How how, Badderharring heeft op hoog niveau gespeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk dat je mij quoot maar verder mag je dan de rest van topic ook gaan quoten en kan @:GGMM mooi een slotje erop gooien aangezien niemand hier ervaring heeft in professioneel voetbal.
Overigens hoef je dat ook niet te hebben naar mijn mening en is het verder ook een discussieforum. Je mag best argumenteren waarom Frimpong er niet in hoort en/of waarom dat niet zou helpen. Brand maar los.
Klaas ook wel denk ik, Harvard heeft vast een College team.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
How how, Badderharring heeft op hoog niveau gespeeld.
Ik vond je anders erg venijnig toen het Feyenoord-getinte Slowakije van België won. Maar dat kan een incident zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit mij nou helemaal niets. Mensen die door een clubbril naar interlandvoetbal kijken hebben een kleine piemel. Ik zie oprecht Geertruida net zo graag goed spelen in het Nederlands elftal dan een ajacied, al zitten die er nu (natuurlijk) niet bij in de basis.
Bij de dansschoolquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar hep Pieter Zwart verdedigend middenvelder gespeeld dan?
We worden WERELDKAMPIOENquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:55 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
6-1 gewonnen lees ik net. Dit is de ommekeer, we worden KAMPIOEN
Huh ik zat toen juist enorm te genieten omdat de commentator op de Belg constant mad was?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vond je anders erg venijnig toen het Feyenoord-getinte Slowakije van België won. Maar dat kan een incident zijn geweest.
Oké dan neem ik mijn woorden terug, lastige pot. Knap dat Nederland 6-1 wint van wat bij ons een team uit de derde divisie is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Regionalliga is verre van vierde klasse, dat zou bij ons de derde divisie zijn.
Mee eens, alhoewel ik het uiteraard niet oké vind als anderen een andere mening hebben dan ik, maar over dat inzicht kunnen we verschillen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk dat je mij quoot maar verder mag je dan de rest van topic ook gaan quoten en kan @:GGMM mooi een slotje erop gooien aangezien niemand hier ervaring heeft in professioneel voetbal.
Overigens hoef je dat ook niet te hebben naar mijn mening en is het verder ook een discussieforum. Je mag best argumenteren waarom Frimpong er niet in hoort en/of waarom dat niet zou helpen. Brand maar los.
Misschien ben ik in de war, maar de Feyenoorders over Hancko, Bozenik en Sauer vond je destijds niet irritant?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh ik zat toen juist enorm te genieten omdat de commentator op de Belg constant mad was?
Je verzint nu dingen ter plekke.
Er is zelfs ooit een vermeend topclub geweest die van een amateurclub club drie klasses lager verloor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oké dan neem ik mijn woorden terug, lastige pot. Knap dat Nederland 6-1 wint van wat bij ons een team uit de derde divisie is.
Omdat het mensjes zijn die dus alles door een clubbril bekijken, waar ik juist al voor het EK tegen ageerde. Weghorst vond ik ook altijd zeer irritant maar na die goals tegen Argentinië is mijn mening wel iets anders. Het maakt mij niet zoveel uit waar ze spelen. WK 2014 stond ik op de banken voor de kopbal van hahah JA STEFAN DE VRIJ.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war, maar de Feyenoorders over Hancko, Bozenik en Sauer vond je destijds niet irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er mensen zijn die Hancko niet de beste verdediger van heel de wereld vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het mensjes zijn die dus alles door een clubbril bekijken, waar ik juist al voor het EK tegen ageerde. Weghorst vond ik ook altijd zeer irritant maar na die goals tegen Argentinië is mijn mening wel iets anders. Het maakt mij niet zoveel uit waar ze spelen. WK 2014 stond ik op de banken voor de kopbal van hahah JA STEFAN DE VRIJ.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er mensen zijn die Hancko niet de beste verdediger van heel de wereld vinden.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het mensjes zijn die dus alles door een clubbril bekijken, waar ik juist al voor het EK tegen ageerde. Weghorst vond ik ook altijd zeer irritant maar na die goals tegen Argentinië is mijn mening wel iets anders. Het maakt mij niet zoveel uit waar ze spelen. WK 2014 stond ik op de banken voor de kopbal van hahah JA STEFAN DE VRIJ.Maar voetbal is toch, althans zeker tegenwoordig, meer clubgerelateerd dan nationaal gerelateerd? Ik hoop ook dat oud-AZ'ers presteren op dit EK, omdat dat toch mijn club is. Als Nederland goed presteert is dat ook leuk, maar ik zal tijdens een EK niet mijn clubvoorkeur maar helemaal uitschakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
Ik heb dat zelf minder, mijn mooiste (jeugd)herinneringen zijn ook vaak met Oranje. Maar ik ben ook maar een tv kijker die zelden in een stadion zit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar voetbal is toch, althans zeker tegenwoordig, meer clubgerelateerd dan nationaal gerelateerd? Ik hoop ook dat oud-AZ'ers presteren op dit EK, omdat dat toch mijn club is. Als Nederland goed presteert is dat ook leuk, maar ik zal tijdens een EK niet mijn clubvoorkeur maar helemaal uitschakelen.
Het zal me aan m'n reet roesten waar ze spelen of welke club. Israel is een held net als de kromme, toen ik op tv was wilde ik Romario als specialiteit, dat kon niet omdat ik Ajax vertegenwoordigde. Toen koos ik Vanenburg en kreeg een vraag over zijn PSV-periode.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar voetbal is toch, althans zeker tegenwoordig, meer clubgerelateerd dan nationaal gerelateerd? Ik hoop ook dat oud-AZ'ers presteren op dit EK, omdat dat toch mijn club is. Als Nederland goed presteert is dat ook leuk, maar ik zal tijdens een EK niet mijn clubvoorkeur maar helemaal uitschakelen.
Nooit achter een doel gestaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf minder, mijn mooiste (jeugd)herinneringen zijn ook vaak met Oranje. Maar ik ben ook maar een tv kijker die zelden in een stadion zit.
En toch heedt Geertruida gisteren aanvallend meer toegevoegd als heel die Dumfries in het hele toernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nagenoeg al het gevaar kwam over de linkerkant van Oostenrijk, maar het is iedereens schuld behalve Geertruida natuurlijk.
Ik heb nog een krantenfoto waar ik opsta van Cambuur-FC Den Bosch. Was eerst afgelast en de wedstrijd was sneeuwstorm. Volgens mij is het Isridom die er toen ook bij was. 1979. Dus vrij recent. Jos Peltzer van Den Bosch ging er nog spelen. Ik heb meer met Cambuur dan met Heerenveen, met hun kutvolkslied en us Abe gehype.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gemiddeld nu nog 1x per seizoen bij Ajax en een keer of 4/5 bij Cambuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |