Een beetje topclub heeft gewoon 3 spitsen rondlopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zo’n in salaris ongetwijfeld dure jongen haal je ook niet om lekker bij Jong of Dordt te stallen
Ik mag toch hopen dat als Santi verkocht wordt er alsnog een KANON AAN DE BOVENKANT als vervanger aangetrokken wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje topclub heeft gewoon 3 spitsen rondlopen.
En wij willen tegenwoordig een echte topclub zijn.![]()
(met gewoon een goede kans dat Santi verkocht gaat worden overigens)
Dat begrijp ik vanuit jouw perspectief.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als Santi verkocht wordt er alsnog een KANON AAN DE BOVENKANT als vervanger aangetrokken wordt.
Zou hij al na sluitingstijd (oh oh wat is ie ijverig) door de Kuip hebben gelopen om de magie van de club op unieke wijze te belevenquote:Op donderdag 27 juni 2024 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja hehe.
Die is ook allang begonnen.
Ik wil alleen Priske horen. Ik wil filmpjes. Ik wil Priske door de Kuip zien lopen op zoek naar kale mannen.
Ik wil gewoon Priske.
Als hij niet slaapt op de club dan hoef ik hem al niet meerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou hij al na sluitingstijd (oh oh wat is ie ijverig) door de Kuip hebben gelopen om de magie van de club op unieke wijze te beleven
Gelukkig is het een hele lieve jongenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ueda is 3e spits alleen op basis van deze foto
Ik verwacht drone shots door De Kuip.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou hij al na sluitingstijd (oh oh wat is ie ijverig) door de Kuip hebben gelopen om de magie van de club op unieke wijze te beleven
paxaio en gimenez hadden ook geen spectaculaire cijfertjesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer een Zuid Amerikaans 'gokje' van Dennis en de scouting.
Want zo spectaculair zijn de cijfers van dit spitsje niet.
Wat voor cijfertjes had jij op het kader beroeps?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
paxaio en gimenez hadden ook geen spectaculaire cijfertjes
Spitsposties zijn voor de nederlandse competities sowieso een groot probleem
iedere spits die wel goede cijfertjes heeft komt naturlijk niet naar Nederland
Als je een spits met cijfertjes wil hebben dan had je die spits van az moeten kopen......
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
Denk dat ze gewoon hebben ingezien dat Ueda nooit een eerste spits voor Feyenoord gaat worden. Dat hele verhaal van ze willen al langer een derde spits zal ongetwijfeld iets van waarheid inzitten, maar dan haal je een jongen met het profiel van Rijkhof. Geen midden twintiger uit de VS
Als Santi blijft gaat Ueda voorzichtig naar de uitgang geduwd worden
Wat had jij voor je CITO toets?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor cijfertjes had jij op het kader beroeps?
Er rinkelt ver in de verte een belletje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat had jij voor je CITO toets?
@:dombohetolifantje1
Vermoedelijk is dit weer zo'n vaag insider grapje, maar 542 voor als je echt geïnteresseerd bentquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat had jij voor je CITO toets?
@:dombohetolifantje1
die vakken bestaan niet op Harvard en Oxford kneusjequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor cijfertjes had jij op het kader beroeps?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er rinkelt ver in de verte een belletje.
(kan hem helaas nog niet plaatsen)
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vermoedelijk is dit weer zo'n vaag insider grapje, maar 542 voor als je echt geïnteresseerd bent
Ken je klassiekers jongens.quote:
Het is moeilijk om alle ZKA meltdowns te onthouden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ken je klassiekers jongens.
Deze meltdown had ik gewoon gemistquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ken je klassiekers jongens.
Hij moet ook niet die Italiaanse midget gaan nadoenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beginnen met werken om 7 uur.
Het ontbijtclubje gaat vol lopen dit seizoen.
Nu sprak hij wel voor zichzelf.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet ook niet die Italiaanse midget gaan nadoen
Goeie teksten.quote:
@GGMM en ik zijn ook in onze nopjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima teksten hoor, intelligente manquote:
Dit gaat helemaal goedkomen.quote:
Kijkt fris uit zijn ogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |