Zou niet te vroeg daar van uitgaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
Roemenië it is.
Wordt weer zo'n Tsjechië debacle?
hopen dat het een incident is geweest en je nu de mogelijkheid krijgt in het toernooi te groeienquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
Roemenië it is.
Dinsdag toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
Roemenië it is.
Portugal speelt nergens meer voor die gaan echt niet te gek doen. Hooguit die gekke Ronaldo die nog ff wilt scoren.quote:
Nopequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Portugal speelt nergens meer voor die gaan echt niet te gek. Hooguit die gekke Ronaldo die nog ff wilt scoren.
Die is er al uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Portugal speelt nergens meer voor die gaan echt niet te gek. Hooguit die gekke Ronaldo die nog ff wilt scoren.
Je verliest op een toernooi nooit twee keer van dezelfde tegenstander, ik mag hopen dat Koeman en Lodeweges nu wel snappen hoe je Oostenrijk moet ontmantelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:26 schreef franklop het volgende:
Roemenie winnen en dan tegen Oostenrijk eruit in de kwart
Oostenrijk verliest van die Turkenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:26 schreef franklop het volgende:
Roemenie winnen en dan tegen Oostenrijk eruit in de kwart
Dit kan niet meer misquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De weg naar de halve finale ligt wagenwijd open!
Rusland deed dat wel in 2008 tegen Spanjequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je verliest op een toernooi nooit twee keer van dezelfde tegenstander, ik mag hopen dat Koeman en Lodeweges nu wel snappen hoe je Oostenrijk moet ontmantelen
Dan verlies ik liever nog een keer van Oostenrijk dan dat je jaren moet aanhoren dat je van Turkije hebt verlorenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oostenrijk verliest van die Turken![]()
(of Tsjechen of Georgiers)
Griekenland - Portugal in 2004. 2-1 (poule) en 1-0 (finale).quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je verliest op een toernooi nooit twee keer van dezelfde tegenstander, ik mag hopen dat Koeman en Lodeweges nu wel snappen hoe je Oostenrijk moet ontmantelen
Liggen ze eruit als Tsjechië en Georgië winnen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:32 schreef TornadoDK het volgende:
Turkije kan er ook nog gewoon uitvliegen
Ja dan hebben Georgië en Tsjechië 4 punten en Turkije 3quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liggen ze eruit als Tsjechië en Georgië winnen?
Hotel meteen geboekt 9-11 Juli!quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De weg naar de halve finale ligt wagenwijd open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |