Cornaldgodquote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Cornald ging al lekker tegen op die kutZweed van het ESC die een sneer naar Joost gaf gister en nu dit. Ik hou van hem.
[ x ]
We kijken woensdag uit naar een Maradona moment van Woutjequote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Cornald ging al lekker tegen op die kutZweed van het ESC die een sneer naar Joost gaf gister en nu dit. Ik hou van hem.
[ x ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk! Kan me niet voorstellen van niet.
(Maar goed ik dacht ook dat Joost z'n eigen tour pas in 2025 is zodat hij lekker met een aantal optredens van Käärijä z'n tour dit jaar mee kan doen maar wat weet ik nou.Ik hoop het voor de vele fans die van allebei houden.)
Muahquote:Op zondag 7 juli 2024 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Trafik geloof ik nog leuker dan Europapa en Chachacha![]()
Ik schreef 'ik vind' Katje dus dat betekent niet dat jij dat óók hoeft te vinden, zo werkt dat gelukkig.quote:
'Ik vind muah' bekt niet echt lekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schreef 'ik vind' Katje dus dat betekent niet dat jij dat óók hoeft te vinden, zo werkt dat gelukkig.
Heb je überhaupt wel eens naar de liedjes geluisterd van Joost die ik een keer linkte. Er is meer he.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens naar de liedjes geluisterd van Joost die ik een keer linkte. Er is meer he.
Haarija is gewoon de artiestennaam van zijn vriend en look a like die overal mee naar toe gaat.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Sorry dat ik offtopic ga, maar kan iemand mij de Käärijä/ Häärijä uitleggen?
Ik ga het vaker draaien om goed te beoordelen. De Toet Toet boing boing vind ik nu al irritant, maar wellicht draait het nog om.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Trafik geloof ik nog leuker dan Europapa en Chachacha![]()
Die cameramanquote:Op zondag 7 juli 2024 20:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Gieren(Erika Vikman voor wie haar niet herkent)
Nee, het was de remix maar hij heeft wel mee staan ‘hakken’.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heeft Käärijä meegezongen op Europapa?
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van wordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
De tweede halve finale is vandaag alweer twee maanden geleden
Maar tijd gaat snel fredquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van word
Is de deadline voor inschrijving niet al ergens medio september? Ooit ergens gelezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wanneer we weten of NL aanwezig is in Zwitserland.
Als er niks is gebeurd kan er ook niks uitlekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Maar hij is volgend jaar wel welkomquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Ik sluit me hier maar bij aan, want ik kan er verder niets positiefs over zeggen. Case closed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik vind d'r niks aan maar leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |