quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken kogelbiefstuk, patat van Friethoes en een romainesla met een lekkere vinaigrette.
Dank u, wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze combinatie sloopt je inderdaad, sterkte, thoughts and prayers for you
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it isquote:
Voor deze temperaturen geef ik je helemaal gelijk. Een fris biertje of een blond biertje. Maar los van het weer vind ik het een mooi biertjequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it is
Proost ik ben saai aan water deze weekquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater drinkt een Normandische Rose-Cider, lekker fris en fruitig
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvastquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide krielaardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:59 schreef Kanaroe het volgende:
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvast
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide aardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak vanavond van zo'n supermarktpakket GadoGado en maak daarbij ook gegrilde kippendij-saté.
Eten meestal om 18quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:14 schreef Karzai het volgende:
das vroeg, ziet er smakelijk uit![]()
laat het jullie bekomen
Dit ziet er top uit. Die frietjes….quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Three cheese burger supersize, verse friet en Japans gekruide friet met huisgemaakte (miso)mayo. Toe pistache- en salted caramel gelato van Massimo Gelato![]()
[ link | afbeelding ]
Lag al een paar dagen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:14 schreef Molo het volgende:
Brood was beschimmeld dus voor de lunch dan maar gewoon zomerfruit en wat kwark
Drie, maar heet weer dus dan gaat het rap, zelfs met zuurdesem somsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:36 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Lag al een paar dagen?
Hier vanmorgen tomatensoep, broodje kaas, broodje makreel en veldsla met komkommer na.
Lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:39 schreef Vincent_student het volgende:
Vanavond weekend-voetbalhap: kipsaté met patat en worteltjes.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier staat gegrilde bloemkool met kaas en komijn of dukkah op het menu, vergezeld van een dikke entrecote van de gril
Bloemkool eerst koken en dan met kaas in de oven? Zo doe ik het iig altijd. Alleen een ander recept als je die hebt...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier staat gegrilde bloemkool met kaas en komijn of dukkah op het menu, vergezeld van een dikke entrecote van de gril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |