker hamburgers eten.
Ik heb zelf hamburger broodjes gebakken, alles afgewogen en gebakken in ringen zodat ze niet uitlopen maar hoog plat egaal worden.
Van gehakt dunne hamburgers soort smashburger gevormd en deze tussen bakpapier ingevroren tot net voor gebruik.
Zo big tasty saus maken.
Straks op de grillplaat buiten grillen, broodjes toasten, bacon en cheddar, sla ui en augurkjes erbij.
Waarom niet alledrie?quote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks een boterham met ei
Twijfel tussen een omelet of een spiegel ei of een gekookt ei...
Omdat ik dat nooit opkrijgquote:Op zondag 30 juni 2024 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet alledrie?![]()
Hier ontbeten met half croissantje en een halve bak heerlijke kersen. Bakje moka pot koffie erbij, goddelijk lekker
Had gisterenavond mot met mijn dochter bij het eten dus is er niet van gekomenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:54 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Laat straks even een fotootje zien.
Lekker doen wij ook. Wat doe je erop?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond (en ik ga het vast verkeerd typen) flamm kuchen makeneen van mijn favorieten
Geitenkaas en puntpaprika en ui en tomaatjes en lente-uiquote:Op zondag 30 juni 2024 17:10 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Lekker doen wij ook. Wat doe je erop?
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geitenkaas en puntpaprika en ui en tomaatjes en lente-ui
Welke gerechten?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:34 schreef golfer het volgende:
Ik heb voor mijzelf voor vanavond en morgenavond Chinees besteld.
Mihoen goreng met garnalen en Chinese kiploempia's.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:29 schreef Blues het volgende:
Ik maak zometeen voor mezelf een zoete aardappel/paprika/tomaat soep met lekker donker brood met hele ouwe kaassss![]()
![]()
Lekker en gefeliciteerd! Goeie keus de berehapquote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Op verjaardag gekregen
Monchouslof van de banketbakker.
2 Advocaatjes met slagroom.
Pistaches.
Patat mayo, berenhap pinda en pistache 'magnum' toe (die ik laatst postte; Gruvi bij AH verkrijgbaar).
Held!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:29 schreef Bzzzzt het volgende:
Dan ook maar een paar filmpjes van de gyros..
https://streamable.com/g72zv9
https://streamable.com/p8p62l
https://familieoverdekook.nl/big-tasty-saus-van-de-mcdonalds/quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Big Tasty saus![]()
Volgens mij is dat mayo, bbq saus en kruiden. Weet je het recept?
Dank! Gaafquote:Op zondag 30 juni 2024 22:50 schreef foodlover het volgende:
[..]
https://familieoverdekook.nl/big-tasty-saus-van-de-mcdonalds/
Bedankt, ik was slechts visitequote:Op zondag 30 juni 2024 22:10 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Lekker en gefeliciteerd! Goeie keus de berehap
Pinda
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Op verjaardag gekregen
Pistaches.
Patat mayo, berenhap pinda en pistache 'magnum' toe (die ik laatst postte; Gruvi bij AH verkrijgbaar).
Geeft niks, smaak is het belangrijkst. Hot & Sour soep is zo lekker!quote:Op maandag 1 juli 2024 09:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!Lekker gegeten
.
Ik heb gisteren hot & sour soup gemaakt. Qua smaak vond ik ‘m best prima, maar ik had de egg ribbons verkloot dus visueel was het niet echt je van het![]()
.
Gefeliciteerd alsnogquote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Op verjaardag gekregen
Pistaches.
Wat ga je doen in de Ziggodome?????quote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef Blues het volgende:
Bakkie soep van gister, meloen en straks in Ziggodome nog een lekker broodje of zo
Haha, het kwam inderdaad wel zo overquote:Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedankt allen maar ik denk dat het verkeerd overkwam want ik was niet jarig. Ik was op verjaardagsvisite en daar kreeg ik al dat lekkers
Totaal niet vervelendquote:Op maandag 1 juli 2024 18:30 schreef Molo het volgende:
Sinds ik een kind heb eet ik zo vaak pasta dat ik straks nog Italiaans ga dromen joh
Haha ja dat zeker. Ik kon nog een fles advocaat meekrijgen maar afgeslagen. Blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, het kwam inderdaad wel zo over
Anyways, jij hebt lekker gesnaaid
https://www.ziggodome.nl/event/1151406618/lenny-kravitzquote:
Zalmwraps en Lenny, heerlijk hoorquote:Op maandag 1 juli 2024 20:07 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.ziggodome.nl/event/1151406618/lenny-kravitz
OT
Hier in ziggo een fuze tea met 2 zalmwraps🎸
Nou, dit idd! Enjoy!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zalmwraps en Lenny, heerlijk hoor![]()
![]()
![]()
Geniet!
dat is niet veel, geen warm eten vanavond?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks 1 boterham met kaas en jam en 1 boterham met sandwichspread en kaas
het er op het eerste gezicht wel gezond uitquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[ link | afbeelding ]
Een Deense gehaktschotel van onze dorpsjuwelierslager.
Wat er precies Deens aan is is mij op dit moment nog onduidelijk, maar dat proef ik misschien vanavond wel.
Ik lunch met warm eten vaak, Toen had ik stamppot rodekool. Alleen vergeten te vertellenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is niet veel, geen warm eten vanavond?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[ link | afbeelding ]
Wat er precies Deens aan is is mij op dit moment nog onduidelijk, maar dat proef ik misschien vanavond wel.
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:00 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Geen idee idd qua Deens. Wel smakelijk
Lekker kauwen op stukken Legoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[ link | afbeelding ]
Hier ook brood met pindakaas. Geen trek om te kokenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch nog een boterham met pindakaas. Had toch nog trek
Geniet ervan! Pindakaaspowerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ook brood met pindakaas. Geen trek om te koken
Hier ook.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje ongezonde dag. Dadelijk patatjes
Daaromquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier ook.
Moet kunnen. Is goed voor je.
Deze #2. Geen pasta erbij. Wel blik kikkererwten.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:26 schreef borisz het volgende:
EK>sportief doen.
Maar daardoor staat er ook een pastasaus op het vuur.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebraden Argentijnse ossenhaas-stukken met daarbij een venkel-sinaasappelsalade.
Hmmmmquote:
Alleen de groente laat nog te raden over..........wat zou het geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
U raadt het al: mijn avondeten bestond uit gekookte aardappelen, groente en een rundervink. Gezond en voedzaam
Boerenkool.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Alleen de groente laat nog te raden over..........wat zou het geweest kunnen zijn![]()
Ben je keto aan het doen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:20 schreef oppiedoppie het volgende:
08:00 Thee
09:00 Thee
10:00 Thee
11:00 Thee
12:00 2 gebakken eieren met spek op ham met veel kaas erop (geen brood) plus mosterdsoep met spekkies.
13:00 Thee
14:00 Thee
15:00 Smoothie (smoothie-dag op het werk, ben benieuwd)
16:00 Thee
18:00 Gewokte Kip met spercieboontjes en paprika in cremefreche en kruiden en met sesamzaad erop.
19:00 Thee
Yup, keto.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je keto aan het doen?
Veel thee man
Hier opgepiepte tacoschelp met refried beans, geroosterde maīs, guacamole en crčme fraiche
Vanmorgen vier bakken koffie op, nu tikkie gaar
En thee is helemaal mijn ding. Ben van plan om thee te gaan verbouwen en verkopen. Heerlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je keto aan het doen?
Veel thee man
Hier opgepiepte tacoschelp met refried beans, geroosterde maīs, guacamole en crčme fraiche
Vanmorgen vier bakken koffie op, nu tikkie gaar
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:50 schreef Karzai het volgende:
gemarineerde kipblokjes (gember, limoen, chili), naanbrood, veldsla, tomaat en rode ui
ik geef wel veel geld uit aan eten, maar kook meestal gewoon zelfquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]volgens mij eet jij (naar mijn begrippen dan) altijd erg lekker en luxe! Zo leuk om te lezen
Prima toch! Maar ook wat je kookt vind ik ook altijd zo lekker klinkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef wel veel geld uit aan eten, maar kook meestal gewoon zelf
dat is ook wel lekker ja beetje zoetigheid erdoorheenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedenk me net dat ik rozijntjes heb en mandarijn in blik (ja dat deed mijn moeder vroeger over de zuurkool, voor mijn broer ananas, alleen daar ben ik erg allergisch voor). Dat doe ik vanavond. Zo lekker
kloptquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is ook wel lekker ja beetje zoetigheid erdoorheen
Plantaardige spek?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor mezelf maak ik een groene linzenburger, geen zin in vlees vandaag, doe er wel een plakje uitgebakken spek op
Nee, gewoon van een varkentjequote:
rustig aan, nemen ze wat meer voor je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, gewoon van een varkentje![]()
Maar enfin, het plan is alweer gewijzigd, de heren gaan naar de snackbar want ik voel me eigenlijk niet fit genoeg om te kokkerellen
Morgen nieuwe poging tot burgers bakken enz. enz.
Thanks!quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig aan, nemen ze wat meer voor je?
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:27 schreef golfer het volgende:
Er pruttelt nu een bolognesesaus met worst, ui, knoflook, gemengde groentes, Italiaanse kruiden en pancetta voor de pastamaaltijd van vanavond. Dit keer als pasta Mini Conchiglie.
Jammer, er komt volgende week een caramel cheesecake cookiequote:Op donderdag 4 juli 2024 13:10 schreef Smart_ass het volgende:
Thee.
Hier de komende tijd ook geen crumbl cookies meer en weinig andere lekkernijen want ik wil mijn zwangerschapskilo’s kwijt zien te raken.
Jam!!!quote:
Goed voer als je je niet topfit voeltquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Thanks!
Jeps, ze nemen wel wat mee, ik ben er niet zo dol op maar een bakje franse frietjes en een kaassouflleetje gaat er wel in denk ik
Ik had al 'n portie groene linzen in bouillon gekookt, dat pannetje had ik ook leeggegeten, was lekkerder en voelde beter dan de frietjes en de kaassouffleequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jam!!!
[..]
Goed voer als je je niet topfit voelt
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand zo'n ding al gegeten? lijkt me echt te ranzig voor woorden, sws alles met truffelsmaak is goor.
hmm ben wel benieuwd, ben bereid die 8,99 te betalen, als je hem opeet met een goede recensie erbij en fotoosquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand zo'n ding al gegeten? lijkt me echt te ranzig voor woorden, sws alles met truffelsmaak is goor.
Het lijkt mij ook niks, vooral door die smerig ogende substantie in het midden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
tis denk ik ook geen echte truffelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]Tjee, ze verzinnen het wel weer zeg.
Het lijkt mij ook niet lekker, hou ook niet van 'truffel'-smaak.
De naam is van het product spreekt mij ook niet aan trouwens
iets 0,3% waarschijnlijk maar okayquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:43 schreef Kanaroe het volgende:
Ingrediënten: 81% varkensvlees, 5,6% roomkaas, water, tarwebloem, groente (1,9% champignon, ui), aardappelzetmeel, zout, crčme fraîche, specerijen, conserveermiddel (kaliumacetaten [E261], natriumnitriet [E250]), gemodificeerd maīszetmeel, natuurlijke aroma's, verdikkingsmiddel (methylcellulose [E461], xanthaangom [E415]), suiker, melkeiwit, rundvleesextract, aroma's (o.a. truffel), gist, lactose, antioxidant (natriumascorbaat [E301], natriumcitraten [E331]), Chinese truffel, voedingszuur (natriumacetaten [E262]), peterselie, dextrose, rook, stabilisator (trifosfaten [E451]), raapolie, extra vierge olijfolie, concentraat (champignonsap, tomaat, uiensap, wortelsap), kleurstof (paprika-extract [E160c], annatto bixine [E160b], annatto norbixine [E160b(ii)]), rookaroma, witte truffel.
Waarvan toegevoegde suikers 0.1g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 1.20g per 100 gram
Er zit Chinese Truffel in![]()
Geen idee verder, lijkt me nog steeds niet lekker
Goede recentie zal het niet worden ben ik bangquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ben wel benieuwd, ben bereid die 8,99 te betalen, als je hem opeet met een goede recensie erbij en fotoos
hij is ook al 6 dagen over datum zie ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Goede recentie zal het niet worden ben ik bang
Dit ziet er echt zo intens smerig uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met Kerst hadden ze een ander soort feestbalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind zo'n bal niet echt een feestquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met Kerst hadden ze een ander soort feestbal@:golfer @:Blues
Straks naar ouders rijden, en onderweg patat en snacks voor ons halen. Ik denk voor mijzelf een grote patat oorlog en een burger met gebakken ei.
Jaaa, nog één aan de pistache magnumquote:
AHquote:
Novitalia heet die groothandel?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag bij een Italiaanse groothandel geweest. Fris, bier, kado, koeken met pistachecreme, superleuk koekblik in de vorm van een auto en eten voor vandaag gekocht. Vriend betaalde, ik gekookt. Prima deal.
Orechiette con tartufo, pepero nero, funghi, pancetta e parmigiano.
Hele pan ging op, was heel lekker
[ link | afbeelding ]
Met Italiaans bier en molecola.
[ link | afbeelding ]
Toe pistache magnum
Superlekker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaa, nog één aan de pistache magnum![]()
Genoten hoop ik?
Yeahquote:
Yes, die ja! Ook eens geweest? Ze zitten sinds een maand in een groter pand en ik was er nu voor het eerstquote:
Die combinatie hebben wij een tijdje geleden ook ontdekt en staat nu meerdere keren per week bij ons als ontbijt.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
... Filet Americain met hardgekookt ei...
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken gekruide krielaardappels, een Caprese salade met dressing en wat snoepkomkommerstukjes en gebraden 'Franse' hamburgers.
Gesnipperde ui erop maakt het helemaal compleetquote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Die combinatie hebben wij een tijdje geleden ook ontdekt en staat nu meerdere keren per week bij ons als ontbijt.
Dat alles op één broodje? Nog nooit gezien of gegeten die combinatie..quote:Op zondag 7 juli 2024 12:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Voor de verandering vanmiddag geen Duitse broodjes, maar kadetjes, Heerlijk broodjes Halfom, Filet Americain met hardgekookt ei, Corned Beef, Leidse Kaas.
Oké dus toch lekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Die combinatie hebben wij een tijdje geleden ook ontdekt en staat nu meerdere keren per week bij ons als ontbijt.
De moeite waard.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:09 schreef lojanda het volgende:
Oké dus toch lekkernou misschien dan toch eens een keer proberen
Maar dat is ook een “normale” combinatiequote:Op maandag 8 juli 2024 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De moeite waard.
'As we speak' nuttig ik nu als brunch weer een maisboterham met peperfilet-Americain en een hard gekookt eitje met zout en peper.
Eitje (in plakjes gesneden) zat dus op de filet Americain.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:23 schreef lojanda het volgende:
Maar dat is ook een “normale” combinatieen ook erg lekker trouwens
Dat begreep ik en dat is ook lekkerquote:Op maandag 8 juli 2024 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Eitje (in plakjes gesneden) zat dus op de filet Americain.
Nee, verschillende broodjesquote:Op maandag 8 juli 2024 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat alles op één broodje? Nog nooit gezien of gegeten die combinatie..
Is het ook wel te pruimen?
Ik las het als één broodjequote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes.
Oftewel krokante scharrelkip schnitzels, patat van het Friethoes en appelcompote.
Kant en klare lasagne kan zo lekker zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 19:34 schreef Molo het volgende:
Heerlijk zeg!![]()
Hier lekker in de tuin kant en klare pauperlasagne gegeten, had ik zin in
Nu Wostok tarragon ginger limonade, lekker
Dennennaalden is wel favoriet nog steeds. Volgende actie koop ik die even groot in
Wat ben je lekker bezig geweestquote:Op maandag 8 juli 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hapjeslunch
Bocartes (vertaalapp zegt ansjovis maar neigt meer naar Sardine. Notige smaak), gegrilde asperges uit pot, tonijnpate, cabrales (lokale blauwe kaas), Afuega'l Pitu ook lokale kaas (die oranje kaas met pimento de vera), tomaatjes gemarineerd met oa tijm uit eigen tuin, jam voor bij de kazen. Zelf gemaakt citroen-yoghurtijs achteraf
Poeh, is gelukkig goed gegaan, gevaarlijk altijdquote:Op maandag 8 juli 2024 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag hetzelfde gegeten als gister: ik eet steeds twee dagen hetzelfde want dat is wel zo handig. Dit keer de cordon bleu veel korter gebakken, helaas net wat te kort. De makers van het vlees hadden het stokje verstopt; daar kwam ik wat te laat achter. Au. Maar goed, ik heb mijn plicht weer gedaan.
welke bbq saus is je favoriet dan?quote:Op maandag 8 juli 2024 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had gebakken gnocchi, broccoli met sesam-ketjap en beefburger.
Met wat bbqsaus.
Behalve de visjes mjammieeeeequote:Op maandag 8 juli 2024 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hapjeslunch
Bocartes (vertaalapp zegt ansjovis maar neigt meer naar Sardine. Notige smaak), gegrilde asperges uit pot, tonijnpate, cabrales (lokale blauwe kaas), Afuega'l Pitu ook lokale kaas (die oranje kaas met pimento de vera), tomaatjes gemarineerd met oa tijm uit eigen tuin, jam voor bij de kazen. Zelf gemaakt citroen-yoghurtijs achteraf
Nee, zelfgekochte patat van Friethoes. Te koop bij bijna elke supermarkt.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:15 schreef Thaddeus het volgende:
Potverdikkie wat ziet dat er lekker uit. Zijn dat zelfgemaakte patatten??
Ziet er op plaatje in ieder geval erg lekker uit. Hoop dat het ook zo smaakte.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zelfgekochte patat van Friethoes. Te koop bij bijna elke supermarkt.
[ afbeelding ]
Ja, heel lekker. Vooral als je ze langer frituurt dan 5 minuten.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:14 schreef Thaddeus het volgende:
Ziet er op plaatje in ieder geval erg lekker uit. Hoop dat het ook zo smaakte.
Op insta zie je dat heel vaak en daar ga je gewoon van watertanden als je het filmpje bekijktquote:Op maandag 8 juli 2024 13:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Zoals Amerikanen stapelen met enorme hoeveelheden verschillend beleg,
Heerlijke frietenquote:Op maandag 8 juli 2024 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zelfgekochte patat van Friethoes. Te koop bij bijna elke supermarkt.
[ afbeelding ]
Meestal aan mij niet besteed. Als ik broodje kaas, of broodje ros etc eet wil ik een broodje, boter (geen margarine) en kaas, of rosbief. Geen hele ronde door de tuin wat veel broodjeszaken menen te moeten doen, ook al bestel je geen "Broodje gezond"quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op insta zie je dat heel vaak en daar ga je gewoon van watertanden als je het filmpje bekijkthet broodje kan dan niet dik genoeg belegd zijn en dan knijpen ze er nog goed in zodat alle jus of wat dan ook er tussenuit loopt
Ziet er echt heerlijk uit altijd.
Ook gewoon lekker een broodje rosbief of kaas met een goeie roomboter..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Meestal aan mij niet besteed. Als ik broodje kaas, of broodje ros etc eet wil ik een broodje, boter (geen margarine) en kaas, of rosbief. Geen hele ronde door de tuin wat veel broodjeszaken menen te moeten doen, ook al bestel je geen "Broodje gezond"
Kijk eens in het FOK kookboekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
Geen idee waar ik dat kan vragen maar worden er hier ook recepten gedeeld? Ik vind het altijd fijn om inspiratie op te doen.
Er is inderdaad een Fok!-kookboek en soms voegen mensen in dit topic ook een linkje toe van een recept/inspiratiebron. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen hoe iemand iets gemaakt heeft!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:49 schreef lojanda het volgende:
Geen idee waar ik dat kan vragen maar worden er hier ook recepten gedeeld? Ik vind het altijd fijn om inspiratie op te doen.
Dat zocht ik ook maar kon het niet vinden. Ik heb weer niet goed gekekenquote:
Ja vind ik ook altijd leuk om te lezen en ook omdat er veel lekkere maaltijden voorbij komen. Vaak heb ik geen inspiratie en moet echt denken wat nu weer op tafel te zetten..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Er is inderdaad een Fok!-kookboek en soms voegen mensen in dit topic ook een linkje toe van een recept/inspiratiebron. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen hoe iemand iets gemaakt heeft!
Ik vind het ook leuk om hier te lezen voor inspiratie
Lekker hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Random ineens veel trek. Dus drie boterhammen met halvarine, kaas en tomaat
Fijn, zo'n dorpstokoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond (en morgenavond) een grote ramesmaaltijd van onze Indonesische dorpstoko.
Plan veranderdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ga vanavond Bami maken, met kip, ei, spek, grote garnalen.
Dat is ook altijd heerlijk eten. Zo maak ik ook vaak een tomatensoepquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:19 schreef borisz het volgende:
Ik deed feta, paprika, tomaatjes, rode ui in de oven.
Pasta erbij en smullen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |