Geen actieve herinnering aanquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is zelfs ooit een vermeend topclub geweest die van een amateurclub club drie klasses lager verloor.
Dat snap ik. Volgens mij is inteelt in het rifgebergte ook redelijk gangbaar.quote:
Eendracht maakt machtquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik. Volgens mij is inteelt in het rifgebergte ook redelijk gangbaar.
Zelfs tegen een Duitse amateurclub nog een tegendoelpunt geïncasseerd.quote:
Gelijk. Wel knap twee keer teruggekomen.quote:
Dat ziet zelfs de lokale amateurtrainer van FC Bal op het Dak 4 nog dat Koeman er he-le-maal niks van kan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Pietertje is vandaag wel in topvorm, die fileert Koeman inhoudelijk compleet en het komt er eigenlijk op neer dat hij vindt dat Koeman er een zooitje van heeft gemaakt en nauwelijks weet waar hij mee bezig is.
En dat weer in Berlijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:09 schreef DeeBee het volgende:
Als ze tegen 1E moeten kan je in de kwartfinale alweer tegen Oostenrijk, debiel schema
Ja ik heb dat dus totaal omgekeerd. Al mijn goede voetbalherinningeren zijn AZ-gerelateerd. Hoewel ik het wel leuk zou vinden als Oranje ver komt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf minder, mijn mooiste (jeugd)herinneringen zijn ook vaak met Oranje. Maar ik ben ook maar een tv kijker die zelden in een stadion zit.
Alleen zegt Pieter Zwart dat niet maar doet hij een show, don't tell in zijn analyse en die is vrij dodelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ziet zelfs de lokale amateurtrainer van FC Bal op het Dak 4 nog dat Koeman er he-le-maal niks van kan.
Oostenrijkers doen het tot nu toe uitstekend in Berlijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat weer in Berlijn.
PUUR GENOT
Ja, dat krijg je als je 16 teams door laat gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:09 schreef DeeBee het volgende:
Als ze tegen 1E moeten kan je in de kwartfinale alweer tegen Oostenrijk, debiel schema
Die we dan gewoon weer verliezenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:09 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt me een prima analyse dus.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Pietertje is vandaag wel in topvorm, die fileert Koeman inhoudelijk compleet en het komt er eigenlijk op neer dat hij vindt dat Koeman er een zooitje van heeft gemaakt en nauwelijks weet waar hij mee bezig is.
Valt wel mee, ze graven zich meestal in als de russen komen en dat loopt nooit goed voor ze afquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oostenrijkers doen het tot nu toe uitstekend in Berlijn.
Inb4 de grappen.
Waarom zou je jezelf afsluiten van de buitenwereld?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:06 schreef TLC het volgende:
En weer die families erbij.. wat is dat toch ? Ze zitten in Duitsland voor een paar weken, niet ergens in Verwegistan of op MarsOh ja en hun kapsel moet natuurlijk ook goed blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |