abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 21:59:52 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_214255589
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kunt het probleem van Nederland meer zoeken in aanvallend niet-dramatische cijfers over het geheel van het EK, en tegelijkertijd achterin teveel weggeven. Dan heb je onmogelijk grip gehad op je middenveld.

Puur op basis van doelsaldo kijken is wel heel bijzonder.
Theo Janssen verwoorde het net goed. Youri Mulder ook wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 22:01:09 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_214255605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 19:30 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ben je heel je leven al zo bijdehand of komt dat gewoon eventjes door de uitschakeling van gisteren?
Eventjes maar. Hij is vrijwilliger bij het Leger des Heils en chauffeur bij tafeltje dek je.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 22:01:58 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_214255617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hoor, het is gewoon onzin om te stellen dat je in elk ander toernooi was uitgeschakeld. Want in ongeveer elk ander toernooi waarin je als land kan meedoen is dat niet meer zo.

Er gaat ook ongetwijfeld een keer een land dat derde in de poule wordt met de titel naar huis. Nieuwe realiteit.
Is al een paar keer bijna gebeurd. Is dan ook gewoon een kut systeem. Te veel landen en te veel veilige routes.

Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 22:03:18 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_214255633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 20:12 schreef Deshain het volgende:

[..]
Denemarken won het EK van 1992 terwijl ze zich niet eens hadden gekwalificeerd, is niks nieuws aan..
Het Joegoslavië die niet mee mochten doen waren met die selectie jeugd wereldkampioen. Grote spelers. :{

pi_214255654
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef Caland het volgende:
Er gaat ook ongetwijfeld een keer een land dat derde in de poule wordt met de titel naar huis. Nieuwe realiteit.
Portugal 2016 bijvoorbeeld? :P
pi_214256752
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Lijkt me een lastige eigenschap voor een trainer.
Zeker, merk dat ook aan R. Koeman nu ik meer op hem ga letten hoe hij zich gedraagt en al. Hij doet mij denken aan een docent Wiskunde op de middelbare school. Die liep ook zoals R. Koeman maar als puntje bij paaltje komt lag hij ook letterlijk onder commando van zijn vrouw. Soms zie ik de beste man nog in de ochtend langs het paleispark fietsen.
pi_214256978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Is al een paar keer bijna gebeurd. Is dan ook gewoon een kut systeem. Te veel landen en te veel veilige routes.

Italië 1982?
O nee, 2e in de groep met 3 gelijke spelen zie ik.
pi_214257002
Eigenlijk zouden de spelers ontslagen moeten worden, met een andere coach doen ze het niet beter.
De spelers luisteren niet naar de coach, zijn allemaal ego'tjes die miljoenen verdienen en daardoor denken dat ze best wel weten hoe ze moeten spelen.
Maar ja, de spelers ontslaan kan niet, zo'n coach is makkelijker te wisselen.

Bij vrouwenteams zie je toch vaker dat die ook als een team spelen, die doen ook vaker wat de coach zegt en die eindigen vaak ook hoger.
Vooral bij hockey zie je dat duidelijk, daar hebben de dames 11 keer een EK gewonnen, 8 keer een WK en 4 keer goud op de Olympische spelen sinds 1974.
Die staan op #1 in de ranglijst... al jaren...
Die doen toch iets beter dan de voetballers.

Misschien een hockeycoach inhuren ipv een oud-voetballer?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 01:44:06 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214257066
1 ding wat Koeman wel goed gedaan heeft is dat hij niet getrapt is in die Mathijs De Ligt. dat is er echt weer een die in Nederland en bij het publiek nog jaren kan teren op zijn goeie twee jaartjes in Amsterdam ook al faalt hij verder overal slappe bondscoaches zijn hier meestal gevoelig voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214257981
Hm ach ik denk dat hij (met een gelukkige loting) wel het maximale eruit heeft gehaald, halve finale kun je niks van zeggen met deze groep.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 08:28:42 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_214258015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
1 ding wat Koeman wel goed gedaan heeft is dat hij niet getrapt is in die Mathijs De Ligt. dat is er echt weer een die in Nederland en bij het publiek nog jaren kan teren op zijn goeie twee jaartjes in Amsterdam ook al faalt hij verder overal slappe bondscoaches zijn hier meestal gevoelig voor.
Ik had hem graag gezien, net als vd Ven. van Dijk is gruwelijk overgewaardeerd. Balletje breed en totaal geen diepte. Zeggen ze dat hij geen duwel verloren heeft het afgelopen seizoen. Natuurlijk niet want hij loopt achteruit en vermijdt de tegenstanders. Hij is gevaarlijk met de kopballen uit corners, maar dat is de Ligt ook. Misschien de Ligt niet als laatste man, maar er moet daar zeker iets veranderen.

vrijdag 12 juli 2024 @ 08:52:50 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214258201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik had hem graag gezien, net als vd Ven. van Dijk is gruwelijk overgewaardeerd. Balletje breed en totaal geen diepte. Zeggen ze dat hij geen duwel verloren heeft het afgelopen seizoen. Natuurlijk niet want hij loopt achteruit en vermijdt de tegenstanders.

Dat is wat goede verdedigers doen, zoveel mogelijk uit het duel blijven zoals Stefan de Vrij ook als handelsmerk heeft. Ook meteen de grootste kritiek op De Ligt bij zijn vorige clubs (samen met zijn beperkte voetballende vermogen), gaat veel te vaak dom de duels aan waardoor je gezien bent als je deze verliest. Dat ziet er dan natuurlijk heel spectaculair uit maar de meeste (lees: alle) trainers kiezen toch gewoon voor betrouwbaarheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 08:58:04 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_214258234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is wat goede verdedigers doen, zoveel mogelijk uit het duel blijven zoals Stefan de Vrij ook als handelsmerk heeft. Ook meteen de grootste kritiek op De Ligt bij zijn vorige clubs (samen met zijn beperkte voetballende vermogen), gaat veel te vaak dom de duels aan waardoor je gezien bent als je deze verliest. Dat ziet er dan natuurlijk heel spectaculair uit maar de meeste (lees: alle) trainers kiezen toch gewoon voor betrouwbaarheid.
Maar het Nederlands voetbal met een libero met aanvallende én verdedigende kwaliteiten. Of een laatste man die opbouwend goed is met een geweldige voorstopper. Koeman had Nielsen bij PSV en Rijkaard in Oranje. De Boer en Krol, Blind iets minder hadden zowel verdedigend en opbouwend kwaliteiten. Laten we zeggen dat Van Dijk verdedigend goed is, dan blijft het aanvallende/inschuivende over, en daar is ie geen topper.

vrijdag 12 juli 2024 @ 08:59:25 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214258247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Maar het Nederlands voetbal met een libero met aanvallende én verdedigende kwaliteiten. Of een laatste man die opbouwend goed is met een geweldige voorstopper. Koeman had Nielsen bij PSV en Rijkaard in Oranje. De Boer en Krol, Blind iets minder hadden zowel verdedigend en opbouwend kwaliteiten. Laten we zeggen dat Van Dijk verdedigend goed is, dan blijft het aanvallende/inschuivende over, en daar is ie geen topper.

Je bent een beetje in de jaren 80 blijven hangen, Tong. Voorstoppers bestaan niet meer.

Nouja, wel in mijn klasse maar dat is een bierteam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 09:02:25 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_214258273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bent een beetje in de jaren 80 blijven hangen, Tong. Voorstoppers bestaan niet meer.

Nouja, wel in mijn klasse maar dat is een bierteam.
Je hebt gelijk, maar noem het dan anders, complimentair ofzo.

pi_214258664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Matthijs de Ligt is de witte versie van brokkenpiloot Dumfries.
pi_214259059
Zeer matige trainer. De man is gek op zichzelf complimenten geven. ''Oranje op de kaart gezet''. ''trots op de jongens, fantastisch toernooi gespeeld''. Je hebt alleen maar van B en C landen gewonnen en geen een top wedstrijd gespeeld. Daarnaast stug blijven vasthouden aan Depay. Fringpong geen kans geven. Over 2 jaar ga je met deze man ook niets presteren. Wat hierboven al gezegd is, hopelijk wil Bosz het dan overnemen of Ten Hag (maar dat lijkt mij niet iemand die daar zin in heeft).
pi_214259098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 22:06 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Portugal 2016 bijvoorbeeld? :P
Maar die wonnen daarna nog wel van sterke tegenstanders. Dit Nederland heeft echt een lollerloting gehad. Nou is het qua kwaliteit natuurlijk ook geen wereldteam, maar dit is geen toernooi wat je snel onthoud. Ondanks de halve finale. Wel leuk om tenminste wat mensen in Nederland vrolijk te zien. Is al genoeg polarisatie en ellende in de wereld momenteel, dus het EK en Oranje was voor veel mensen een leuke afleiding.
pi_214259912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:23 schreef DobbyDob het volgende:
Zeer matige trainer. De man is gek op zichzelf complimenten geven. ''Oranje op de kaart gezet''. ''trots op de jongens, fantastisch toernooi gespeeld''. Je hebt alleen maar van B en C landen gewonnen en geen een top wedstrijd gespeeld. Daarnaast stug blijven vasthouden aan Depay. Fringpong geen kans geven. Over 2 jaar ga je met deze man ook niets presteren. Wat hierboven al gezegd is, hopelijk wil Bosz het dan overnemen of Ten Hag (maar dat lijkt mij niet iemand die daar zin in heeft).
Ik ben het niet eens met al dat gezeik. Met een middelmatige selectie is een halve finale op een EK gewoon goed. En ondanks alle minpunten en matige tactische keuzes, lag het woensdag dicht bij elkaar.
pi_214261438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met al dat gezeik. Met een middelmatige selectie is een halve finale op een EK gewoon goed. En ondanks alle minpunten en matige tactische keuzes, lag het woensdag dicht bij elkaar.
Het is niet top, maar echt wel beter dan Oostenrijk, Polen, Turkije. En daar hadden ze al moeite mee. En uiteindelijk houden C landen als Slowakije en Slovenië het langer vol tegen Engeland dan Oranje.
pi_214262807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:59 schreef DobbyDob het volgende:

[..]
Het is niet top, maar echt wel beter dan Oostenrijk, Polen, Turkije. En daar hadden ze al moeite mee. En uiteindelijk houden C landen als Slowakije en Slovenië het langer vol tegen Engeland dan Oranje.
Niet als de var en scheids hun werk goed hadden gedaan (handsbal)
pi_214262861
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 17:31 schreef Ramboetan het volgende:
In ieder ander toernooi lag je er na Oostenrijk gewoon uit. Daarnaast heb ik Zwitserland tegen Duitsland en Engeland zien spelen er daar hadden we waarschijnlijk ook niet van gewonnen. Dat het alleen aan Koeman ligt is niet zo, maar hij had van deze spelers wel iets beters kunnen kleien.
Bij toernooien in het verleden was je niet al geplaatst geweest zonder dat iemand in je eigen poule had gespeeld. Terwijl Oostenrijk nog wel moest en de beste dag van hun leven hadden (qua effectiviteit).

Dan ga je toch anders de wedstrijd in
pi_214273320
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef TAmaru het volgende:
Van Gaal heeft met toch wel matige teams de kwartfinale en halve finale op het WK gehaald. Dat betekent gewoon dat het tactisch gezien allemaal heel scherp stond bij Van Gaal. En dat er echt teamspirit was. En dat zag je ook. Bij Koeman absoluut niet.
Koeman is best een goede coach. De halve finale halen is een prima prestatie, ook heeft Koeman prima standgehouden met Everton en South Hampton in de Premier League.

Echter, is een 'best goede coach' voldoende? Koeman is geen prijzenpakker, en teams missen inderdaad spirit.

Zelf zie ik ook een gebrek aan duidelijkheid, Koeman wisselt teveel van plan en strategie. En dan zie je dus een heel ander Oranje tegen Frankrijk dan tegen Roemenië of Oostenrijk.

Bij Van Gaal is er meer duidelijkheid, dan krijg je ook meer routines, en ook dat spelers elkaar beter coachen.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:21:00 #299
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214273376
Het is tijd voor een frisse wind. Announce Alex Pastoor _O_
pi_214275376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Niet als de var en scheids hun werk goed hadden gedaan (handsbal)
Als als als… als de beste nummers 3 niet door zouden gaan sinds dit jaar zaten ze al anderhalf week eerder thuis. Dit elftal is gewoon gehyped. Barst van de jongens die meer bezig zijn met hun status dan met voetbal. Depay bv zit liever bij de kapper dan dat hij op corners oefent. Simons is meer bezig met huilen dan met zich te concentreren op de wedstrijd, en zo zijn er nog een aantal van die gehypte gasten.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')