Hotel meteen geboekt 9-11 Juli!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De weg naar de halve finale ligt wagenwijd open!
Ultieme kans op revanchequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:40 schreef TLC het volgende:
Dat zou toch episch zijn, wederom in Berlijn spelen tegen Oostenrijk
Nobuddiesquote:
Ja, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
Roemenië it is.
Wordt weer zo'n Tsjechië debacle?
Kwartfinale tegen Turkije is een uitwedstrijdquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eventuele kwart en halve finales net over de grens
Dusseldorf en Dortmund
Dat zullen we nog wel eens zien ....quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kwartfinale tegen Turkije is een uitwedstrijd
Kwartfinale is Berlijn, makker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dusseldorf en Dortmund
Turkije kan er echt geen reet van. Als Oostenrijk niveau van de eerste drie potten aantikt gaan ze dat makkelijk winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kwartfinale tegen Turkije is een uitwedstrijd
We gaan er gewoon uit tegen Roemenië vrees ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dusseldorf en Dortmund
Ohja ik keek verkeerdquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kwartfinale is Berlijn, makker.
We zitten wel in een heel gunstig pad hoor. Opta geeft ons gewoon 20% kans op finale.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Idioten die denken dat we dit wel weer even gaan fixen
Nou ja, je kan ook hopen dat ze er met 5-0 afgaan zoals een hoop andere hier.quote:
Jaja vorige keer zouden we ook wel even Tsjechië oprollen. Je ziet dat alle toplanden het moeilijk hebben behalve Spanje, die zijn echt van een ander niveau. De rest kan van iedereen verliezen...quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We zitten wel in een heel gunstig pad hoor. Opta geeft ons gewoon 20% kans op finale.
Ten eerste verwacht ik dat het tegen Roemenië al zeer moeizaam zal gaan. Mochten we dan doorgaan moet je wederom tegen die Oostenrijkers en die zie ik gewoon weer winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We zitten wel in een heel gunstig pad hoor. Opta geeft ons gewoon 20% kans op finale.
Er was ook weinig aan de hand geweest als Malen gescoord had en de Ligt niet zo knullig rood had gekregenquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jaja vorige keer zouden we ook wel even Tsjechië oprollen. Je ziet dat alle toplanden het moeilijk hebben behalve Spanje, die zijn echt van een ander niveau. De rest kan van iedereen verliezen...
Spanje had het ook moeilijk tegen een slecht spelend Italië. Er is imho nog geen land geweest dat echt heeft kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jaja vorige keer zouden we ook wel even Tsjechië oprollen. Je ziet dat alle toplanden het moeilijk hebben behalve Spanje, die zijn echt van een ander niveau. De rest kan van iedereen verliezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |