Mark van Bommel zit vermoedelijk op het vinkentouw.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens ZKA zou Priske vandaag gepresenteerd worden.
Nou.
IK HEB NIKS GEZIEN
Ja hehe.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:46 schreef Wotte het volgende:
Zonder gekheid is die nog niet gepresenteerd dan meende al wel aangekondigd toch?
quote:Carranza gearriveerd in Rotterdam
27/06/2024 19:57 2135 reacties
De 24-jarige spits Julián Carranza is in Rotterdam en heeft zojuist onderstaande foto op Instagram geplaatst. Feyenoord heeft onlangs een akkoord bereikt over een directe transfer, maar moest nog wachten op toestemming van de MLS. Carranza ondergaat momenteel de laatste formaliteiten om een meerjarig contract te ondertekenen in De Kuip.
Carranza heeft vandaag zijn medische keuring achter de rug en vrijdag volgt de afwikkeling met Feyenoord Media. De verwachtingen zijn dat de Rotterdammers de nieuwe aanwinst dit weekend officieel gaan presenteren. De Argentijn komt over van Philadelphia Union en gaat een contract voor vier seizoenen tekenen.
''Ik heb Julián leren kennen als een heel lieve jongen'', vertelde Nick Marsman vandaag tegenover Voetbal International. ''Hij was heel begaan. Er was een groepje Argentijnen in de selectie, maar hij probeerde ook met de andere jongens in het team contact te hebben. Hij lag goed in de groep. Julián hield van hard werken, dat past wel bij Feyenoord.''
Gimenez wordt straks onze derde spits.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef Caland het volgende:
Door de komst van deze Argentijn gaat Ueda definitief als miskoop bestempeld worden
Mexico is totaal ingestort dankzij mismanagement. Daar kan Santi ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gimenez wordt straks onze derde spits.
(Die bakt er op de copa ook werkelijk waar geen BAL van)
Het probleem is dat hij die (weer) niet gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mexico is totaal ingestort dankzij mismanagement. Daar kan Santi ook niks aan doen.
En hij heeft gewoon een lange vakantie nodig.
Nou ja, als ze niet winnen van Ecuador maandag heeft hij al vakantie (lol)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij die (weer) niet gaat krijgen.![]()
Dus ik maak mij een beetje zorgen.
Je kan 'm gewoon op vakantie sturen hoor. In deze vorm is hij verre van van onmisbaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht dat ze dat Argentijntje ook halen zodat Santi eventueel niet meer zonder rust aan het oefenpotje genaamd de supercup hoeft aan te tredenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan speelt Ueda gewoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dat Argentijntje ook halen zodat Santi eventueel niet meer zonder rust aan het oefenpotje genaamd de supercup hoeft aan te treden
Gewoon weer een Zuid Amerikaans 'gokje' van Dennis en de scouting.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
Denk dat ze gewoon hebben ingezien dat Ueda nooit een eerste spits voor Feyenoord gaat worden. Dat hele verhaal van ze willen al langer een derde spits zal ongetwijfeld iets van waarheid inzitten, maar dan haal je een jongen met het profiel van Rijkhof. Geen midden twintiger uit de VS
Als Santi blijft gaat Ueda voorzichtig naar de uitgang geduwd worden
Eens hoor, maar zo’n in salaris ongetwijfeld dure jongen haal je ook niet om lekker bij Jong of Dordt te stallenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer een Zuid Amerikaans 'gokje' van Dennis en de scouting.
Want zo spectaculair zijn de cijfers van dit spitsje niet.
Een beetje topclub heeft gewoon 3 spitsen rondlopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zo’n in salaris ongetwijfeld dure jongen haal je ook niet om lekker bij Jong of Dordt te stallen
Ik mag toch hopen dat als Santi verkocht wordt er alsnog een KANON AAN DE BOVENKANT als vervanger aangetrokken wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje topclub heeft gewoon 3 spitsen rondlopen.
En wij willen tegenwoordig een echte topclub zijn.![]()
(met gewoon een goede kans dat Santi verkocht gaat worden overigens)
Dat begrijp ik vanuit jouw perspectief.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als Santi verkocht wordt er alsnog een KANON AAN DE BOVENKANT als vervanger aangetrokken wordt.
Zou hij al na sluitingstijd (oh oh wat is ie ijverig) door de Kuip hebben gelopen om de magie van de club op unieke wijze te belevenquote:Op donderdag 27 juni 2024 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja hehe.
Die is ook allang begonnen.
Ik wil alleen Priske horen. Ik wil filmpjes. Ik wil Priske door de Kuip zien lopen op zoek naar kale mannen.
Ik wil gewoon Priske.
Als hij niet slaapt op de club dan hoef ik hem al niet meerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou hij al na sluitingstijd (oh oh wat is ie ijverig) door de Kuip hebben gelopen om de magie van de club op unieke wijze te beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |